Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Kan iemand mij vertellen wat er te doen is in Bayside (behalve dat de boat school daar zit) ??

Het is namelijk een héél mooi uitgewerkt plaatsje maar er is echt geen reet te doen? Er is niet eens een Pizza Stack of wat dan ook ... mis ik iets??

Please tell me :)

Geplaatst:
Hee,

Kan iemand mij vertellen wat er te doen is in Bayside (behalve dat de boat school daar zit) ??

Het is namelijk een héél mooi uitgewerkt plaatsje maar er is echt geen reet te doen? Er is niet eens een Pizza Stack of wat dan ook ... mis ik iets??

Please tell me :)

Het is inderdaad een mooi plaatsje, maar verder is er geloof ik niet echt veel te doen, op de boat school na dan. Er is wel een gouden(?) dildo te vinden voor één van je vriendinnen, maar voor de overige activiteiten moet je naar de wat grote plaatsen en steden.

Geplaatst: (bewerkt)

aaah ok ... jammer, ze hadden wel wat leuke dingen daar kunnen plaatsen ipv al die stomme andere dorpjes :S ... iig bedankt :)

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:

Er staa wel een mooie Maverick waarmee je mooi over Tierra Robada kan vliegen! :).Het was ook mooi geweest als ze er een Savehouse hadden geplaatst...

Geplaatst:

Zilveren vibrator, -Matthijs-, geen gouden dildo das precies het tegenovergestelde :puh: Je kan er een aantal leuke voertuigen jatten: Een Jetmax (nadat je de boat school hebt voltooid), een Marquis, een Reefer, een Squalo, een Maverick (zoals Gino al zei), en een Vortex, die overigens bekend staat als de 'Ghost Vortex', omdat hij op het strand spawned en dan net als de Ghost Cars in Back 'O Beyond bergafwaarts gaat, en zo lijkt het net alsof hij zonder bestuurder voortbeweegt. Verder kun je er rondhangen en mensjes killen (zoals overal), de politie gek maken, en je kunt er ook handgranaten vinden, en van Gant Bridge af springen. Ook is het een uitdaging om vanaf het noorden van Tierra Robada over die bergen te rijden met een Sanchez. Bovenop die bergen heb je een prachtig uitzicht over San Fierro Bay, en het is leuk om eraf te springen in het water. Moet je wel uitkijken dat je niet tegen de rotsen te pletter slaat. Je kunt er ook wat rondlopen en zwemmen :bonk:

Ook is het dorpje het meer dan waard om een mooie fotocollectie van te maken. En met een beetje scriptingtalent máák je er gewoon een savehouse, door een marker te plaatsen voor een van de leuke huisjes :)

Geplaatst:

Je hebt een geweldig uitzicht als je vanuit Bayside een stukje noordelijk de kliffen oploopt.

Vanaf hier heb je een mooi uitzicht over de Gant bridge en over de zee. :*D

Ook staan hier een aantal vreemde schijnwerpers op de top van deze klif :?

Geplaatst:

Dat zijn volgens mij lichten die zorgen dat schepen niet tegen die hoge cliffen opvaren, gewoon een beetje realiteit van R* :) (Want natuurlijk komen er geen echt varende grote schepen in GTA San Andreas voor :puh: )

Geplaatst:

Wow :) ik ga al die dingen us een keer doen ^^

(behalve dan een savehouse creeeren want ik zou bij god niet weten hoe dat moet :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...