GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) Vandaag of morgen gaat de Passat richting de sloop, net even de winterwielen eruit gehaald en nog wat spul eruit gehaald zoals de pluche dobbelstenen en de VW logo's eraf gehaald. Heb nog wat Mercedes logo's, zoals een kleine motorkap logo en een grote die in de grill van een MB vrachtwagen zitten, weet alleen niet precies waar die zijn. Wil nog wel een Audi logo, een BMW logo, Seat logo, Porsche logo en evt. een (replica) Lamborghini logo Bewerkt: 14 april 2011 door GolfG60 Reageren
gtaxboy Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) ik zou graag met een volkswagen golf beginnen natuurlijk een beetje vrandert ik kon er geen foto bijzetten Bewerkt: 14 april 2011 door gtaxboy Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Vandaag of morgen gaat de Passat richting de sloop, net even de winterwielen eruit gehaald en nog wat spul eruit gehaald zoals de pluche dobbelstenen en de VW logo's eraf gehaald. Heb nog wat Mercedes logo's, zoals een kleine motorkap logo en een grote die in de grill van een MB vrachtwagen zitten, weet alleen niet precies waar die zijn. Wil nog wel een Audi logo, een BMW logo, Seat logo, Porsche logo en evt. een (replica) Lamborghini logo De sloop? Kon je hem dan niet beter volledig afbreken en dan pas naar de sloop brengen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Vandaag of morgen gaat de Passat richting de sloop, net even de winterwielen eruit gehaald en nog wat spul eruit gehaald zoals de pluche dobbelstenen en de VW logo's eraf gehaald. Heb nog wat Mercedes logo's, zoals een kleine motorkap logo en een grote die in de grill van een MB vrachtwagen zitten, weet alleen niet precies waar die zijn. Wil nog wel een Audi logo, een BMW logo, Seat logo, Porsche logo en evt. een (replica) Lamborghini logo De sloop? Kon je hem dan niet beter volledig afbreken en dan pas naar de sloop brengen? Nope, heb geen ruimte om hem te stallen, anders had ik hem zelf gemaakt aangezien wat gelast moest worden en een aandrijfashoes was gescheurd. Wat wel te doen is, als je de ruimte er maar voor hebt. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Vandaag of morgen gaat de Passat richting de sloop, net even de winterwielen eruit gehaald en nog wat spul eruit gehaald zoals de pluche dobbelstenen en de VW logo's eraf gehaald. Heb nog wat Mercedes logo's, zoals een kleine motorkap logo en een grote die in de grill van een MB vrachtwagen zitten, weet alleen niet precies waar die zijn. Wil nog wel een Audi logo, een BMW logo, Seat logo, Porsche logo en evt. een (replica) Lamborghini logo De sloop? Kon je hem dan niet beter volledig afbreken en dan pas naar de sloop brengen? Nope, heb geen ruimte om hem te stallen, anders had ik hem zelf gemaakt aangezien wat gelast moest worden en een aandrijfashoes was gescheurd. Wat wel te doen is, als je de ruimte er maar voor hebt. Stofhoes vervangen is niet moeilijk, maar lassen moet je kunnen en je moet een laspost hebben. Maar wat ik wilde zeggen: ik vind het zo zonde om een Volkswagen naar de sloop te brengen, ik zou hem dus eerder afbreken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Stofhoes vervangen is niet moeilijk, maar lassen moet je kunnen en je moet een laspost hebben. Maar wat ik wilde zeggen: ik vind het zo zonde om een Volkswagen naar de sloop te brengen, ik zou hem dus eerder afbreken. Idd, ik kan lassen, maar ik heb geen ruimte en geen degelijk las apparaat dus dan houdt het snel op. En bij onze lokale sloop, wordt ie heen gebracht, komt ie ergens te staan en als iemand wat nodig heeft sloopt ie het er maar zelf uit. Reageren
moechy Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 En je moet bij voorkeur nog een MIG/MAG lasapparaat staan. Overigens is het beter om te "lijmen" aangezien dat het materiaal niet verzwakt. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Stofhoes vervangen is niet moeilijk, maar lassen moet je kunnen en je moet een laspost hebben. Maar wat ik wilde zeggen: ik vind het zo zonde om een Volkswagen naar de sloop te brengen, ik zou hem dus eerder afbreken. Idd, ik kan lassen, maar ik heb geen ruimte en geen degelijk las apparaat dus dan houdt het snel op. En bij onze lokale sloop, wordt ie heen gebracht, komt ie ergens te staan en als iemand wat nodig heeft sloopt ie het er maar zelf uit. Dat is iets anders, als de onderdelen nog gebruikt worden. Bij ons in de buurt is ook zoiets, maar de auto's beginnen sterk te minderen en de Golf MK2's zijn allemaal weg. We zijn daar anderhalf jaar geleden ofzo nog echt veel onderdelen gaan halen voor in totaal 50 euro, echt een spotprijs! