Jump to content

Toch een PSP2

PSP2  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van de PSP2?

• Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb
      14
    • Gewoon stom
      9
    • Leuk, ik ben namelijk net van plan een PSP te kopen, dus ik koop gewoon een PSP2
      5
    • Gewoon leuk
      22

Recommended Posts

Geplaatst:
Ze hadden beter een PSP2 op de markt kunnen gooien , dit is gewoon een overbodige versie. Ik heb al een gewone PSP , en ik had liever dat ze een PSP2 in de rekken gooiden.

dat de spellen van de PSP2 waarschijnlijk niet op de PSP kunnen draaien

Waarom niet? De PSP Lite heeft geen 2e analoge stick ofzo, zodat je kan zeggen dat de spellen anders zijn. Volgens mij is het een gewone PSP, die wat lichter is en extra TV-out heeft. Meer niet ;)

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

6

• Rullez

5

• The GamerII

5

• Tunix

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ze hadden beter een PSP2 op de markt kunnen gooien , dit is gewoon een overbodige versie. Ik heb al een gewone PSP , en ik had liever dat ze een PSP2 in de rekken gooiden.

dat de spellen van de PSP2 waarschijnlijk niet op de PSP kunnen draaien

Waarom niet? De PSP Lite heeft geen 2e analoge stick ofzo, zodat je kan zeggen dat de spellen anders zijn. Volgens mij is het een gewone PSP, die wat lichter is en extra TV-out heeft. Meer niet ;)

Sorry, ik bedoelde een eventuele PSP2, maar je hebt inderdaad gelijk. Op de PSP2, die ook waarschijnlijk over een tijdje zal verschijnen, zullen alleen PSP2 spellen kunnen draaien denk ik, want dat is ook zo bij de PS, PS2, en de PS3 ;)

Geplaatst:

De DS Lite ziet er veel anders uit dan de gewone DS , de PSP Lite ziet er gewoon hetzelfde uit als de oude vertrouwde PSP. Vandaar dat ik het overbodig vind. :)

Geplaatst:
De DS Lite ziet er veel anders uit dan de gewone DS , de PSP Lite ziet er gewoon hetzelfde uit als de oude vertrouwde PSP. Vandaar dat ik het overbodig vind. :)

Nee, er zitten hele grote verschillen tussen de DS& Lite versie en PSP & Lite versie. Ik kan je al zeggen dat de Lite versie van de PSP uitgebreider is en er meer veranderd is dan aan de DS Lite. Allereerst de uiterlijk. Dat is bij de DS Lite wel wat meer :D, maar vanbinnen is de PSP Lite wel uitgebreider. Het heeft de TV-out optie bijgekregen en dus sowieso wel wat bijgekregen. DS Lite dacht ik niet ;)

Geplaatst:

Nee, er zitten hele grote verschillen tussen de DS& Lite versie en PSP & Lite versie. Ik kan je al zeggen dat de Lite versie van de PSP uitgebreider is en er meer veranderd is dan aan de DS Lite. Allereerst de uiterlijk. Dat is bij de DS Lite wel wat meer :D , maar vanbinnen is de PSP Lite wel uitgebreider. Het heeft de TV-out optie bijgekregen en dus sowieso wel wat bijgekregen. DS Lite dacht ik niet ;)

Ik had het over de buitenkant :puh: , de PSP Lite vind ik een overbodige aankoop als je al een gewone PSP hebt. Als je er nog geen een hebt , kun je beter de PSP Lite kopen. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...