Slimm Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Heey mensen ik wil even wat info met jullie delen over een soort glitch.. Als je de 2-player mode van que brados (ofzo) begint en eentje heeft een ninja zwaard dan kan je onthoofd rondlopen het is heel makkelijk. een van de spelers gaat tegen de witte muur staan waar dat icoontje staat (niet tegen de deur) de andere onthoofd de speler die tegen de muur stat met een zwaard, er komt bloed op het dak en als je weer begint (als single player zeg maar) heb je geen hoofd meer! je kan dus gewoon rondlopen zonder hoofd en er blijft gewoon bloed uit spuiten.. ik hoop dat het een beetje duidelijk is maar ik ga nu naar bed, als jullie vragen hebben beantwoord ik ze morgen Greetzzz Leon Bewerkt: 11 december 2004 door Slimm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Dit heb ik al eens op andere sites gelezen, ik denk dat het al bekend was. En dit hoort niet in het easter eggs forum. Je zegt zelf dat het een soort glitch is, waarom plaats je het dan niet in het general forum ofzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 VERPLAATST naar General Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 :huh: huh ik dacht egt dat ik et in general had geplaatst Sorry.. ik had et niet van een andere site egt niet ik wist et al vanaf de eerste paar keeren dat ik daar 2 player speelde... Ik denk ik kom met iets nieuws <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Heb ik al vaker gelezen dacht zelfs op deze site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 was al bekent dit bij de meeste bij mij ook, maar ik vind zonder kop lopen saai <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skip Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 kijk op gamefaqs.com bij san andreas daar staat hoe het gebeurt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Krijg je je hoofd dan nog een keer terug? Heb geen zin om de rest van me spel zonder hoofd rond te lopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 uja als je dan load dan heb je je kop weer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 zonder kop? haha t lijkt dan wel op leafy hllow of heette het nou sleepy hllow na k ben de naam kwijt maa rdat is die man met ze hoofd onder ze arm ja k weet het k ben raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Hahahah het is Sleapy Hallow volgens mij met Johny depp enzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Hahahah het is Sleapy Hallow volgens mij met Johny depp enzo Sleepy Hollow :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 het is raar zonder hoofd je ziet alleen bloed uit de nek komen is iri. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 het is raar zonder hoofd je ziet alleen bloed uit de nek komen is iri. Bloody Head man ja ik zou er maar niet mee gaan saven is toch saai Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 wel vet zonder kop maar begint te vervelen na een tijdje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts