GolfG60 Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Zijn wel een aantal problemen met die RS'jes. Punt 1. peperduur als je een fatsoenlijk setje wilt. Punt 2. ze zijn oud dus kan zijn dat ze beschadigd zijn op een manier wat je niet wilt, metaalmoeheid, ouderdom, velgen hebben soms haarscheurtjes bij de boutgaten, scheuren in de achterkant van de velg, lekken tussen de delen, slechte boutjes etc. En ze worden daardoor steeds zeldzamer en dus duurder. Maar als je een leuk setje hebt, kun je er wel blij mee zijn, blijven een van de vetste velgen voor een E30 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Daar ben ik me bewust van, en als ik eenmaal een mooi onderhouden setje vind ga ik daar natuurlijk ook naar kijken. Je moet ook niet verwachten dat ik ze van een willekeurige mohammed ga kopen die ze onder zijn o zo mooie civic heeft gehad. En ja het zijn inderdaad de allergaafste velgen voor een E30. En als ik geen mooi setje kan vinden, dan ga ik wel kijken voor de standaard BBS´jes die er onder horen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Daar ben ik me bewust van, en als ik eenmaal een mooi onderhouden setje vind ga ik daar natuurlijk ook naar kijken. Je moet ook niet verwachten dat ik ze van een willekeurige mohammed ga kopen die ze onder zijn o zo mooie civic heeft gehad. En ja het zijn inderdaad de allergaafste velgen voor een E30. En als ik geen mooi setje kan vinden, dan ga ik wel kijken voor de standaard BBS´jes die er onder horen. Sommige slechte velgen kunnen ook van een erkend velgen reparateur komen het zijn soms echte haarfijne scheurtjes die je niet 1-2-3 ziet namelijk Goed opletten dus, beste is blanke wielen en zonder banden, verf kan die scheurtjes namelijk bedekken en banden evt. gebeun tussen de delen(denk maar aan kit/lijm om hem tijdelijk lekdicht te houden). Die andere waren RM's toch? daar geldt eigenlijk hetzelfde verhaal, maar die komen meer voor, dus meer kans dat je een goed en goedkoper setje vindt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 En als je hem koopt moet je een nieuw nummerbod XD Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 (bewerkt) Uhhh... En?... Sowieso ook heel de auto in Nederland laten invoeren, dat doe je niet zo maar met een nieuw nummerbord... EDIT @Hieronder: ook dat... Bewerkt: 6 april 2011 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Uhhh... En?... Sowieso ook heel de auto in Nederland laten invoeren, dat doe je niet zo maar met een nieuw nummerbord... En keuren bij het RDW? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Uhhh... En?... Sowieso ook heel de auto in Nederland laten invoeren, dat doe je niet zo maar met een nieuw nummerbord... EDIT @Hieronder: ook dat... Egt wel, kmaak un vette leipe dope nummerbord mt FUK-JWZ joe, iz leiipp man, en iek ga dikke shizzle ondr moturcap zettuh als turbooo van bugatti veyron, dan hb ik dkke 1.6 litr met 1000 pk, g ik winnuh van all mensse bij stoplicht hihi Nee even normaal, gaat allemaal wel lukken hoor. En G60, over het algemeen zijn er vrij veel mooie RS'jes die nog in mooie staat zijn, maar dan moet je wel rekenen van prijzen rond 1200 euro. Ik heb even geen idee hoe die andere precies worden genoemd, maar het zijn in ieder geval deze: En als ik heel eerlijk ben, vind ik sommige velgen veel gaver zonder kapje Als deze Alpina velgen, ook gaaf Hartge (heeft mijn pa ook onder de cabrio zitten, maar dan met de kapjes) Edit: Met Zonder Bewerkt: 6 april 2011 door Tha-Ran Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Nee even normaal, gaat allemaal