Shockwaveplayer Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 (bewerkt) Morgen kan ik mijn nieuw bestelde wagen gaan halen(we weten weer waarvoor we de laatste tijd zijn gaan werken ) Opel insignia OPC 2.8 V6 Turbo 325pk. Bewerkt: 8 april 2011 door Shockwaveplayer Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Mooie auto. 325PK zeker niet traag.:O Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Morgen kan ik mijn nieuw bestelde wagen gaan halen(we weten weer waarvoor we de laatste tijd zijn gaan werken Opel insignia OPC 2.8 V6 Turbo 325pk. Leuk! Moet je straks maar eens een echte foto posten! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 YEAHH, m'n auto is eindelijk zo goed als klaar Vandaag zijn de spoorverbreders er tussen gekomen, en jawel, de zomerbanden/velgen passen weer Overigens ook de audio afgemaakt, laatste bekabeling weg gewerkt waaronder: 2x RCA Kabels 2x Remote Kabels 2x Remote Controllers 2x Voedingskabels 2x Massakabels 4x Speakerkabel 1,5 mm2 Dit zijn overigens alleen de kabels die naar de kofferbak gaan, voor de audio Enne, @Myth In je natste dromen nog niet dat je 80 euro setupje, harder en beter klinkt als deze setup Geloof mij, als je in de auto zit hoor je echt een groot verschil, zuivere hoge tonen, midden tonen en een lekker diepe zware bass uit de subwoofer Maargoed, dit setupje is ook een tikkie duurder :$ (*uche uche*, 1000 *uche* euro :$ ) To do next: Dak laten spuiten, auto helemaal laten polijsten en laten taxeren Taxeren is mede voor de verzekering nodig Owjah, en naar de Nurburgring Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 @Hierboven , wat voor een auto had je weer? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 @Hierboven , wat voor een auto had je weer? Et viola, deze! Foto's net gemaakt Toch ben ik wel blij met m'n autootje :$ Betere foto's volgen, camera was leeg Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Ik ben niet zo'n peugot fan maar vind dit wel een mooie Reageren
Rullez Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren. Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren. Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren. Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan? Clean look Persoonlijk had ik wel een zwart logo gehouden voor, maar ik ben gewoon gek op een VW logo Reageren
moechy Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Ik hoop het ook voor je Heb je btw al pics van je Fiat? Btw Rusty, verlaging in combinatie met zijn velgen staat hem best wel goed Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was... Met wat voor auto heb je eigenlijk leren rijden? Reageren
moechy Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Ik hoop het ook voor je Heb je btw al pics van je Fiat? Btw Rusty, verlaging in combinatie met zijn velgen staat hem best wel goed Nee, die komen pas als ie van mij is en afgewassen is . Dan post ik pics met de huidige bekleding en wieldoppen en nieuwe bekleding en wieldoppen. Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was... Met wat voor auto heb je eigenlijk leren rijden? De Fiat Punto en een Chevrolet Epica. Ook eens met een Fiat Panda gereden. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was... Met wat voor auto heb je eigenlijk leren rijden? De Fiat Punto en een Chevrolet Epica. Ook eens met een Fiat Panda gereden. En is het dan niet moeilijk om te veranderen van auto? Verschillen zijn misschien wel niet zo groot als tussen Trabi en Golf, maar toch.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.