Jump to content

millie

Recommended Posts

Geplaatst:

millie is nooit thuis en ik heb geprobeert haar te vermoorden met een date(snap niet dat een minigun niet genoeg is) of moet ik haar met de missie al vermoorden

Geplaatst:

Ze is alleen thuis na 12 uur. Dan moet je gewoon met haar op een date gaan en haar afknallen. Een minigun moét gewoon goed genoeg zijn. Zelfs met en mes kan je haar in 1 keer dood maken.

Dan belt Woozie je, en vertelt je dat haar pasje vast wel in d'r huis ligt. Je kunt haar gewoon recht voor haar huis doodmaken. Loop het huis in, en pak het pasje. Missie gehaald.

Geplaatst:

Millie neerschieten zal ook niet veel helpen hoor. :puh:

Ze is zoals al gezegd enkel thuis om 12 uur.

En anders is het een bug.

Want bij mij stond er ooit eens geen Katie Zhan.

En toch kwam ik op het juite uur.

Ik weet nog steeds niet waarom.

Maar als je die bug ook hebt kan je misschien hier kijken.misschien komt die informatie nog wel eens van pas.

Geplaatst:

Dit is een welbekende bug. Als je even de zoekfunctie op het forum had gebruikt, was je dat zo opgevallen. Een groot topic wat hierover gaat is hier te vinden. Kijk anders even bij de zoekresultaten als je "Millie" invult, misschien heb je er nog wat aan.

Helaas is dit een veel voorkomende bug, en dus vrees ik het ergste...

Geplaatst:
millie is nooit thuis en ik heb geprobeert haar te vermoorden met een date(snap niet dat een minigun niet genoeg is) of moet ik haar met de missie al vermoorden

Als je millie vermoordt,komt ze nooit meer terug,maar als je dat doet gaat de missie makkelijker,ook kun je je Gimp Suit aandoen,dan is meer thuis.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...