King Room Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Even een Kempi signature. Ik heb deze gemaakt voor een battle. Rate's, Comments en TIPS? Bewerkt: 14 juni 2007 door King Room Reageren
Eros Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Leuke signature, King Room. Alless past mooi bij elkaar qua kleuren. De achtergrond is leuk gedaan, met goede lichteffecten en kleuren, render past goed bij de achtergrond, en is goed geplaatst. De tekst heb je ook leuk aangepakt, de perfecte kleur, grootte en plaats. Ik heb eigenlijk maar één minpuntje, en dat zijn die scanlines. Die lopen ook over je render heen, en dat is minder mooi. Gewoon op de layer van die scanlines even de streken op de render verwijderen en dan zou hij er nog beter uit zien. Van mij krijg je nu een 8.5, KUTGW. Bewerkt: 14 juni 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.