Jump to content

"Start drive-by"-cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

waarop heb je hem?

PS2:

onder,boven,rechts,L1,L1,vierkant,boven,L1

PSP:

onder,boven,rechts,L,L,vierkant,boven,L

Hoe werkt het?

Als je aan het spelen bent! druk je gewoon op de toetsen die hier (boven) staan!

veel succes!

Geplaatst:

sorry dat bedoel ik niet ik heb hem al weleens ingevoert maar ik zag helemaal geen drive-by en er zat wel iemand in mijn auto

Geplaatst:

Dan weet ik het ook niet...

mss moet je met zijn 4 in zitten en doet hij alleen drive-by als er een andere gang langs komt?

Geplaatst: (bewerkt)

Uuuhm..

Dit gaat over San Andreas???

Want zover ik weer is er helemaal geen driveby cheat voor VCS :puh:

@hieronder: Uuuuhm geen spam bedoel je?

Want daaruit is mijn vraag uit verbazing of die cheat er wel is :erm:

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:
Uuuhm..

Dit gaat over San Andreas???

Want zover ik weer is er helemaal geen driveby cheat voor VCS :puh:

dit noemen ze nou een spam, terrorkruimel!

>>> Door SummerBase: Hou dit moderator commentaar voor je. Spam is in jouw ogen iets heel anders dan wat ik voor ogen heb. Hij zegt 'want zover ik weet' en dat betekent niet dat hij met feiten spreekt. Hij probeert iets duidelijk te maken, maar maakt daarbij een kleine denkfout. We zijn niet voor niets mensen, die maken fouten. Dus in het vervolg geen commentaar geven, svp. :)<<<

dit is onzin, als je op Wikigta kijkt zie dat er wel zo cheat is :7

• 1 year later...

De cheat werkt zo : Je voert hem in ALS JE IN EEN AUTO ZIT. Dan als je hem goed ingevoerd heb ( want de cheat bestaat en doet het gewoon ^_^ ) dan komt er de dichtbijzeinde voetganger in je auto stappen en verder gebeurt er niks...

Bewerkt: door ASPHALT
Bold ([b]) bb-code verwijderd

Hey iedereen , ik had een vraagje over die Drive-By cheat. Die staat namelijk alleen op Wikigta. Ik heb hem geprobeerd , deed het niet..Maarrrr..je kan die cheat alleen activeren als er een voetganger/gang bij je auto staat/loopt. Dan stapt ie in , en verder gebeurt er niks. Kan iemand mij uitleggen wat de fuctie van die cheat is en wat ik moet doen zodat die mannetjes ( met SMG's natuurlijk ) gaan schieten op gang's , politie enz..

er staan namelijk ook geen filmpjes over Youtube erop..

>>> Door ASPHALT: Deze was er inderdaad al, je had er zelfs al in gereageerd. ^^ Bij deze even samengevoegd. :) <<<<<<

Bewerkt: door DannyVCS
Geplaatst:

Start drive-by is niet echt de meest geschikte naam ervoor, ik ken hem als de "Ride With Me"-cheat (Rij met me-cheat) Naar mijn weten stapt de ped alleen in, verder zal hij geen drive-by's gaan uitvoeren.

mischien met de cheat voetgangers hebben wapens erbij

Heb je dat al getest?

Ik ga het nu proberen te doen.

Ik edit dit bericht dan wel effe.

MegaPilot.

EDIT: Neen, zelfs dan gaat degene die naast je zit geen drive-by's uitvoeren. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Waarom heeft rockstar die dan gemaakt?? er moet wel iets zijn waardoor die mannetjes met smg's schieten op gangs die ze haten , kan dat mischien ( dat je je eigen gang laat instappen en dan die cheat invoert en langs een gang gaat die je eigen gang haat.. )?

Waarom heeft rockstar die dan gemaakt?? er moet wel iets zijn waardoor die mannetjes met smg's schieten op gangs die ze haten , kan dat mischien ( dat je je eigen gang laat instappen en dan die cheat invoert en langs een gang gaat die je eigen gang haat.. )?

Vraag dat aan Rockstar he :7

Het is maar een cheat hoor.

Cheats zijn niet gemaakt om door de speler zelf gebruikt te worden.

Cheat-hater => that's my name :)

Ik mag nu niet meer op m'n PS2, test iemand dit even?

MegaPilot.

Oke , maar dan kunnen ze die cheat beter een andere naam geven..Ik genoot echt van missies met drive-by's..het zou fantasctisch zijn als er een cheat voor zal zijn , dat je dan altijd drive-by's kan doen wanneer je wil..alleen die is er , maar er gebeurt niks..ik denk dat dat een fout is..nou ja , pech gehad

ik heb trouwens een psp , dus ik neem aan dat de cheats gewoon hetzelfde zijn.

Bewerkt: door DannyVCS
Oke , maar dan kunnen ze die cheat beter een andere naam geven..Ik genoot echt van missies met drive-by's..het zou fantasctisch zijn als er een cheat voor zal zijn , dat je dan altijd drive-by's kan doen wanneer je wil..alleen die is er , maar er gebeurt niks..ik denk dat dat een fout is..nou ja , pech gehad

ik heb trouwens een psp , dus ik neem aan dat de cheats gewoon hetzelfde zijn.

Ja ;)

Wil je drive-by's, koop SA, rekruteer je homies, laat ze instappen, en ze voeren drive-by's uit... ;)

MegaPilot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...