Jump to content

Toch een PSP2

PSP2  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van de PSP2?

• Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb
      14
    • Gewoon stom
      9
    • Leuk, ik ben namelijk net van plan een PSP te kopen, dus ik koop gewoon een PSP2
      5
    • Gewoon leuk
      22

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een tijd geleden verschenen er fake foto's van de zogenaamde 'PSP2'. Hierbij zei Sony dat er geen PSP2 zou komen. Vandaag keek ik op PSP-Media en daar stond dat er wel degelijk een PSP2 zou komen.

Quote PSP-Media, Info PSP2 (April-Mei 2006)

'Al een keer eerder had ik nieuws gepost over de PSP 2, maar nu is er dus weer wat info over de PSP 2. Als eerste word hij natuurlijk slanker, en een veel beter LCD beeld. Ook de batterij word aangepast. Deze zou wel tot 4 keer langer meegaan dan de huide batterij van de PSP (1). Ook zal de UMD Drive sneller werken. Verder kan er nog 8 GB flash geheugen in.

Ook word de PSP opgeknapt om te gamen. Zo word het D-pad aangepast en krijgt de PSP 2 waarschijnlijk de zelfde aflopende schouderknoppen als de Playstation 3 (het is nog niet duidelijk of de PSP 2 er 4 krijgt, of zoals de huidige versie er 2 houd. Na mijn weten worden het er 4).

Het is nog niet duidelijk of er nou een camera in komt. Sony is dit wel van plan, maar medewerkers van Sony zeggen, dat ze ook op de prijs moeten letten, en ze niet weten of de consument een ingebouwde camera in zijn PSP wil. Uit mijn bronnen blijkt dat het 2.0 megapixel camera word. En niet denken van: Op mijn mobieltje zit een 3,2 mp camera, dat maakt niet zoveel uit, het gaat (ook) om de lens!

En of Sony de DS nagaat doen met een tough-screen is nog niet duidelijk. Over de kleur is ook nog niet zo veel bekend, wel wilt Sony hem in het zwart uitbrengen en nog een paar andere kleuren, meteen bij de release dus, en niet zoals het nu is.

Of er ook homebrew mogelijk is op de PSP 2 is natuurlijk nog niet bekend. Ik zelf denk van wel aangezien de baas van Sony (VS), Phil Harisson het goed vind dat er homebrew voor de PSP is. Als hij dit ook vind van de PSP 2, dat is nog afwachten. En over het spelen van backups op de PSP 2 is nog niets bekend.

Natuurlijk is er nog geen echte prijs te zeggen maar Sony wil de PSP 2 gaan verkopen onder de $170. Net iets minder dan €150 dus, wat ik een heel erg mooi prijsje vind, maar ik me dan ookwel afvraag of de PSP 2 dan wel zo veel beter is dan de PSP (1) aangezien de PSP (1) twee keer zo duur was (het is natuurlijk hoe je het bekijkt, baspack, gigapack en de PSP kost NU minder dan €200).

De PSP 2 zal dit jaar nog bij de E3 worden getoond, en kunnen we dus de eerste foto's verwachten! Er zullen veel 'dummies' op het internet zijn, dus let daar goed op! Sony verwacht dat in Augustus de PSP 2 in de winkels ligt, maar, het bedrijf heet niets voor niets Sony dus maak er maar gerust Oktober van!

Zodra we meer weten over de PSP 2, dan krijg je natuurlijk het nieuws als eerste op PSP-Media te zien. Genoeg getypt voor vandaag'

Quote PSP-Media, nieuwere info (13 juni 2007)

'Ik bezig maar een vast rubriek met de titel 'Meer informatie over de PSP2'. Er is nu dus weer meer informatie over de PSP2! Zo zou de PSP2 (ondanks is de naam nog niet bekend) bluetooth hebben en is het beeldscherm LCD ipv. LED. De hardware veranderd niet echt, de snelheid van de PSP zal niet erg verbeteren. Ook heb ik uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er ook een tweede analoge stick bijzit, wat natuurlijk heel erg handig is voor het gamen.