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) En je moet bij voorkeur nog een MIG/MAG lasapparaat staan. Overigens is het beter om te "lijmen" aangezien dat het materiaal niet verzwakt. Jep, ik heb hier een elektrisch apparaat staan waar ik nog nooit mee gelast heb, wel met mig. En twee balken lijmen, heb er toch wel mijn twijfels bij. Dat is iets anders, als de onderdelen nog gebruikt worden. Bij ons in de buurt is ook zoiets, maar de auto's beginnen sterk te minderen en de Golf MK2's zijn allemaal weg. We zijn daar anderhalf jaar geleden ofzo nog echt veel onderdelen gaan halen voor in totaal 50 euro, echt een spotprijs! Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Bewerkt: 14 april 2011 door GolfG60 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Ik wil ook wel een G60 voor 25 euro hoor! We zijn trouwens op zoek naar een Golf MK2 diesel, maar ze zijn duur geworden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Ik wil ook wel een G60 voor 25 euro hoor! We zijn trouwens op zoek naar een Golf MK2 diesel, maar ze zijn duur geworden. Zal best, belastingvrij en diesel, dus dat zal je redelijk snel weer goed rijden denk ik. En dan de dieselpomp opschroeven en roeten maar Reageren
moechy Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 En je moet bij voorkeur nog een MIG/MAG lasapparaat staan. Overigens is het beter om te "lijmen" aangezien dat het materiaal niet verzwakt. Jep, ik heb hier een elektrisch apparaat staan waar ik nog nooit mee gelast heb, wel met mig. En twee balken lijmen, heb er toch wel mijn twijfels bij. Dat is iets anders, als de onderdelen nog gebruikt worden. Bij ons in de buurt is ook zoiets, maar de auto's beginnen sterk te minderen en de Golf MK2's zijn allemaal weg. We zijn daar anderhalf jaar geleden ofzo nog echt veel onderdelen gaan halen voor in totaal 50 euro, echt een spotprijs! Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Hoe denk je dat ze tegenwoordig auto's in elkaar zetten? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 En je moet bij voorkeur nog een MIG/MAG lasapparaat staan. Overigens is het beter om te "lijmen" aangezien dat het materiaal niet verzwakt. Jep, ik heb hier een elektrisch apparaat staan waar ik nog nooit mee gelast heb, wel met mig. En twee balken lijmen, heb er toch wel mijn twijfels bij. Dat is iets anders, als de onderdelen nog gebruikt worden. Bij ons in de buurt is ook zoiets, maar de auto's beginnen sterk te minderen en de Golf MK2's zijn allemaal weg. We zijn daar anderhalf jaar geleden ofzo nog echt veel onderdelen gaan halen voor in totaal 50 euro, echt een spotprijs! Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Hoe denk je dat ze tegenwoordig auto's in elkaar zetten? Ja, en heb je gezien wat voor koekblikjes dat zijn? Auto's van tegenwoordig heb ik niks mee, helaas Reageren
Sharingan Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) Mooi dat je die andere velgen ook nog houd Rullez, als je het aan mij vraagt, dan zou ik die andere wielen antreciet spuiten en met VW 'center caps' of geen. Dat zou echt pure pure porno zijn! edit: Heb net even me paps auto eruit gehaald en even schoongemaakt. Wat vinden jullie ervan? Heel erg mooie auto ! Zelf ook erg fan van de oude e30. Maar persoonlijk vindt ik als ie achteren nog een centimeter of 2 verlaagd werdt. Dat zou het helemaal afmaken ! En die velgen zonder kapjes: <3 Bewerkt: 14 april 2011 door Giggity Reageren
moechy Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 En je moet bij voorkeur nog een MIG/MAG lasapparaat staan. Overigens is het beter om te "lijmen" aangezien dat het materiaal niet verzwakt. Jep, ik heb hier een elektrisch apparaat staan waar ik nog nooit mee gelast heb, wel met mig. En twee balken lijmen, heb er toch wel mijn twijfels bij. Dat is iets anders, als de onderdelen nog gebruikt worden. Bij ons in de buurt is ook zoiets, maar de auto's beginnen sterk te minderen en de Golf MK2's zijn allemaal weg. We zijn daar anderhalf jaar geleden ofzo nog echt veel onderdelen gaan halen voor in totaal 50 euro, echt een spotprijs! Idd, hier valt dat nog mee, ken iemand die heeft een G60 bij dezelfde sloper gehaald voor minder dan 25 euro :O Hoe denk je dat ze tegenwoordig auto's in elkaar zetten? Ja, en heb je gezien wat voor koekblikjes dat zijn? Auto's van tegenwoordig heb ik niks mee, helaas Ik heb het dan ook niet over die kleine prullen xD. Maar meer en meer autofabrikanten stappen over op "lijmen" ipv lassen aangezien dit steviger is dan lassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.