Jump to content

PS3 versie IV geen downloadable content!


Mister.X

Wat vind jij ervan (zie titel)  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Echt Dom
      29
    • Maakt niet uit ik koop geen PS3
      18
    • Maakt niet uit ik koop geen IV
      0
    • Anders? (reactie)
      8
    • Maakt mij wel iets uit want ik heb een PS3
      5
    • Zitten we op dit nieuws te wachten?
      5


Recommended Posts

Waarom staat de optie "Maakt niet uit ik koop geen IV" tussen de mogelijkheden? Welke *****[/font] gaat er nou geen GTA IV kopen en is wel lid van een GTAForum!?

Nou ikzelf wacht ook op een Pc versie als die er ooit komt. Nieuwe videokaart zal wel een vereista zijn ja. Zelfs Oblivion op Very Low Quality kon ie niet meer trekken... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    10

  • b4rtsimps0n

    10

  • jeffreyaerox

    6

  • Boris H.

    3

Waarom staat de optie "Maakt niet uit ik koop geen IV" tussen de mogelijkheden? Welke *****[/font] gaat er nou geen GTA IV kopen en is wel lid van een GTAForum!?

Nou ikzelf wacht ook op een Pc versie als die er ooit komt. Nieuwe videokaart zal wel een vereista zijn ja. Zelfs Oblivion op Very Low Quality kon ie niet meer trekken... :schater:

Tja dat kan tog dat ie SA heeft en IV slecht vind of geen geld heeft daarvoor!

Mijn PC gaat het ook niet redden

Link to comment
Delen op andere websites

Echt stom, koop je een game, heb je niet eens de hele game. Aangezien ze het makkelijk in de PlayStation®Store kunnen proppen snap ik hun besluit ook niet. Naja we zullen zien, misschien (Alsof ik mezelf geloof) is er een kansje dat hij op de Blu-Ray Disc staat, ruimte zat.

@ GTA-Mike: Precies!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er van uit als je het voor één console doet dan moet je het voor de andere ook doen.

Dat dachten we allemaal maar dat is niet zo dus! best jammer voor de mensen die net een PS3 hebben gekocht!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een ps3 kopen, je zult zien aan het eind van dit consoletijdperk kan xbox360 het niet meer bijhouden, zodra de developers de kracht van de ps3 echt gaan benutten. Maar anyway downloadable content zal niet zo heel veel zijn en komt vast wel voor de ps3 ookal wordt dit nu ontkent. En zo niet, dan boeit het niets het voegt meestal toch niets toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is eigelijk precies een downloadable content? Ik speel alleen games zelf verder niks. :7 Ik twijfel tussen PC en X360 versie van GTA IV. Want op de PC kun je modden. Maar ik heb sinds gisteren een hele goede snelle PC. Met 2 GB ram geheugen. 320 GB HHD. Perfecte video kaart voor games. Heel goed moederbord en geluidskaart etc. Op de X360 lijk me de besturing weer makkelijker want dat vind ik zo'n fijne controller. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is eigelijk precies een downloadable content? Ik speel alleen games zelf verder niks. :7 Ik twijfel tussen PC en X360 versie van GTA IV. Want op de PC kun je modden. Maar ik heb sinds gisteren een hele goede snelle PC. Met 2 GB ram geheugen. 320 GB HHD. Perfecte video kaart voor games. Heel goed moederbord en geluidskaart etc. Op de X360 lijk me de besturing weer makkelijker want dat vind ik zo'n fijne controller. :D

Als ik jou was zou ik op 19 Oktober GTA IV voor de X360 halen. Dan kun je (als er een PC versie komt) de PC versie later nog kopen. Episodic content is een download op Xbox live waardoor je er bijvoorbeeld extra missie's bij krijgt of een nieuw eiland o.i.d.

Groetjes,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed :)

Bij GTA San Andreas werd de playstation vooruit getrokken. GTA SA werd exclusief verkocht voor de Playstation.

Nu mogen de Xbox spelers ook iets terug krijgen :)

Ikzelf heb nog geen Xbox live, maar hoop het me te kunnen aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...