wel lukken hoor. En G60, over het algemeen zijn er vrij veel mooie RS'jes die nog in mooie staat zijn, maar dan moet je wel rekenen van prijzen rond 1200 euro. Ik heb even geen idee hoe die andere precies worden genoemd, maar het zijn in ieder geval deze: En als ik heel eerlijk ben, vind ik sommige velgen veel gaver zonder kapje Als deze Alpina velgen, ook gaaf Hartge (heeft mijn pa ook onder de cabrio zitten, maar dan met de kapjes) Edit: Met Zonder Beter kijk je er goed naar uit, het beste is nog van een forum Waar je wss de geschiedenis van die velgen ook nog kan vinden. En dat zijn BBS RZ wielen, ook onder meerdere VW's gekomen vanaf fabriek uit. Alpina velgen zijn ook erg vet, alleen best veel gebruikt. Welke wielen ook vet staan op een E30 zijn de Modern Lines, Borbet A of T's, BBS CH zouden ook wel vet staan Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Over BMW velgen gesproken... De ex van mijn zus heeft zo`n BMW 330 touring laten bouwen hier in Made(bij Sterkens-van der Briel), en toen heeft hij er de destijds nieuwe BMW Z8/4?! velgen onder gezet... Dat zag er erg dik uit Deze wagen dus, Met ongeveer deze velgen, maar dan meer spaken...: Vraag me af of hij die BMW nog heeft, was een gave bak, gechiptuned enzo Bewerkt: 7 april 2011 door Mythbuster Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Mijn ouders bezitten dus een middenklasse Duitse auto van het merk Audi met het type A4 uit het jaar 2004. Redelijk mooie auto en zeker niet de sloomste. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Over BMW velgen gesproken... De ex van mijn zus heeft zo`n BMW 330 touring laten bouwen hier in Made(bij Sterkens-van der Briel), en toen heeft hij er de destijds nieuwe BMW Z8/4?! velgen onder gezet... Dat zag er erg dik uit Deze wagen dus, Met ongeveer deze velgen, maar dan meer spaken...: Vraag me af of hij die BMW nog heeft, was een gave bak, gechiptuned enzo Hoezo ombouwen? Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Overigens heb ik nu deze wieldopen even tijdelijk totdat ik die velgen kan kopen en men rijbewijs heb . Ander merk, maar wel dezelfde uitvoering. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Over BMW velgen gesproken... De ex van mijn zus heeft zo`n BMW 330 touring laten bouwen hier in Made(bij Sterkens-van der Briel), en toen heeft hij er de destijds nieuwe BMW Z8/4?! velgen onder gezet... Dat zag er erg dik uit Deze wagen dus, Met ongeveer deze velgen, maar dan meer spaken...: Vraag me af of hij die BMW nog heeft, was een gave bak, gechiptuned enzo Hoezo ombouwen? Bouwen. Niet ombouwen. Sterkens-van der Briel is een automerk(-ish...) hier in Made. Hij koopt oude BMW's op die kapot zijn, voor heel weinig, en gebruikt daarvan onderdelen om nieuwe wagens te bouwen. Bv... Hij koopt 'n wagen die 4 keer over de kop is gegaan voor 100 euro en haalt daar de vloermatjes uit en eventueel nog wat onderdelen die nog goed zijn. Als je daar `n wagen koopt kun je volgens mij zelf bepalen of je een nieuwe motor wil of dat je genoegen neemt met een gebruikte, en kies je voor dat eerste, betaal je natuurlijk ook meer... Carrosserie zelf is wel nieuw meestal(aangezien die bij elke botsing wel een beetje vervormt natuurlijk), maar de spatborden etc. kan hij natuurlijk makkelijk van een wagen halen die van achteren in elkaar is gereden... Zo verkoopt hij dus eigenlijk vrijwel nieuwe BMW's, maar dan voor twee derde van de prijs of nog minder... Staan daar geregeld half uitgebrande of total loss gereden BMW's op het terrein... Toen de M6 net uit was stond er zelfs een M6 die