Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Uuh kijk .,. hoe kun je zien dat je cheats hebt gebruikt??;o want bij mij kwam een x bij saven zon cheat active of zo wat maar nu komt die niet meer HOE? kan me dat iemand zeggen?

Dankje. :dans:

Geplaatst:
Uuh kijk .,. hoe kun je zien dat je cheats hebt gebruikt??;o want bij mij kwam een x bij saven zon cheat active of zo wat maar nu komt die niet meer HOE? kan me dat iemand zeggen?

Dankje. :dans:

Als je een of meerdere cheats gebruikt onder het spelen, en vervolgens wilt Saven. Dan vraagt hij of je zeker weet dat je je game wilt opslaan, vanwegen het feit dat er cheats gebruikt zouden zijn. Hij vraagt dit dan ook maar een keer, omdat het niet uitmaakt wélke cheat je gebruikt hebt, maar dát je een cheat hebt gebruikt. Als je vervolgens niet meer weet of je nou wel hebt gecheat, of niet. Raad ik je aan om het spel altijd op twee profielen op te slaan. Eentje zonder cheaten, en eentje eventueel met het gebruik van cheats.

Geplaatst:

Je kan zien of je gecheat hebt in je game stats onder miscs, als je daar een beetje naar benenden scrollt staat daar hoe vaak je hebt gecheat, als je helemaal niet hebt gecheat staat dat er helemaal niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...