moechy Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was... Met wat voor auto heb je eigenlijk leren rijden? De Fiat Punto en een Chevrolet Epica. Ook eens met een Fiat Panda gereden. En is het dan niet moeilijk om te veranderen van auto? Verschillen zijn misschien wel niet zo groot als tussen Trabi en Golf, maar toch.. Die Epica is een Automatic. Maar die panda en fiat zijn zo wat hetzelfde buiten dat de panda iets jonger is en wat hoger zit. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren. Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan? Clean look Persoonlijk had ik wel een zwart logo gehouden voor, maar ik ben gewoon gek op een VW logo Alle logo's gaan er inderdaad af, meerwaarde? Weet ik veel ik vind het mooi staan. Wil laag breed en strak gaan. Vandaag me V6 lippen opgehaald straks V6 uitlaatjes eronder lassen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Alle logo's gaan er inderdaad af, meerwaarde? Weet ik veel ik vind het mooi staan. Wil laag breed en strak gaan. Vandaag me V6 lippen opgehaald straks V6 uitlaatjes eronder lassen. Moet je maar doen als je het mooi vind. Persoonlijk zie ik auto's liefst zo origineel mogelijk. Als ik (hopelijk) tegen dat ik mijn rijbewijs heb een Golf 2 heb, maak ik hem gewoon volledig origineel. Behalve misschien GT-velgen of ATS-velgen eronder als ik genoeg gespaard heb. @moechy: automatic is makkelijk he . Moet je wel geen examen mee doen, dan mag je niet met handgeschakelde rijden.. Bij mij gaat het wat moeilijker worden met afwisselen (aan stuur schakelen en gewoon schakelen). Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Weer even bezig geweest niet veel gedaan, maar toch wat foto's en even de nieuwe velgen van een maatje gepast Oud en nieuw Parabooltjes V6 lip en uitlaat Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6. Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Alle logo's gaan er inderdaad af, meerwaarde? Weet ik veel ik vind het mooi staan. Wil laag breed en strak gaan. Vandaag me V6 lippen opgehaald straks V6 uitlaatjes eronder lassen. Moet je maar doen als je het mooi vind. Persoonlijk zie ik auto's liefst zo origineel mogelijk. Als ik (hopelijk) tegen dat ik mijn rijbewijs heb een Golf 2 heb, maak ik hem gewoon volledig origineel. Behalve misschien GT-velgen of ATS-velgen eronder als ik genoeg gespaard heb. @moechy: automatic is makkelijk he . Moet je wel geen examen mee doen, dan mag je niet met handgeschakelde rijden.. Bij mij gaat het wat moeilijker worden met afwisselen (aan stuur schakelen en gewoon schakelen). Tuurlek doe ik dat met die Punto. Dat word tenslotte ook mijn auto. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6. Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6. Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto Jammer, houd je de andere velgen? En hoe laag wil je je auto wel niet hebben? Wil je gewoon kunnen voelen als je over een sigaret rijd of het een Marlboro is of een Camel? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6. Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto Jammer, houd je de andere velgen? En hoe laag wil je je auto wel niet hebben? Wil je gewoon kunnen voelen als je over een sigaret rijd of het een Marlboro is of een Camel? Joh, hij wilt geen truck gaan besturen, dus omlaag met dat ding tot ie zijn carter aan gort rijdt Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6. Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto Jammer, houd je de andere velgen? En hoe laag wil je je auto wel niet hebben? Wil je gewoon kunnen voelen als je over een sigaret rijd of het een Marlboro is of een Camel? Joh, hij wilt geen truck gaan besturen, dus omlaag met dat ding tot ie zijn carter aan gort rijdt Precies jij snapt met tenminste Andere velgen houd ik. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Brommers zijn veel vetter ... Oké grapje, die waggies van jullie kunnen d'r ook wel wezen Die nieuwe uitlaat van je is trouwens echt bruut eeh Rullez Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik hoop voor jou dat je niet al teveel verkeersdrempels tegenkomt met je verlaagde auto, dan mag je afremmen tot 10 km/h of zelfs minder om zonder blikschade zo'n ding te passeren.. Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Als alles goed gaat, kan ik volgende week ergens foto's maken met en zonder nieuwe onderdelen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik hoop voor jou dat je niet al teveel verkeersdrempels tegenkomt met je verlaagde auto, dan mag je afremmen tot 10 km/h of zelfs minder om zonder blikschade zo'n ding te passeren.. Zo snel blikschade rij je niet hoor, het begint met je carterpan en uitlaat, daarna je bodem en je subframe, dat zijn de meeste lage punten van je auto Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik hoop voor jou dat je niet al teveel verkeersdrempels tegenkomt met je verlaagde auto, dan mag je afremmen tot 10 km/h of zelfs minder om zonder blikschade zo'n ding te passeren.. Zo snel blikschade rij je niet hoor, het begint met je carterpan en uitlaat, daarna je bodem en je subframe, dat zijn de meeste lage punten van je auto En als je je carterpan wat verstevigd met een traanplaat heb je daar ook al een minpunt minder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.