Jump to content

PS3 versie IV geen downloadable content!


Mister.X

Wat vind jij ervan (zie titel)  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Echt Dom
      29
    • Maakt niet uit ik koop geen PS3
      18
    • Maakt niet uit ik koop geen IV
      0
    • Anders? (reactie)
      8
    • Maakt mij wel iets uit want ik heb een PS3
      5
    • Zitten we op dit nieuws te wachten?
      5


Recommended Posts

Hmmm die hele discussie over downloadable content.... Als ze het spel nou gewoon in één keer volledig goed zouden maken en dan zouden releasen voor de PC, zou het gewoon het beste zijn. Heb je geen last van extra content of patches ofzo als ze alles gewoon in één keer goed doen.

Het zou nergens op slaan als de één geen extra content zou krijgen en de ander wel. Zelfs als dit bij de release het geval zou zijn, dan zal de andere console die extra content ook nog wel krijgen, alleen ietsje later. Bij de PC versie hoop ik dat die content er dan gewoon standaard bij zit ofzo en dus niet zo extra meer is. Is het tenminste compleet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    10

  • b4rtsimps0n

    10

  • jeffreyaerox

    6

  • Boris H.

    3

dan hoop ik maar dat de extra content voor de X360 een paar stomme kleertjes voor je poppetje en een paar nieuwe auto`s en dat het daar bij blijft. en als het egt hele nieuwe missies zijn en gebouwen ed komt rockstar ast wel met iets anders voor de PS3 beziters (waaronder ik dus :duh: ) tevreden te stellen. zo hoop ik het iig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dan hoop ik maar dat de extra content voor de X360 een paar stomme kleertjes voor je poppetje en een paar nieuwe auto`s en dat het daar bij blijft. en als het egt hele nieuwe missies zijn en gebouwen ed komt rockstar ast wel met iets anders voor de PS3 beziters (waaronder ik dus :duh: ) tevreden te stellen. zo hoop ik het iig :puh:

nee microsoft heeft niet 50 miljoen betaald voor een paar stomme kleertjes..maar voor 2 'episodic episodes'..wat je had geweten als je had gelezen wat er in dit topic was gezegd. dit zal uren nieuwe gameplay bieden volgens dan houser en in maart 2008 word de eerste episode verwacht.

de ps3..ja die krijgt waarschijnlijk hooguit 'een paar stomme kleertjes', nog niks daarover bekend of die downloable content krijgt. en als ps3 wat krijgt is het niet hetzelfde als wat de 360 krijgt..en waarschijnlijk ook niet hele episodes omdat sony niks heeft betaald.

Link to comment
Delen op andere websites

dan hoop ik maar dat de extra content voor de X360 een paar stomme kleertjes voor je poppetje en een paar nieuwe auto`s en dat het daar bij blijft. en als het egt hele nieuwe missies zijn en gebouwen ed komt rockstar ast wel met iets anders voor de PS3 beziters (waaronder ik dus :duh: ) tevreden te stellen. zo hoop ik het iig :puh:

nee microsoft heeft niet 50 miljoen betaald voor een paar stomme kleertjes..maar voor 2 'episodic episodes'..wat je had geweten als je had gelezen wat er in dit topic was gezegd. dit zal uren nieuwe gameplay bieden volgens dan houser en in maart 2008 word de eerste episode verwacht.

de ps3..ja die krijgt waarschijnlijk hooguit 'een paar stomme kleertjes', nog niks daarover bekend of die downloable content krijgt. en als ps3 wat krijgt is het niet hetzelfde als wat de 360 krijgt..en waarschijnlijk ook niet hele episodes omdat sony niks heeft betaald.

nee sony heeft niks betaald nee, maar rockstar kan in de playstation store ook downloadbare content aanbieden tegen een betaling. zo verdient rockstar het dus rechtstreeks het via de spelers en hoeft sony lekker niet te dokken. conclusie rockstar krijgt zijn geld en sony krijgt gratis content. en zoveel kost dat niet als enkel persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

dan hoop ik maar dat de extra content voor de X360 een paar stomme kleertjes voor je poppetje en een paar nieuwe auto`s en dat het daar bij blijft. en als het egt hele nieuwe missies zijn en gebouwen ed komt rockstar ast wel met iets anders voor de PS3 beziters (waaronder ik dus :duh: ) tevreden te stellen. zo hoop ik het iig :puh:

nee microsoft heeft niet 50 miljoen betaald voor een paar stomme kleertjes..maar voor 2 'episodic episodes'..wat je had geweten als je had gelezen wat er in dit topic was gezegd. dit zal uren nieuwe gameplay bieden volgens dan houser en in maart 2008 word de eerste episode verwacht.

de ps3..ja die krijgt waarschijnlijk hooguit 'een paar stomme kleertjes', nog niks daarover bekend of die downloable content krijgt. en als ps3 wat krijgt is het niet hetzelfde als wat de 360 krijgt..en waarschijnlijk ook niet hele episodes omdat sony niks heeft betaald.

nee sony heeft niks betaald nee, maar rockstar kan in de playstation store ook downloadbare content aanbieden tegen een betaling. zo verdient rockstar het dus rechtstreeks het via de spelers en hoeft sony lekker niet te dokken. conclusie rockstar krijgt zijn geld en sony krijgt gratis content. en zoveel kost dat niet als enkel persoon.

bij microsoft moet je ook nog betalen voor die episodes op xbox live :duh: ze moeten toch ergens geld aan terug verdienen. sony heeft geen contract, microsoft heeft mede betaald voor exclusiviteit dus neem maar niet aan dat het op de ps3 komt..ik weet het, het is hard en gemeen van microsoft, zeker tegen over ps3fanboys, maar het is gewoon zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat sony uiteindelijk ook wel meegaat omdat ze niet een nog lagere ps3 verkoop willen :7 . alleen zal sony wel andre dingen krijgen en zal later gaan betalen.

Greetzz Yorko :tu:

Bewerkt: door joor593
Link to comment
Delen op andere websites

dan hoop ik maar dat de extra content voor de X360 een paar stomme kleertjes voor je poppetje en een paar nieuwe auto`s en dat het daar bij blijft. en als het egt hele nieuwe missies zijn en gebouwen ed komt rockstar ast wel met iets anders voor de PS3 beziters (waaronder ik dus :duh: ) tevreden te stellen. zo hoop ik het iig :puh:

nee microsoft heeft niet 50 miljoen betaald voor een paar stomme kleertjes..maar voor 2 'episodic episodes'..wat je had geweten als je had gelezen wat er in dit topic was gezegd. dit zal uren nieuwe gameplay bieden volgens dan houser en in maart 2008 word de eerste episode verwacht.

de ps3..ja die krijgt waarschijnlijk hooguit 'een paar stomme kleertjes', nog niks daarover bekend of die downloable content krijgt. en als ps3 wat krijgt is het niet hetzelfde als wat de 360 krijgt..en waarschijnlijk ook niet hele episodes omdat sony niks heeft betaald.

dan moet sony maar heel gauw wat gaan betalen zodat we alsnog een extra content krijgen. hoeft dat niet een shetzelfde te zijn, is miss nog leuker ook als je 2 verschillende krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...