D Corleone Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Mijn eerste tutorial : Rates & Comments Reageren
King Room Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Deze TUT ga ik zeker volgen, maar ik moet nu zo werken ik post me uitslag wel, Zeer mooie TUT DC, prima!! Reageren
Eros Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Leuke tutorial, Don Corleone! Het is duidelijk uitgelegd, en de outcome ziet er zeer mooi uit. Die ga ik binennkort ook eens proberen. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Zeker een prima tutorial alleen ik begrijp nooit iets van die pentool heeft iemand daar een tutorial over mischien? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Alleen ik begrijp nooit iets van die pentool heeft iemand daar een tutorial over mischien? In deze tutorial wordt je vrijwel alle uitgelegd op het gebied van de Pen Tool. Hij is in het Engels, maar je komt er wel uit denk ik. Tevens kun je nog even op deze pagina kijken. Daar staan ook nog verscheidene tutorials, om deze mooie tutorial van 'D Corleone' toch te kunnen volgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.