Jump to content

PS3 versie IV geen downloadable content!


Mister.X

Wat vind jij ervan (zie titel)  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Echt Dom
      29
    • Maakt niet uit ik koop geen PS3
      18
    • Maakt niet uit ik koop geen IV
      0
    • Anders? (reactie)
      8
    • Maakt mij wel iets uit want ik heb een PS3
      5
    • Zitten we op dit nieuws te wachten?
      5


Recommended Posts

Ik w8 op een PC versie

Als die uberhaupt komt...

Maar als er een PC-versie komt zou het nog wel eens mogenlijk zijn dat de content daar ook beschikbaar voor wordt. Xbox en Windows Vista liggen naelijk erg dicht tegen elkaar aan. Kijk maar naar games als Halo 2 of Shadowrun.

Boris H.

Hij komt echtwel 100% op pc, anders lopen ze miljoenen mis, nou dat doen ze echt niet hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    10

  • b4rtsimps0n

    10

  • jeffreyaerox

    6

  • Boris H.

    3

Hij komt echtwel 100% op pc, anders lopen ze miljoenen mis, nou dat doen ze echt niet hoor...

ja waarschijnlijk wel, want vel gta-fans hebben geen Xbox 360 of ps3.

en ik denk dat GTA IV over een anderhalf jaar wel op de PC's volledig kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed :)

Bij GTA San Andreas werd de playstation vooruit getrokken. GTA SA werd exclusief verkocht voor de Playstation.

Nu mogen de Xbox spelers ook iets terug krijgen :)

Dat vind ik een slecht argument. Ik zou liever een half jaartje wachten als dat je een game koopt waarvan je weet dat je de helft niet hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik w8 op een PC versie

Als die uberhaupt komt...

Maar als er een PC-versie komt zou het nog wel eens mogenlijk zijn dat de content daar ook beschikbaar voor wordt. Xbox en Windows Vista liggen naelijk erg dicht tegen elkaar aan. Kijk maar naar games als Halo 2 of Shadowrun.

Boris H.

Hij komt echtwel 100% op pc, anders lopen ze miljoenen mis, nou dat doen ze echt niet hoor...

Owja? houd jou PC dat wel? ik denk het niet! zoals die van bijna iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al gezegd dat microsoft en sony enzo altijd moeten betalen voor exclusiviteit.. de ps2 had dat het eerste halfjaar met sa enzo, en daar heeft sony geld voor moeten betalen aan rockstar.

Nu is het microsoft die rockstar betaald, en wel voor de downloable content.. En dit gaat niet om een paar losse dollars..maar 50 miljoen dollar..

Behold:

" According to an earnings call transcript with Take 2’s CFO Lainie Goldstein, Microsoft has spent a total of 50 million dollars acquiring downloadable content for the upcoming GTA IV title.

“The first 25 million is for the first episodic content package that ’s supposed to go out and that is in March of ’08. That’s why it moved into current because it’s in the next 12 months. The second 25 will be for the second episodic, the episode, and that will be later in fiscal ’08.” - Laine Goldstein. "

bron: http://www.ripten.com/?p=235

Oh en de eerste content word gereleased dus waarschijnlijk in maart 2008.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik verheug met niet zoveel meer op GTA IV !

Omdat :

Xbox360 nu meerdere episodes krijgt en Ps3 niet !

hoebedoel je meerdere episodes ?

downloable content, gta iv op de 360 krijgt in 2008 nog 2 'epic episodes' die voor uren nieuwe gameplay zullen zorgen.

edit...wat mij nog niet echt een reden lijkt om me minder te verheugen op gta iv, omdat het een vet spel blijft..en dit was al zoooo lang bekend.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik snap het maar maybe komt het ook nog wel op de ps3 jee weet nooit

microsoft heeft 50 miljoen dollar voor die 2 episodes betaalt..25 miljoen per stuk..denk dat dat wel genoeg is om het exclusief voor de 360 te houden, denk je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik snap het maar maybe komt het ook nog wel op de ps3 jee weet nooit

microsoft heeft 50 miljoen dollar voor die 2 episodes betaalt..25 miljoen per stuk..denk dat dat wel genoeg is om het exclusief voor de 360 te houden, denk je ook niet?

denk het dan wel ja :7

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik snap het maar maybe komt het ook nog wel op de ps3 jee weet nooit

microsoft heeft 50 miljoen dollar voor die 2 episodes betaalt..25 miljoen per stuk..denk dat dat wel genoeg is om het exclusief voor de 360 te houden, denk je ook niet?

GTA VCS zou eerst ook exclusief op PSP komen...

Ik weet het niet, maar het zou me niets verbazen als er (zij het na een behoorlijke tijd), toch ook extra content komt op PS3, of dat er al meer in PS3 zit van tevoren. Ik denk niet dat Rockstar zoveel verschil in consoles zal willen doen.

Vraag is dan ook wat de PC krijgt (als hij uitkomt). Ook de extra content van de Xbox? Het is tenslotte ook Microsoft.

Ach, we zien wel... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De "exclusieve" informatie van yahoo is mij behoorlijk tegen gevallen. Zeer TELEURSTELLEND, de downloadable content alleen voor de Xbox360 vind ik net zo teleurstellend. Wat is nu de bedoeling, dat iedereen twee consoles en twee keer gta:iv koopt om het maximale van beide consoles te kunnen ervaren? Ik vind dit behoorlijk k*t voor de GTA-fans die nu al een PS3 hebben gekocht.

Micro$oft :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...