van de zijkant in elkaar gereden was Wel zonde, maar de een z`n dood is de ander z`n brood toch Die vent heeft trouwens ook een hele mooie BMW Z1 staan op de 2e verdieping, met van die deuren die in de dorpels wegzakken, echt 'n gaaf ding Dit is overigens z`n website: Klikkie! @Moechy: Die wieldoppen zijn wel echt heel slecht hoor xD 'T spijt me verschrikkelijk, maar ik zou dan toch liever op staal rijden... Ik heb persoonlijk 'n beetje `n hekel aan van die wieldoppen die moeten lijken op LM velgen Zou dus maar snel die velgen d'r onder gooien als ik jou was, of anders gewoon staal rijden Bewerkt: 7 april 2011 door Mythbuster Reageren
Bling Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Alpina velgen zijn ook erg vet, alleen best veel gebruikt. Alpina velgen zijn zeker vet onder een E30. Je ziet ze wel onder meerdere type BMW'tjes, maar onder een E30 vind ik ze sowieso zeer geschikt staan. Je hebt het over "best veel gebruikt", maar ga maar eens naar een meeting waar veel E30-types staan en kijk eens hoeveel daarvan BBS RM of RS hebben. Net als bij VW'tjes, zie je het ook bij deze heel veel. Maar als je iets aparts wilt wat je niet vaak ziet, dan kun je inderdaad beter een andere keuze maken. Toch blijven het beide, BBS en Alpina, zeer mooie velgen. Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Over BMW velgen gesproken... De ex van mijn zus heeft zo`n BMW 330 touring laten bouwen hier in Made(bij Sterkens-van der Briel), en toen heeft hij er de destijds nieuwe BMW Z8/4?! velgen onder gezet... Dat zag er erg dik uit Deze wagen dus, Met ongeveer deze velgen, maar dan meer spaken...: Vraag me af of hij die BMW nog heeft, was een gave bak, gechiptuned enzo Hoezo ombouwen? Bouwen. Niet ombouwen. Sterkens-van der Briel is een automerk(-ish...) hier in Made. Hij koopt oude BMW's op die kapot zijn, voor heel weinig, en gebruikt daarvan onderdelen om nieuwe wagens te bouwen. Bv... Hij koopt 'n wagen die 4 keer over de kop is gegaan voor 100 euro en haalt daar de vloermatjes uit en eventueel nog wat onderdelen die nog goed zijn. Als je daar `n wagen koopt kun je volgens mij zelf bepalen of je een nieuwe motor wil of dat je genoegen neemt met een gebruikte, en kies je voor dat eerste, betaal je natuurlijk ook meer... Carrosserie zelf is wel nieuw meestal(aangezien die bij elke botsing wel een beetje vervormt natuurlijk), maar de spatborden etc. kan hij natuurlijk makkelijk van een wagen halen die van achteren in elkaar is gereden... Zo verkoopt hij dus eigenlijk vrijwel nieuwe BMW's, maar dan voor twee derde van de prijs of nog minder... Staan daar geregeld half uitgebrande of total loss gereden BMW's op het terrein... Toen de M6 net uit was stond er zelfs een M6 die van de zijkant in elkaar gereden was Wel zonde, maar de een z`n dood is de ander z`n brood toch Die vent heeft trouwens ook een hele mooie BMW Z1 staan op de 2e verdieping, met van die deuren die in de dorpels wegzakken, echt 'n gaaf ding Dit is overigens z`n website: Klikkie! @Moechy: Die wieldoppen zijn wel echt heel slecht hoor xD 'T spijt me verschrikkelijk, maar ik zou dan toch liever op staal rijden... Ik heb persoonlijk 'n beetje `n hekel aan van die wieldoppen die moeten lijken op LM velgen Zou dus maar snel die velgen d'r onder gooien als ik jou was, of anders gewoon staal rijden Deze kwamen het dichts in de buurt qua vorm. Diegene die ik heb, zijn nog ietsje anders. Trouwens zijn ze ook maar tijdelijk aangezien die standaard die er nu op zitten versleten en lelijk zijn xD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.