Jump to content

Trucking Missions enz.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey jongens,

Ik heb dringend geld nodig dus zouden jullie zoveel mogelijk geld kunnen verdienen door middel van Trucking Missions, Taxi Missions, Vigilante Missions enz. ? Want moet nog veel huizen kopen en paar ervan zijn wel 100.000 of meer en heb helaas niet EENS 100.000... Ben al in San Fierro en je mag wel doodgaan hoor als dat je overkomt. Als het kan kunnen jullie dan Supplying lines van Zero nog doen? Dat zou helemaal perfect zijn.

Missie('s):Side-missions en Supplying Lines

Versie:1

Cheaten? Ja/Nee: Nee!

Ik zou mijn save-game graag vóór donderdag 14 Juni 15:00 terug willen hebben als dat kan. Enorm bedankt iedereen!

Grz

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Kinzorro

Ik doe het wel. ;)

Edit: Ik heb de missie Suply Lines gehaald. Ik heb de Viligante geprobeert, maar het is vanavond niet gelukt. Ik heb nou geen tijd meer, dus ik ga hier morgen mee verder. Eerder kan ik het niet krijgen. Hier alvast wat ik heb gedaan.

GTASAsf1.b

Bewerkt: door spoeky

Alvast bedankt Spoeky!!

Helaas kan ik niet precies zien wat je hebt gedaan omdat San Andreas alweer raar doet :duh: Naja ik probeer het zo snel mogelijk te fixen en dan kan ik pas je harde werk zien.... :sigaar:

Edit: Gefixt !

Supply Lines - Gehaald

+ Geld verdiend Je hebt nu totaal 1.920314 euro! Ik heb dit verdient met de paardenraces. Want zo ging het het snelst.

Helaas lukt de Viligante missies mij niet. Ik heb gesaved bij het huis van Catalina in Red country.

GTASAsf1.b

Edit @ hieronder: Graag gedaan hoor! ;)

Bewerkt: door spoeky

Ik ga wel de trucking missies doen als je het niet erg vindt ;).

Edit: Dit kan nog niet omdat eers Las Venturas vrijgespeeld moet worden. Verder is het misschien handig als je een compleet lijstje post wat er gedaan moet worden dan kan het allemaal wat makkelijker afgewerkt worden.

Bewerkt: door Bassiej™
Ik ga wel de trucking missies doen als je het niet erg vindt ;).

Nee, vind ik helemáál niet erg Bassiej. Bedankt ! Er zijn er nog volgens mij 2 over omdat er al 6 zijn gedaan door Spoeky en mij...

Spoeky, REUZE bedankt ik snap niet hoe je zoveel geld kon krijgen met paardenraces...wauw ik had wel paa duizend verwacht maar zelfs bijna 2 mil?!?!?! BEDANKT MAN je bent tof !!!

Edit:Ow? Kan je de trucking missies pas doen nadat je LV hebt vrijgespeeld?? Hmm das raar....maarre de rest doe ik zelf wel want ik ga nog huizen kopen, oysters zoeken en missies doen enz. En als je dan een save-game upload moet ik weer alles overnieuw doen snappiej? Toch bedankt Bassiej ! :D

Geplaatst:

Wed op het slechtste paard.

Lukt het niet, laai je savegame opnieuw en wed nog een keer.

Weer niet, nog een keer.

Wint ie eindelijk wel, ben je hartstikke rijk.

Geplaatst:
Wed op het slechtste paard.

Lukt het niet, laai je savegame opnieuw en wed nog een keer.

Weer niet, nog een keer.

Wint ie eindelijk wel, ben je hartstikke rijk.

Maar hoe kun je dan zien wie het slechtste paard is? Ik zie wel 2/5 en andere breuken staan maar wat zijn dat dan?

Geplaatst:

Dat 2/5 zie je nooit. Het is dan 5/1 ofzo. Dat geeft aan hoe vaak je de inzet krijgt die je op dat paard hebt gezet, als je paard wint. In het geval 5/1 dus 5X. Hoe hoger de inzet is die je terug krijgt hoe slechter het paard is, maar áls het paard dan wint en je hebt veel geld ingezet dan loop je meteen binnen, zoals hierboven ook al is beschreven.

Dat 2/5 zie je nooit. Het is dan 5/1 ofzo. Dat geeft aan hoe vaak je de inzet krijgt die je op dat paard hebt gezet, als je paard wint. In het geval 5/1 dus 5X. Hoe hoger de inzet is die je terug krijgt hoe slechter het paard is, maar áls het paard dan wint en je hebt veel geld ingezet dan loop je meteen binnen, zoals hierboven ook al is beschreven.

:puh: Dus k hoef alleen te saven, AL mn geld op de slechtste paard zetten en dan kijken of ik win, verlies ik, load ik mn game opnieuw totdat ik win :D Das snel verdienen zeg !! Thnx voor de tip, ga ik meteen proberen als ik klaar ben met leren (*&^%^proefwerkweek :duh: )

GTASAsf1.b

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...