Thierry Henry Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Hoi, Nu zit ik bij die missie Freefall, hierbij moet je in een vliegtuig een ander vliegtuig kapen door er net achter te vliegen. Dat laatste lukt niet. Als ik zie dat het vliegtuig eraan komt, draai ik snel om zodat ik erachter aan kan. Een keer is dat zo goed gegaan dat ik nog 2 meter moest vliegen zodat ik in de corona zat. Maar ik ga maar niet sneller dan dat andere vliegtuig!! Als ik erachter vlieg kom ik niet dichterbij. Ik heb geprobeerd om hoog te vliegen en dan omlaagvliegend in de corona te vliegen maar dat loopt bij mij ook nooit geweldig af. Heeft iemand misschien een goede tip?? Ik cheat niet en een savegame hoef ik niet. Ik hoop dat jullie wat weten. Bedankt. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Ik heb de missie al heel wat keren gedaan (onder andre bij savegame aanvraag ) maar volgens mij is het wel degelijk zo dat je dichterbij komt als je achter de Shamal vliegt. Ik doe het altijd zo: Als ik bijna bij de plaats ben waar ik de Shamal ga kruisen dan vlieg ik een beetje opzij en als ik de Shamal zie dan maak ik een scherpe bocht zodat ik meteen vlak achter de Shamal ben. Dan is het wel degelijk zo dat als je er even achter blijft vliegen dat je dan dichterbij komt. Het kan natuurlijk ook zo dat je erboven gaat vliegen en dan naarbeneden duikt. Nog een manier is dat je al voordat je de Shamal kruist met je Dodo richting Las Venturas gaat vliegen en dan een beetje op en neer vliegt totdat de Shamal je bijna in haalt en dan weer optrekken. Verder neem ik aan dat je al op de wikigta missieschrijving hebt gekeken? Veel succes met het halen van deze missie! Post Scriptum: Als het echt niet lukt kan je heroverwegen of je het in savegame aanvraag subforumwilt aanvragen, deze missie is al vaak aangevraagd dus je hoeft je er echt niet voor te schamen . Bewerkt: 13 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 je kan ook heel hoog vliegen en dan naar beneden duiken. dan maak je veel snelheid en dan ben je gauw bij die corona. maar als het goed is staat dat al op wikigta. Reageren
GTA 4-life Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik ga zeker wel harder dan het andere vliegtuig.. Ik vlieg er altijd eerst onderdoor, dan draai ik me om en huplakee je moet wel gas in blijven houden natuurlijk he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.