Jump to content

PS3 versie IV geen downloadable content!


Mister.X

Wat vind jij ervan (zie titel)  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Echt Dom
      29
    • Maakt niet uit ik koop geen PS3
      18
    • Maakt niet uit ik koop geen IV
      0
    • Anders? (reactie)
      8
    • Maakt mij wel iets uit want ik heb een PS3
      5
    • Zitten we op dit nieuws te wachten?
      5


Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    10

  • b4rtsimps0n

    10

  • jeffreyaerox

    6

  • Boris H.

    3

oke bedankt ik snap het maar maybe komt het ook nog wel op de ps3 jee weet nooit

microsoft heeft 50 miljoen dollar voor die 2 episodes betaalt..25 miljoen per stuk..denk dat dat wel genoeg is om het exclusief voor de 360 te houden, denk je ook niet?

GTA VCS zou eerst ook exclusief op PSP komen...

Ik weet het niet, maar het zou me niets verbazen als er (zij het na een behoorlijke tijd), toch ook extra content komt op PS3, of dat er al meer in PS3 zit van tevoren. Ik denk niet dat Rockstar zoveel verschil in consoles zal willen doen.

Vraag is dan ook wat de PC krijgt (als hij uitkomt). Ook de extra content van de Xbox? Het is tenslotte ook Microsoft.

Ach, we zien wel... :clown:

als de ps3 dan eventueel nog extra content krijgt, is het andere..want het is 360 exclusieve content..waar veel voor betaald is. op de release zelf zullen de spellen zowat identiek zijn voor de 360 en ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

als de ps3 dan eventueel nog extra content krijgt, is het andere..want het is 360 exclusieve content..waar veel voor betaald is. op de release zelf zullen de spellen zowat identiek zijn voor de 360 en ps3.

Dat laatste verwacht ik ook wel. Maar VCS was ook "exclusief voor PSP!" en werd toen ook PS2. Ik weet wel dat ze beiden van Sony zijn, en dat het dan wel iets anders ligt. Maar ik denk niet dat Rockstar zoveel verschil tussen PS3 en XBOX360 houdt. Dat kunnen ze gewoon niet maken t.o.v. de gamers.

Maar even afgesplitst en samengevoegd met het oude topic waar deze discussie beter bij past. :)

Link to comment
Delen op andere websites

wil iemand mij a.u.b vertellen wat downloadable content is ? :? :? :? :? :? :? :?

Extra missie's ?

Meer mogelijkheden ?

Wie zal het vertellen?

Ik verheug met niet zoveel meer op GTA IV !

Omdat :

Xbox360 nu meerdere episodes krijgt en Ps3 niet !

En jij hebt de PS3 al gekocht dan?

'k Ben blij dat ik nog geen console heb aangeschaft! Ik wacht tot een paar dagen voor de release van GTA IV en dan kan ik beter beslissen!

Groetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moet je ervoor betalen (Die idiote Microsoft Punten b.v.

ja waarschijnlijk wel voor die episodes..dan houser heeft gezegd in een interview dat ze voor sommige dingen geld vragen en sommige dingen niet geloof ik..dat betekend dan ook andere downloads behalve die 2 episodes neem ik aan. Maar voor die episodes ga ik denk ik voor het eerst echt van die punten halen om er iets mee te 'kopen' op xbox live.

Link to comment
Delen op andere websites

je ben echt een dikke kneus als je een playstationfan bent en een xbox360 koopt ipv ps3 alleen om zo stomme content pff wees blij met het spel zelf je gaat toch niet voor een andere console kiezen voor 1 zo stomme hype over die content ahhaha

Link to comment
Delen op andere websites

verlangen is dus gedaalt omdat jij niet de extra's krijgt? dus als iedereen zijn B.. eh mond gehouden had en van niets wist dan wil je hem nu meer? wat vaagjes maar ik geef wel groot gelijk dat het een klote streek is.

>>> Door Dutchy3010: Dit kan ook via PM...<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het egt dom.

En mijn verlange naar GTA IV is ook zwaar gedaalt ! :cya:

Dat snap ik totaal niet! :N

Ik kijk nog altijd even hard uit naar GTA IV!

Oké, ik kan begrijpen dat sommige het jammer vinden, maar waarom

zou je dan veel minder verlangen in GTA IV hebben?

Er is toch niet veel verloren? Grand Theft Auto IV wordt zeker en vast een topgame! Al die vernieuwingen enzo! _O_

Komaan mensen, probeer positief te blijven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het egt dom.

En mijn verlange naar GTA IV is ook zwaar gedaalt ! :cya:

Dat snap ik totaal niet! :N

Ik kijk nog altijd even hard uit naar GTA IV!

Oké, ik kan begrijpen dat sommige het jammer vinden, maar waarom

zou je dan veel minder verlangen in GTA IV hebben?

Er is toch niet veel verloren? Grand Theft Auto IV wordt zeker en vast een topgame! Al die vernieuwingen enzo! _O_

Komaan mensen, probeer positief te blijven. :Y

Ik vind GTA IV ook nog wel een goede game. (tot nu toe)

Maar als xbox, rockstar gaat omkopen dan vind ik dat egt zwak.

Playstation was eerst altijd aan de beurt voor een GTA game.

En nu worden ze eigenlijk aan de kant gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik snap het maar maybe komt het ook nog wel op de ps3 jee weet nooit

microsoft heeft 50 miljoen dollar voor die 2 episodes betaalt..25 miljoen per stuk..denk dat dat wel genoeg is om het exclusief voor de 360 te houden, denk je ook niet?

Toch goed dat ik een xbox360 heb :) God bless me :) Ik wou hem ookal gaan kopen.

Maar ik vindt het wel overdreven duur. Als organisatie zou ik er 1 miljoen of minder per episode betaaldt hebben.

Maarja dat is mijn mening. Maar bil gates die heeft zoveel geldt. Dat ie aan ieder gezin in amerika iets meer dan honderdt dolar kan geven :) IEDER GEZIN. En hoevel mensen wonen daar wel niet!

Edit: ik vindt het wel zwaar balen voor de playstation3 hebbers. Maar wat maakt het uit. Het zijn episode's

En het gaat toch om de game. De game speel je. Die episode's kijk je een paar keer ofzo. Mensen zetten ze heus wel online hoor (Geen idee wat epic betenkt)Maarja, het is nu eenmaal zo, en niet anders :(:7

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...