Jump to content

PS3 versie IV geen downloadable content!


Mister.X

Wat vind jij ervan (zie titel)  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Echt Dom
      29
    • Maakt niet uit ik koop geen PS3
      18
    • Maakt niet uit ik koop geen IV
      0
    • Anders? (reactie)
      8
    • Maakt mij wel iets uit want ik heb een PS3
      5
    • Zitten we op dit nieuws te wachten?
      5


Recommended Posts

PS3-versie GTA IV krijgt geen downloadable content

Nieuws | 13 juni 2007 - Take 2, uitgever van Grand Theft Auto IV, heeft haar games line-up voor 2008 bekend gemaakt en daarin is nog geen teken van downloadable content voor de PlayStation 3 versie van GTA IV. Eerder dit jaar bevestigde men echter al wel dat de Xbox 360-versie twee extra episodes zal krijgen. Ondanks de geruchten dat de PS3-versie over dezelfde extra’s zou beschikken lijkt het er nu op dat deze zullen ontbreken.

In dezelfde line-up stond Rockstar’s nieuwe game, L.A. Noire, echter wel vermeld als exclusieve titel voor de PlayStation 3.

Bron:Insidegamer.nl / http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...le-content.html

wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    10

  • b4rtsimps0n

    10

  • jeffreyaerox

    6

  • Boris H.

    3

Ik w8 op een PC versie

Als die uberhaupt komt...

Maar als er een PC-versie komt zou het nog wel eens mogenlijk zijn dat de content daar ook beschikbaar voor wordt. Xbox en Windows Vista liggen naelijk erg dicht tegen elkaar aan. Kijk maar naar games als Halo 2 of Shadowrun.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik w8 op een PC versie

Als die uberhaupt komt...

Maar als er een PC-versie komt zou het nog wel eens mogenlijk zijn dat de content daar ook beschikbaar voor wordt. Xbox en Windows Vista liggen naelijk erg dicht tegen elkaar aan. Kijk maar naar games als Halo 2 of Shadowrun.

Boris H.

tog veel mensen hopen dat hij op de PC komt! maar ik denk niet echt dat de videokaart het gaat reden maar als hij komt is het wel in 2008!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd dat ik geen ps3 koop, heb al een 360 dus mij maakt het niet uit.

Dit bericht is trouwens een letterlijk vertaalde versie van een andere engelse site.. Game Pro geloof ik. Heel goed te zien en die meldde ook over la noire. Maar la noire is altijd al een ps3 exclusive geweest, sinds 2005 is dat al zo aangekondigd.

Maar er zijn nu al meerdere bronnen die aangeven dat er ondanks de geruchten geen downloable content voor de ps3 komt..dit heb ik ook in het feiten topic geplaatst.

Is het trouwens wel toegestaan om letterlijk nieuwsberichten van andere sites hier op het forum te plaatsen? Geen moderator gedrag, gewoon benieuwd naar de regels :puh: geen beschuldiging ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit niet vetaald! kijk naar de bron! daarvan heb ik het!

Hoever ik het weet doet iedereen dit dus waarom ga het niet?

ik had het over die site niet over jou :puh:

en ja iedereen doet dit wel, maar van dit forum mag je zelfs geen nieuwsberichten letterlijk kopieeren..

maar misschien is het alleen uit bladen geen letterlijke overnames omdat dat copyright schending is en op internet niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk en oud nieuws. Altijd even zo aardig om de originele bronnen te vermelden: Kotaku en http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=248580

Dit was al een tijdje bekend dat Xbox exclusieve content kreeg. Tevens staat nog niet alles voor 2008 vast. Het is dus nog mogelijk dat een half jaar later de exclusieve content ook op de PS3 uitkomt. Netzo dat VCS en LCS ook exclusief was voor PSP en later ook op PS2 uit kwam.

Ook gta was altijd exclusief voor op de console en kwam dus ook altijd voor de pc uit.

Eigenlijk vind ik dit een beetje komkommer nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd dat ik geen ps3 koop, heb al een 360 dus mij maakt het niet uit.

Dit bericht is trouwens een letterlijk vertaalde versie van een andere engelse site.. Game Pro geloof ik. Heel goed te zien en die meldde ook over la noire. Maar la noire is altijd al een ps3 exclusive geweest, sinds 2005 is dat al zo aangekondigd.

Maar er zijn nu al meerdere bronnen die aangeven dat er ondanks de geruchten geen downloable content voor de ps3 komt..dit heb ik ook in het feiten topic geplaatst.

Is het trouwens wel toegestaan om letterlijk nieuwsberichten van andere sites hier op het forum te plaatsen? Geen moderator gedrag, gewoon benieuwd naar de regels :puh: geen beschuldiging ofzo :puh:

Toegestaan, je moet uiteraard wél een bron erbij vermelden om het natuurlijk geen verzinsel te laten lijken ;)

Ik vind het niet erg ik heb de 360 dus..... ;)

@ Joriz Hoe bedoelt u met konkommer nieuws?

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Niemand zegt dat het er niet op komt. Misschien betaald Microsoft hen gewoon om dat te zeggen en wanneer IV uit is maken ze gewoon bekend dat het ook op ps3 is (daardoor kopen sommigen een xbox 360 gewoon daarvoor, terwijl rockstar geen winst misloopt omdat het ook op psn is). Maar zelfs als het later is vind ik het niet erg, ik moet toch eerst op de kaartjes wachten ivm psn (als die ooit komen...)

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ff na de xbox360 die krijgt dat wel omdat die zeker niet in 1 keer alle data of wat dan ook aankan

de ps3 heeft gewoon dat niet nodig dat zit er vanaf het begin gewoon al in bij de ps3 versie :schater:

ja die grapjes krijg je als je een Xbox360 koopt :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand zegt dat het er niet op komt. Misschien betaald Microsoft hen gewoon om dat te zeggen en wanneer IV uit is maken ze gewoon bekend dat het ook op ps3 is (daardoor kopen sommigen een xbox 360 gewoon daarvoor, terwijl rockstar geen winst misloopt omdat het ook op psn is). Maar zelfs als het later is vind ik het niet erg, ik moet toch eerst op de kaartjes wachten ivm psn (als die ooit komen...)

dit is de release lijst van take two voor 2008 (fiscale jaar, loopt geloof ik tot november):

Take-Two’s line up announced to date for fiscal 2008 includes the following titles: Title Platform

Beaterator PSP

College Hoops 2K8 Xbox 360, PS3, PS2

Grand Theft Auto IV – Episodic Content Xbox 360

L.A. Noire PS3

Midnight Club: Los Angeles Multiple Platforms

NBA 2K9 Multiple Platforms

NHL 2K9 Multiple Platforms

bron: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=248580

valt het jullie ook op dat er geen PC versie van gta iv erbij staat. Dus zover betekend dat dat er iig tot november geen pc versie zal verschijnen..

Denk ff na de xbox360 die krijgt dat wel omdat die zeker niet in 1 keer alle data of wat dan ook aankan

de ps3 heeft gewoon dat niet nodig dat zit er vanaf het begin gewoon al in bij de ps3 versie :schater:

ja die grapjes krijg je als je een Xbox360 koopt :schater::schater:

grapjas..het is exclusieve content..dus alleen xbox niet op ps3..

slimmerd.

edit:het is de goede bron en hij staat er nog steeds hetzelfde..welke slimbo heeft dit veranderd?

edit2: oh nou is het opeens weg..

Bewerkt: door Joriz
url aangepast naar website met origineel persbericht ipv allemaal reclame. Gewoon originele bron gebruiken. Wel zo betrouwbaar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...