Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de zoekfunctie wel gebruikt maar ik krijg een error dat 1 van mijn zoekwoorden korter is dan 3 tekens.

Dus dan heb ik daar niet veel aan, maar goed ter zake.

Ik heb ook een voertuig gezien genaamd "RC Cam."

Het lijkt nogal op een bloempot vind ik maar wat doet het nou eigenlijk? Waar is het voor?

Geplaatst:

idd ik heb ook eens gezien in de Gta Garage Mod Manager ook gekend als GGMM

ik zou echt niet weten waarvoor het is en ook zit er "geheimzinnige" wapens iets van rode boxen ofzo maar ik denk dat het voor om erop te slaan terwijl de houder die spullen moeten vasthouden ofzo maar ingame zie ik hem nergens mja, Rockstar is wel echt slordig bezig maarja

Geplaatst:

Er zijn wel meer voertuigen niet in het uiteindelijke spel ezet, maar niet uit de data gehaald. Denk maar aan de SWAT Truck. En er is ook een aanhanger die er niet in zit..

Geplaatst:

De RC Cam schijnt een voertuig te zijn dat je nodig zou hebben in een missier van Zero die er uit is gelaten. Er zijn inderdaad nog meer van die voertuigen, zelfs wapens, alleen zitten die niet in het spel en worden ze alleen als je bepaalde bestanden opent met kladblok af en toe genoemd. Bijvoorbeeld de m60.

Geplaatst:

Misschien moest je dan spioneren bij Berkley met een bloempot. :puh:

In de meeste MTA maps word hij ook voor de lol gebruikt.

Zo zijn er wel véél verschillende dingen in élke gta die uiteindelijk niet gebruikt zijn. Zoals Darkel in GTAIII, Pastor Richards in Vice city, en deze in SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...