Jump to content

politie pak

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ben je in de war met GTA: Vice City. Daar kan je wel een politiepak krijgen maar in San Andreas zover ik weet niet. Een 100% savegame van San Andreas staat in de download database (die kan je vinden op de beginpagina van dit forum en dan rechtsbovenaan) en die kan je onder andere hier vinden. Overigens ga ik er dan wel vanuit dat jij versie 1.00 van San Andreas hebt, dit kan je zien door bij het hoofdmenu van San Andreas rechtsonder te kijken; als er niet staat heb je versie 1.00 en als er 1.01 of 2.00 staat heb je die versie. Als je geen versie 1.00 hebt moet je zelf even zoeken in die download database. Voor Vice City is hier een 100% savegame te vinden, het politie pak kan je dan krijgen door naar het politiebureau te gaan in wahsington beach.

@hieronder: Hé ja, je hebt gelijk :), weer iets nieuws geleerd, je krijgt het dus na daten van die vriendin, ik heb niet zoveel gedate in San Andreas......

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Er is wel degelijk een politiepak hoor, Jow Tommy Verceti. Deze kan je krijgen na het daten van Barbare Schternvart, de motoragente. Kijk ook naar dit artikel op WikiGTA.

Bewerkt: door VWO-er
Er is wel degelijk een politiepak hoor, Jow Tommy Verceti. Deze kan je krijgen na het daten van Barbare Schternvart, de motoragente. Kijk ook naar dit artikel op WikiGTA.

Maar kan je dan nog wanted level achter je krijgen ?

Ik dacht van wel.Maar ik weet het niet zeker.

Bewerkt: door profile
Geplaatst:

Maar kan je dan nog wanted level achter je krijgen ?

Ik dacht van wel.Maar ik weet het niet zeker.

Ik heb me laten vertellen dat het pakje niets waard is :duh:

Geplaatst:

Het is een politiepak, niets meer en niets minder. Het geeft geen extra bevoegdheden en je krijgt met dat pak aan nog steeds op de normale manier een wanted level als je je misdraagt. Dus gedraag je :engel: .

Geplaatst:
Het is een politiepak, niets meer en niets minder. Het geeft geen extra bevoegdheden en je krijgt met dat pak aan nog steeds op de normale manier een wanted level als je je misdraagt. Dus gedraag je :engel: .

Bedankt.

Geplaatst:
Nog even een toevoeging, je kan nu iedere politieauto open krijgen, ze staan dus niet meer op slot ;).
Geplaatst:
Nog even een toevoeging, je kan nu iedere politieauto open krijgen, ze staan dus niet meer op slot ;) .
Ok! En moet je hiervoor speciaal dat pak aantrekken of werkt het al vanaf het moment dat dit pak in de kast hangt?
Geplaatst:
Nog even een toevoeging, je kan nu iedere politieauto open krijgen, ze staan dus niet meer op slot ;) .
Ok! En moet je hiervoor speciaal dat pak aantrekken of werkt het al vanaf het moment dat dit pak in de kast hangt?

Denk op het moment dat je het aantrekt hè ^_^ Lijkt me wel zo logisch, of zit ik fout?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...