Jump to content

Toch een PSP2

PSP2  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van de PSP2?

• Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb
      14
    • Gewoon stom
      9
    • Leuk, ik ben namelijk net van plan een PSP te kopen, dus ik koop gewoon een PSP2
      5
    • Gewoon leuk
      22

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het gewoon stom. Ik heb vorig jaar (16/17 december) een PSP gekocht. Dat is nog geen half jaar verder. (of toch :puh: ) Zo lang is dat nu ook weer niet. En toch beginnen ze al met een PSP2. Sony, waar zit je verstand :N

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

6

• Rullez

5

• The GamerII

5

• Tunix

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind het ook stom! Hebben ze geld tekort ofzo. :duh: Het enigste leuke is dat je hem kan aansluiten aan de tv.

Geplaatst:
Ik vind het wel aardig. Het is gewoon een kleinere versie -niets bijzobders dus.

Het is trouwens niet PSP2, maar gewoon een lichtere PSP.

PSP Lite! :)

Geplaatst:
Ik vind het wel aardig. Het is gewoon een kleinere versie -niets bijzobders dus.

Het is trouwens niet PSP2, maar gewoon een lichtere PSP.

PSP Lite! :)

Nope..volgens mij PSP slim

Geplaatst: (bewerkt)

Het word PSP Lite genoemd. PSP Slimline zou natuurlijk ook wel kunnen :puh: , maar klinkt niet egt :7

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

De PSP (origineel) blijft toch de énige ''echte'' Playstation Portable en niks gaat dat veranderen !

Geplaatst:

Het word een redesign, dus geen opvolger ofzo. Daarom zal de PSP waarschijnlijk nog wel in de winkels te verkrijgen zijn, netzoals bij de DS ;)

Geplaatst:
Het word een redesign, dus geen opvolger ofzo. Daarom zal de PSP waarschijnlijk nog wel in de winkels te verkrijgen zijn, netzoals bij de DS ;)

Nope de PSP Lite gaat de oudere versie vervangen, waarom denk je dat de PSP's nu zo moeilijk zijn te krijgen.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Nope de PSP Lite gaat de oudere versie vervangen, waarom denk je dat de PSP's nu zo moeilijk zijn te krijgen.

Ja da's wel waar, mijn PSP is verdronken en ik was opzoek naar een nieuwe, 10 winkels afgezocht 0 PSP's, ik wil gewoon en nieuwe PSP, zeg nou zelf.. als je PSP kapot was, je hebt heel veel spullen, en je zoekt een nieuwe PSP.. je vind het nergens, dan kom je te weten dat er een nieuwe PSP-soort komt.. dan koop je hem toch gewoon als hij er is voor het zelfde geld?? nou zoiets maak ik mee..

Greettzzz, Tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

Ik koop gewoon de PSP Lite erbij. Hij is wel handig met communiceren via TV en lange laadtijden...

• 5 weken later...
Geplaatst:

eey wat zijn er veel negatieve reacties ik heb de psp ook maar als die psp2 uit komt hoef je toch niet te kopen. ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^

post-75746-1189769382.jpg

Geplaatst:
eey wat zijn er veel negatieve reacties ik heb de psp ook maar als die psp2 uit komt hoef je toch niet te kopen. ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^

Het is niet echt een PSP2. Het is gewoon een lite versie. De nieuwere spellen zijn gewoon op beide PSP's te spelen. Dus het maakt weinig uit.

Geplaatst:

Ze hadden beter een PSP2 op de markt kunnen gooien , dit is gewoon een overbodige versie. Ik heb al een gewone PSP , en ik had liever dat ze een PSP2 in de rekken gooiden.

Geplaatst:

Ze hadden idd beter gewoon de PSP niet toen moeten uitbrengen, en i.p.v. dat nu de PSP2 (wat dan PSP1 is) uitbrengen. Dan had je 1 goeie PSP, waar iedereen dan van had gekocht ;)

Geplaatst:
Ze hadden beter een PSP2 op de markt kunnen gooien , dit is gewoon een overbodige versie. Ik heb al een gewone PSP , en ik had liever dat ze een PSP2 in de rekken gooiden.

Nouja, die laat nog even op zich wachten, maar de PSP Lite is zeker geen slechte zet. Veel mensen die de PSP oud vinden worden kunnen er zo toch nog 1 kopen, en alles blijft gewoon hetzelfde. Het nadeel aan een eventuele PSP2 is dat de spellen van de PSP2 waarschijnlijk niet op de PSP kunnen draaien, en dat zou heel jammer zijn.

@ThePSPdude: Je hoeft de PSP2 uiteraard niet te kopen, maar er komen dan wel weinig games meer voor de PSP, en met nog wat leuke (exclusieve) games weet ik zeker dat je hem dan in huis haalt, en dat je de PSP ergens diep in de kast opbergt. Met de PSP Lite is dat anders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...