Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben ook bijna 18 :$ ,nog 3 jaartjes. En dan mag ik een auto kiezen, zit zelf te denken aan een (ouder model) audi a3. Mooie auto's,die a3's .

Geplaatst:

Ik ben ook bijna 18 bloos.gif ,nog 3 jaartjes. En dan mag ik een auto kiezen, zit zelf te denken aan een (ouder model) audi a3. Mooie auto's,die a3's .

Over die 3 jaar past de Audi A3 uit deze tijd wel in je budget. :puh:

Geplaatst:

Hoop zo. Want de nieuwste modellen zijn echte prachtige wagens, zo met die ledjes in die koplampen enzo.

Geplaatst:

Ook een kenmerk is de verbreding met kleine wielen en ipv. schokdempers hebben sommige een staaf ertussen gelast.

Dus dan stuitert de hele auto als je over ene kiezeltje rijdt ?! of begrijp ik t verkeerd ?

Correct, kijk maar naar dat filmpje(1:16) wat ik erbij heb gezet, die heeft ook ijzeren staven ipv schokdempers.

hahah was me nog niet eens opgevallen. Wat een faal van die jappen. Je kan toch ook zo laag rijden dmv airbussen ? of hoe heetten die krengen.

Geplaatst:

Hoop zo. Want de nieuwste modellen zijn echte prachtige wagens, zo met die ledjes in die koplampen enzo.

Inderdaad, die Dag-rij verlichting is prachtig. Alleen 1 probleem is dat die Getunede Civicjes nu ook met die aftermarket troep aankomt waardoor je dus geen fuck meer ziet.

Geplaatst:

Inderdaad, die Dag-rij verlichting is prachtig. Alleen 1 probleem is dat die Getunede Civicjes nu ook met die aftermarket troep aankomt waardoor je dus geen fuck meer ziet.

Lol, is wel waar.Ik vind dat dat alleen past bij Audi's van die dag-rijverlichting.

Geplaatst:

Lol, is wel waar.Ik vind dat dat alleen past bij Audi's van die dag-rijverlichting.

Ligt eraan wat voor (moderne) auto het is. Bij Audi past het goed, Mercedes ook. Het is overigens ook verboden om die lampen te monteren voor auto's waar ze niet standaard erop zitten.

btw, vindt het ook jammer dat het in NL verboden is om LED-kentekenverlichting te hebben.

Geplaatst:

Ligt eraan wat voor (moderne) auto het is. Bij Audi past het goed, Mercedes ook. Het is overigens ook verboden om die lampen te monteren voor auto's waar ze niet standaard erop zitten.

btw, vindt het ook jammer dat het in NL verboden is om LED-kentekenverlichting te hebben.

Dit staat ook wel mooi op zo'n A6

ledsskybump03.jpg

Geplaatst:

hahah was me nog niet eens opgevallen. Wat een faal van die jappen. Je kan toch ook zo laag rijden dmv airbussen ? of hoe heetten die krengen.

Tja, het is gewoon een kenmerk :clown: zo stug rijden.

Maar je bedoeld airbags, maar dat is puur voor de show, stilstaand/show op zijn laagst, en tijdens het rijden op een normale hoogte.

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie 7-er SW, maak even wat meer foto's, vooral van de velgen, vind ze vrij gaaf al zitten ze onder het remstof.

Is dit trouwens 'German tuning'? Want als je er andere velgen onder doet als BBS CH, RX of RS, dan vind ik hem wel gaaf :) Volgens mij geen orgineel bumpersetje wat er onder zit, maar ik vind het niet heel lelijk zitten.

bmw1238hz.jpg

Ik heb het al een keertje gezegd volgens mij, maar ik kan niet genoeg fappen op 'Rusty', DE rat auto voor mij, perfecte motor, geweldige ophanging en alles maar alleen exterieur is (expres) verroest. En dan prachtige, gepolijst RS'jes eronder. :$

3517969762_d1ebb15158_o.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran

Bovenste BMW is een M-tech, dus M-power(look) bumpers voor de 'normale' E30 ;)

En ja, er zijn er geleverd vanaf fabriek met die bumperset(voor en achterbumper, zijskirts en spoilertje), dus dat is origineel ;)

En om heel precies te zijn, voor de E30 zijn er twee soorten M-tech, de M-tech 1:

D1_IMG262242blur.jpg

IMG262042blur.jpg

En de M-tech 2:

CIMG0529.jpg

CIMG0028.jpg

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Bovenste BMW is een M-tech, dus M-power(look) bumpers voor de 'normale' E30 ;)

En ja, er zijn er geleverd vanaf fabriek met die bumperset(voor en achterbumper, zijskirts en spoilertje), dus dat is origineel ;)

En om heel precies te zijn, voor de E30 zijn er twee soorten M-tech, de M-tech 1:

D1_IMG262242blur.jpg

IMG262042blur.jpg

En de M-tech 2:

CIMG0529.jpg

CIMG0028.jpg

Ooke, ik wist wel over M-Tech 1 en 2, maar ik wist niet dat die voorbumper van M-tech 2 er zo uit zag, *schaam*..

Geplaatst:

V6 lip voor gemonteerd en me nieuwe gril. Halve maantjes van de week even dichtmaken. :D R32 spoiler ook binnen die gaat er van de week ook op als de spuiter het wil. En anders na het spuiten.

dsc00936b.jpg

dsc00938p.jpg

Moet enkel nog twee kleine spiegels halen en dan heb ik alles binnen denk ik. :puh: Vandaag me V6 Stabi monteren en dan is de zondag wel weer is voorbij. :D

ik heb weer een paar fotootjes van de golf, staat nu op de brug en zo kan ik makkelijk foto's maken van de onderkant:

Draagarm LV wordt nog vervangen, we hebben er 20 liggen ongeveer dus geen probleem

foto0367z.jpg

foto0360r.jpg

foto0362v.jpg

foto0363y.jpg

foto0364.jpg

foto0365s.jpg

foto0366d.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...