GekkieJ01 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Op die oranje auto kan je zelfs zonnepanelen kwijt, rijd die sjonnie ook nog eens groen! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Op die oranje auto kan je zelfs zonnepanelen kwijt, rijd die sjonnie ook nog eens groen! En hij rijdt al een civicje Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 @ Mk1, nou dikke m3 E46 spoilerzz en bumperzz erop, nee grapje. Liefst helemaal orgineel aan buiten en binnenkant, en misschien kijken voor een orgineel M-tech 2 stuur. Motor kijken of ik er een andere in kan plaatsen. En dan tot slot kijken voor Alpina's, Hartge's of BBS'en, die staan er het mooist onder Helemaal origineel, daar houd ik van! :klap: Begrijp ik best Ik word ook zo erg ziek van die mensen die auto's letterlijk aan het verkrachten zijn dmv vreselijke bumpers, rare booskijkers, uitlaten van hier tot tokyo, en afgrijselijke velgen. Bijv de E36 reeks van BMW, is tegenwoordig bekend als de turkenbak. Ik begrijp ook niet wat er mooi is aan auto's die eruit zien als deze, met al dat tupperware spul. Toch zonde van je geld, steek het lekker in je motor ofzo Inderdaad, dit kan je echt verkrachten noemen. Ik zou nog niet eens durven zeggen dat een van deze auto's van mij is. Voor mij moet gewoon alles origineel zijn en dan kom ik heel graag ermee buiten. Reageren
moechy Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 @ Mk1, nou dikke m3 E46 spoilerzz en bumperzz erop, nee grapje. Liefst helemaal orgineel aan buiten en binnenkant, en misschien kijken voor een orgineel M-tech 2 stuur. Motor kijken of ik er een andere in kan plaatsen. En dan tot slot kijken voor Alpina's, Hartge's of BBS'en, die staan er het mooist onder Helemaal origineel, daar houd ik van! :klap: Begrijp ik best Ik word ook zo erg ziek van die mensen die auto's letterlijk aan het verkrachten zijn dmv vreselijke bumpers, rare booskijkers, uitlaten van hier tot tokyo, en afgrijselijke velgen. Bijv de E36 reeks van BMW, is tegenwoordig bekend als de turkenbak. Ik begrijp ook niet wat er mooi is aan auto's die eruit zien als deze, met al dat tupperware spul. Toch zonde van je geld, steek het lekker in je motor ofzo Inderdaad, dit kan je echt verkrachten noemen. Ik zou nog niet eens durven zeggen dat een van deze auto's van mij is. Voor mij moet gewoon alles origineel zijn en dan kom ik heel graag ermee buiten. Ach je hebt altyd mensen die van tupperware houden. In men klas zit iemand en die is enorm verzot op Nissan Skyline Fully Tuned. Man wat een lelijk tupperware ding is dat . Reageren
SWYV Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 voor mij met mijn BMW E36 318i en BMW E38 730i zijn alleen de koplampen en de velgen vervangd door moderne looks zoals angle eyes en xenon 8000k (behalve de E38 730i want angle eyes zijn moeilijk te vinden ervoor om te kopen in België). De velgen zijn 18" BBS LM (op E36 318i) en ook 18" BBS RS GT (op E38 730i) heb ik aan gekocht voor mijn BMW's maar voor de rest hou ik hem zoveel origineel mogelijk en het motor ook recent getrokken (vorig week dinsdag) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Erg lekker, zo'n 7-serie, op school stond toen ook een 750i, oud leraar liet die effe lopen zonder uitlaten, wat een geluid, echt vet Facelift model vind ikzelf net wat netter maar beide zien er erg netjes uit. Heb je ook foto's van je 318? Reageren
Sharingan Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 @ Mk1, nou dikke m3 E46 spoilerzz en bumperzz erop, nee grapje. Liefst helemaal orgineel aan buiten en binnenkant, en misschien kijken voor een orgineel M-tech 2 stuur. Motor kijken of ik er een andere in kan plaatsen. En dan tot slot kijken voor Alpina's, Hartge's of BBS'en, die staan er het mooist onder Helemaal origineel, daar houd ik van! :klap: Begrijp ik best Ik word ook zo erg ziek van die mensen die auto's letterlijk aan het verkrachten zijn dmv vreselijke bumpers, rare booskijkers, uitlaten van hier tot tokyo, en afgrijselijke velgen. Bijv de E36 reeks van BMW, is tegenwoordig bekend als de turkenbak. Ik begrijp ook niet wat er mooi is aan auto's die eruit zien als deze, met al dat tupperware spul. Toch zonde van je geld, steek het lekker in je motor ofzo Van die E30 kan ik er nog wel een beetje mee leven, op een ander bumpersetje en velgen na. Dat vindt ik nog een beetje passief 'tunen' Maar van die 2 andere auto's, afschuwelijk. Vooral die laatste. 1 x een drempel te hard nemen en je "bumper" zit in je wielkast... Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) Hier zijn zijn vrienden http://www.odditycentral.com/pics/bad-cases-of-overtuning.html voor al zijn andere vrienden. CHECK DE 8STE FOTO,DIE UITLAAT. Bewerkt: 16 april 2011 door tonystarkiv Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Even daarover, dit is een bepaalde smaak van tunen in Japan, genaamd Bosozoku. Kenmerken zijn idd de orgel achtige uitlaten, sommige hebben die in een ster gelast etc. Ook een kenmerk is de verbreding met kleine wielen en ipv. schokdempers hebben sommige een staaf ertussen gelast. En de extreme vormen etc. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 @hierboven , are you serious? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 @hierboven , are you serious? Ja, dit is een vorm van tunen, in Japan rijden er genoeg van zulke dingen. Het is een beetje hetzelfde als de 'German style', laag, gepolijste wielen en OEM look. Daar is dus de 'bosozoku' term, breed, laag, kleine wielen, en dan ene uitstekende uitlaat. Niet dat ik het mooi vind, maar zo kun je het vergelijken Reageren
Sharingan Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Ook een kenmerk is de verbreding met kleine wielen en ipv. schokdempers hebben sommige een staaf ertussen gelast. Dus dan stuitert de hele auto als je over ene kiezeltje rijdt ?! of begrijp ik t verkeerd ? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Is niet echt comfortabel. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) Ook een kenmerk is de verbreding met kleine wielen en ipv. schokdempers hebben sommige een staaf ertussen gelast. Dus dan stuitert de hele auto als je over ene kiezeltje rijdt ?! of begrijp ik t verkeerd ? Correct, kijk maar naar dat filmpje(1:16) wat ik erbij heb gezet, die heeft ook ijzeren staven ipv schokdempers. Bewerkt: 16 april 2011 door GolfG60 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 'Breekt' de auto dan niet ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.