Jump to content

Burglary Mission Complete ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de burglary missions gedaan tot $10.000 en kreeg de bonus van $3000 en er stond ''Mission passed'' maar ik keek vandaag op wikigta.nl en er stond dat ik dan oneindig lang kon sprinten. Ik heb volle Stamina en burglary compleet maar toch kan ik alsnog af en toe moe worden.....hoe kan dit of is het een bug?

Geplaatst:

Dit heb ik ook. Je wordt niet moe of zoiets, maar CJ houdt op met sprinten. Ook komt het soms dat hij niet wil beginnen met sprinten. Het kan zijn dat je dan niet hard genoeg drukt op de sprint-toets. Dat heb ik ook. Maar dan wil CJ niet meer als je de sprint-toets helemaal indrukt, dus dan moet je de sprint-toets loslaten en weer indrukken.

Geplaatst:

Oooow ik vat hem, enorm bedankt. Maar geldt dit ook voor de thriathlon in Santa maria beach en Palomino creek? Kan je dan óók oneindig sprinten ofwat?

Geplaatst:

jah , volgens mij wel - als dat niet zo is zou ik de laatste sprint voor het eind bewaren :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...