Jump to content

Toch een PSP2

PSP2  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van de PSP2?

• Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb
      14
    • Gewoon stom
      9
    • Leuk, ik ben namelijk net van plan een PSP te kopen, dus ik koop gewoon een PSP2
      5
    • Gewoon leuk
      22

Recommended Posts

Geplaatst:

De prijs valt wel mee:

'Natuurlijk is er nog geen echte prijs te zeggen maar Sony wil de PSP 2 gaan verkopen onder de $170. Net iets minder dan €150 dus, wat ik een heel erg mooi prijsje vind'

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

6

• Rullez

5

• The GamerII

5

• Tunix

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb gestemd op 'Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb'. Maar buiten dat, vind ik het ook nergens op slaan dat ze een tweede PSP uitbrengen. Zo zie je maar weer, dat ze richting de DS opgaan. Breng dan een geheel nieuwe console uit, maar een PSP-2?

Apple-Mac

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik hoef geen PSP 2, ik heb nog maar net mijn PSP

i

Idd ik ook! Vind het maar onzin zon PSP 2 :duh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het ook stom, hoewel ik erg tevreden ben met mn nieuwe PSP (Sinds 2 Juli !) vind ik het oneerlijk dat ze weer een PSP2 moeten releasen :duh: Naja ik ben wel blij voor diegene die het gaat halen ^_^

Geplaatst:

De PSP2 word gewoon een nutteloze, maar mooie :puh:, versie van de originele PSP. Er gaat niet veel veranderen, maar toch denk ik dat het wel wat gaat worden :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gestemt op gewoon leuk.

het word een prachtig ding ik heb ook sinds januari een psp maar dat geeft eigelijk niet voor mij.

het was toch te verwachten dat ze ooit eens een nieuwere versie gingen maken.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Gelukkig is het geen PSP 2. Maar lite. Oude PSP gebruikers. Kunnen ook gewoon de nieuwe UMD's afspelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt het niet stom maar belachelijk :engel:

Want de PSP is net uit en dan koopt iedereen die en dan krijg je te horen dat er nou allweer een PSP 2 gaat uitkomen. Ik vindt als die uitgaat komen ze daar nog een paar jaar mee moeten wachten!

Laat ze maar betere Firmwires maken met meer functies! En zorgen dat de UMD's beter worden.

Wordt het een PSP Lite dan vindt ik het best en als die mooi wordt koop ik hem misschien wel.

Maar ik vindt niet dat ze het kunnen flikken dat er nou al een PSP 2 komt! :N

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Is bij die PSP Lite het beeld ook kleiner? want dat zou dan denk ik een nadeel kunnen zijn aangezien dit soms al wel klein is maar kleiner kan irritant zijn om bepaalde kleine dingen in een spel goed te kunnen zien..... toch?

Geplaatst:
Is bij die PSP Lite het beeld ook kleiner? want dat zou dan denk ik een nadeel kunnen zijn aangezien dit soms al wel klein is maar kleiner kan irritant zijn om bepaalde kleine dingen in een spel goed te kunnen zien..... toch?

Ik neem aan van wel. Want anders zou er best weinig ruimte zitten bv. boven het beeldscherm.

Geplaatst:

Ik vind het wel aardig. Het is gewoon een kleinere versie -niets bijzobders dus.

Het is trouwens niet PSP2, maar gewoon een lichtere PSP.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...