Bigstijn Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik ben er zelf heel erg trots op Ik heb hem ook gebruikt in de battle Bigstijn vs youp Ik hoop dat jullie hem mooi vinden Vriendelijke groet stijn Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik vind hem erg mooi , een beetje luguber maar uber geil! Alleen mischien had je de tekst een andere kleur of ergens anders kunnen plaatsen , hij valt namelijk een beetje weg. Het lettertype is wel oké. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 *Bump* Willen jullie aub nog raten Dat zou ik wel leuk vinden vriendelijke groet stijn Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 *Bump*Willen jullie aub nog raten Dat zou ik wel leuk vinden vriendelijke groet stijn vooruit dan maar de render van de reaper ziet er heel strak uit en de achtergrond zitten leuke effecten en past goed bij de reaper, de kleur vind ik maar een beetje ééntonig maar dat is niet zo heel erg verder zou ik een ander meet bijpassendlettertype hebben gekozen en toch iets meer naar voren laten komen. Reageren
S()nny Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik begrijp dat je er trots op bent hij is egt gaaf..ik geef 9/10 het enige nadeel is het lettertype... en wat ik niet begrijp waarom gebruik je die niet als sig/handtekening? die vind ik veel mooier...... dan die van assesins creed gr s()nny Reageren
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik begrijp dat je er trots op bent hij is egt gaaf..ik geef 9/10het enige nadeel is het lettertype... en wat ik niet begrijp waarom gebruik je die niet als sig/handtekening? die vind ik veel mooier...... dan die van assesins creed gr s()nny Dankje Achja, jakooza heeft hem nou eenmaal gemaakt En ik vindt hem zelf zo vet dus ik gebruik die dan maar hé En het is toch zo handig anders moet ik weer nieuwe avatar gaanzoeken Toch bedankt voor jullie rates en tips Vriendelijke groet stijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.