Jump to content

hoe vlieg jij?

hoe vlieg jij?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. hoe vlieg jij in SA?

• beetje rustig maar wel grof landen.
      1
    • hard en lekker crashen.
      3
    • jat ze en ga lekker rond vliegen.
      0
    • lekker hard en grof landen.
      1
    • hard opstarten bij vliegveld remmen en landen als echte piloot.
      4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb deze poll geplaatst zodat je kan toevoegen hoe jij vliegt in GTA SA

ik vlieg zelf hard opstijgen en bij vliegveld remmen en landen als echte piloot.

ik wil namelijk later piloot worden.

is deze poll overbodig mag er er een :slotje: op

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

Ik kan dus egt niet met vliegtuigen omgaan. opstijgen kan nog wel maar als ik ga landen crasht mijn vliegtuig tegen de grond aan en omdat ik god mode aan heb blijft hij op en neer stuiteren dus ik moet nog veel leren wat betreft landen met een vliegtuig.

Geplaatst:

Ik vlieg altijd als een idioot en als ik dood ga word ik toch wel weer levend dus het maakt mij niks uit. :puh:

Geplaatst:

Ik vlieg ook altijd als een idioot. Voordat ik echt begin met het grote werk, ga ik eerst beginnen met dingetjes zoals motor laten roken, vleugels kapot maken en dan maar vliegen. Gaat lekker zo, en het maakt me niks uit als dat ding boem zegt.

Geplaatst:

zoals je al hebt gelezen vlieg ik als een echte piloot.

de landing als een echte piloot is echter wat ingewikkeld.

je moet optijd naar beneden gaan en optijd remmen.(ander mis je de landingsbaan)

dat missen van de landingsbaan had ik bij las venuras airport daar miste ik de landings baan en knalde op het hek dat daar staat. :duh:

Geplaatst:

Opstijgen en landen als een goede piloot :bier:

En dat lukt me nog goed ook :*D

Geen 1 keer gecrasht :$

Geplaatst:

Ik vlieg zo lomp mogelijk ... salto's, schroeven, op z'n kop ... noem maar op ... maar als ik een vliegveld tegenkom land ik zo netjes mogelijk :) (behalve als ik veel haast heb)

Geplaatst:

Ik vlieg lomp en ik land lomp :)

Ik vind het heul leuk om met de at-300 (ofzo :puh:)

tegen het grootste gebouw van los santos aan te vliegen ;P

En dan er in blijven zitten :puh:

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst:

Meestal pak ik gewoon een vliegtuig op het vliegveld en dan normaal opstijgen. Als ik dan bijna bij mijn bestemming ben dan ga ik heel laag over de grond vliegen en dan uit het vliegtuig stappen. Dat werkt echt heel goed :bier: dan ben je meteen bij je bestemming. Alleen het is wel vet irritant dat er soms ineens een boom ofzoiets voor je spawnt, bij plekken waar dit veel gebeurt ga ik gewoon iets hoger vliegen en dan spring ik eruit, al dan niet met een parachute. In het begin ging ik wel altijd keurig landen en opstijgen (daar ben ik-vind ikzelf- erg goed in geworden) maar dat schiet gewoon niet op...

Geplaatst:

ik vlieg lekker lomp en als by het punt ben waar ik wil zyn dan spring ik eruit en ga ik met parachute verder!! ^_^

Geplaatst:

beetje rustig maar wel grof landen.

dit voor me !!!

dus ga ik vertellen, ik durf wedden dat niemand met mij mee willen gaan met helikopters en/of vliegtuigen :clown:

1ste manier, op 5m in de lucht ongeveer tot stilstand en BAM landen

2de manier, gewoon op volle snelheid hard landen en daarna ervan afvallen en zie hoe de vliegtuig tegen iets knalt en vuurwerk voor me

Geplaatst:
is deze poll overbodig mag er er een :slotje: op

Uhmm ja, dit is naar mijn mening een overbodige poll. ;) Er zijn tig andere mogelijkheden, en sowieso lijkt het me niet nodig om van elkaar te weten hoe je precies vliegt. Daarom: :slotje:. Mocht je het er niet mee eens zijn en je hebt goede argumenten, kun je me altijd een PM sturen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...