Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

ET waarde is hoever de wielen/hart naar buiten komen, gemiddeld is 35.

En hoe lager, bv. ET20, dan komen de wielen 15mm verder naar buiten dan originele wielen.

En ET 50, dan vallen de wielen 15mm verder naar binnen.

Ow ok :puh:. Aangezien ik een paar van ET 38 en ET 40 heb gevonden. Ben nog aan het twijfelen tussen 16" of 17".

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vandaag golf even lekker afgespoten en wat foto's gemaakt :D

dsc00901ll.jpg

dsc00909wf.jpg

dsc00905zr.jpg

Overigens eerste week van juni afrijden. :D

Geplaatst: (bewerkt)

andere dopjes op de velgen lijken mij wel handig, VW ipv audi. Verder een chill bak :sigaar:

Bewerkt: door onbekendeIV

andere dopjes op de velgen lijken mij wel handig, VW ipv audi

Ik vind het best zo, wil nog snel wat uitgaves doen waar ik de auto een of twee weken voor kwijt ben en dan wil ik eerst me rijbewijs halen. Overigens had ik er gepolijste naafkappen op, maar deze kleur staat veel netter bij de velgen. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Vandaag golf even lekker afgespoten en wat foto's gemaakt :D

Overigens eerste week van juni afrijden. :D

Ziet er echt goed uit! :klap: Die velgen passen er wel bij, maar dat Audi-logo, dat kan echt niet! ^_^

Ik bedoel dus dat dat Audi logo niet echt stoort :puh:

Geplaatst:

Nieuwe ICE zit erin :dans:

1273365417_6_P64Y.jpeg

1273365316_6_E4UP.jpeg

Speakers en Filters zijn niet te zien, zijn weggewerkt in de deur 0_0

Onder 'n punto zouden die eerste en de 5e goed staan :) De rest vind ik wat te liefjes, en aangezien een Punto er sowieso al vrij lief uit ziet... ;)

@RustyRustler: Klinkt wel nice, maar kan op zo`n video niet goed oordelen... voor m`n gevoel klinkt 't bij mij niet eens zo heel veel slechter, maar ik heb alleen `n radio-cd speler van 80 euro en 4 speakers(2 woofers in de deuren en 2 woofer/tweeters achterin), dus dat denk dat het op de video niet goed naar buiten komt...

Heb wel een hekel aan die muziek lol xD

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Net de ANWB ( accuservice ) op de stoep gehad. De dynamo is hartstikke dood. Dus zometeen komt een oplegger van de ANWB die er net ietsje meer verstand van heeft. Waarschijnlijk gaat de 6 dus mee naar de mazda garage voor een nieuwe dynamo. Misschien krijgen we nog een vervangende auto. shiny.gif

Geplaatst:

Damn, die Dotz Touge blijven ook zo'n sexy velgen:

dotz_touge_blaze_image04_kl.jpg

Denk alleen als ze antraciet/zwart waren dat ze nog een tikkeltje mooier stonden :Y

Geplaatst:

Hahaha, ik heb me stek gelegen om die 2de link, hoe erg wil je een logo namaken :7

Ben trouwens zaterdag naar Friesland gegaan naar een boerderij van me oma, ondertussen ook nog langs geweest bij een E30 die daar stond. 800 euro, zag er redelijk netjes uit op foto, moest opgeknapt worden en het meeste was al gedaan. Komen we daar aan, bleek dat ding echt helemaal doorgerot te zijn op ieder mogelijke plek. Zonde dat je je auto zo kan mishandelen.

Gelukkig nu wel weer een andere auto op het oog, een mooie zilvergrijze E30 in Belgie. :) Ik houd waarschijnlijk de orginele stalen velgen, maar uiteindelijk moet er een BBS RS velgenset komen. Zooo mooi vind ik ze. :7

Zo zien ze eruit

rs17bc1-2.jpg

en zo staan ze onder een E30

jens.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...