De UMD's zullen blijven, maar er zal geen UMD klep zijn, maar de UMD kan je erin schuiven, beetje hetzelfde als bij de DS.

Het beeldscherm blijft even groot (/klein) als de PSP (1).

Ook zullen er andere toetsen inkomen. Zo komt er onderaan de PSP knopjes dat je bijvoorbeeld muziek of movies kan kiezen.

Zodra we (nog) meer informatie weten krijg je dat te lezen op PSP-Media!'

In de informatie zie ik niks over nieuwe games voor de PSP2. Dan ga ik me wel afvragen hoe ze dat willen doen met een 2e analoge stick, omdat dat niet bij de PSP zit..

Graag je mening :)

Mijn antwoord op de Poll: Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb (5/6 maanden)

Bewerkt: door The GamerII
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

6

• Rullez

5

• The GamerII

5

• Tunix

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Stom, ik heb net een PSP. Als je hem nou in kon ruilen, okee, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet kan. :puh:

Geplaatst:

Ik heb net een psp gekocht 2 weken geleden ofzoiets...

Waarom moeten ze toch nou weer een PSP 2 maken. Slaat toch nergens op :duh:

Als je een camera in je PSP of op je PSP wilt koop je maar de Go Cam! Vind ik.

Geplaatst:

Wat is er stom aan, je kan op de psp gewoon alle ''psp 2'' spellen spelen.

Als je psp 2 uitkomt zullen meer mensen een psp kopen en zullen er meer spellen op uit komen 0_0, je moet het gewoon positief bekijken.

Geplaatst:

Waarschijnlijk zal dat niet kunnen Gta-killer. De PSP2 krijgt namelijk een 2e analoge joystick, daarmee veranderen de spellen drastisch, dus PSP2 spellen op de PSP kan je vergeten.

Geplaatst:

Ik heb gestemd op gewoon leuk. Ik krijg zaterdag nieuwe pc. Ik heb al zat consoles Xbox 360 PSP en Wii dus ik hoef hem ook niet.

Geplaatst:
Gewoon stom, verdiep je in de PS4 maar niet in een PSP2 :duh:

Kom op zeg ga wat beters doen Sony!

PS4? De PS3 is net uit joh! :bonk:

Ik ben wel benieuwd naar hoe die PSP2 gaat worden, maar tot dan wacht ik wel rustig af.

Geplaatst: (bewerkt)

Een PSP2 ziet er mij een beetje dom uit.

Je kan dan toch beter updates blijven doen.

Want of je nu een PSP of PSP2 hebt.

Als je op de eerste PSP wat updates doet gaat dat niet veel verschil maken met de PSP2.

Maar ja,wat hebben wij daar nu eigenlijk over te zeggen.

Als Sony denk dat ze daar mee kunnen verdienen,dan brengen ze maar een PSP2 op de markt.

Wat ik nu wel hoop is.Dat Sony ervoor gaat zorgen dat er enkel nog games uitkomen voor de PSP2.

Waarschijnlijk wel.Want Sony weet wel dat er veel mensen nog PSP games zullen kopen.

Maar je mag er bijna zeker van zijn,ik houd mijn psp gewoon hoor.

@Verrity:misschien ben je geen PSP fan hoor.Maar er zijn andere mensen die nu eenmaal bezig zijn met een nieuwe PSP i.p.v een PS4.

Bewerkt: door profile
Geplaatst:

Ik heb eerder gezegt dat Sony echt idioot doet een PSP2 kom op zeg wat denken die lui PSP is zo goed die lui zijn zo !@"#! echt waar ga eens eerst verder met een PS3 inplaats van een PSP2 en de naam PSP2 staat trouwens ook niet.

Geplaatst:

mua, lijkt me opzich wel geinig zo'n psp2, maar waarschijnlijk word ie ook weer heel erg duur, dus ik denk niet dat ik deze ga aanschaffen. want ik ben nog blij met mijn gewone psp en daar ben ik nog heel lang blij mee.

offtopic: en straks ook met mijn ps3, ik ga hem zo ophalen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...