moechy Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 En morgen is het zover. Men praktijkexamen. Man wat hoop ik dat er door ben . Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Je zijt er wel door. Succes! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) Inderdaad, en denk eraan, als je indruk wilt maken, gewoon volgas en dan zonder koppeling schakelen naar zijn 1. (Werkt altijd! ) Bewerkt: 17 april 2011 door Tha-Ran Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Lol, en geen gordel omdoen. Nooit richtingaanwijzers gebruiken,is voor mietjes,steek beter je hand uit het raam en wijs naar de richting waar je toe wilt.Altijd schakelen zonder koppeling... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Lol, en geen gordel omdoen. Nooit richtingaanwijzers gebruiken,is voor mietjes,steek beter je hand uit het raam en wijs naar de richting waar je toe wilt.Altijd schakelen zonder koppeling... Richting aangeven heeft deze vent in de Peugeot ook geleerd. http://www.youtube.com/watch?v=h9POANfN-dk&feature=player_detailpage Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 En morgen is het zover. Men praktijkexamen. Man wat hoop ik dat er door ben . Veel succes! Reageren
moechy Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Hmm toch klein beetje stress eigenlijk . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Hmm toch klein beetje stress eigenlijk . Ben benieuwd of je fatsoenlijk kan slapen Reageren
moechy Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Hmm toch klein beetje stress eigenlijk . Ben benieuwd of je fatsoenlijk kan slapen Niet echt denk ik. Hoop alleen dat ik een niet al te zuur persoon heb. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Hmm toch klein beetje stress eigenlijk . Ben benieuwd of je fatsoenlijk kan slapen Niet echt denk ik. Hoop alleen dat ik een niet al te zuur persoon heb. Hoop het ook niet voor je Maarja, veel succes morgen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Heel errug veel succes Moechy. Morgen dus al een paar foto's? Reageren
moechy Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Heel errug veel succes Moechy. Morgen dus al een paar foto's? Hmm weet ik nog niet . Pas als ik de auto heb. Eerst een lichte vracht voor men pa. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Zeau, nieuwe handtekening pic, even in elkaar geflanst, werd gek van photoshop maar hij is af, niet geheel perfect maar goed genoeg voor mij(als photoshop amateur ) Btw, op MP staat een leuke Rallye te koop voor 4000, alleen daar zit wat werk aan, maar als het aan mij lag, stond ie voor de deur Reageren
moechy Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 En niet geslaagd . Alles perfect, totdat die fucking kutfietser alles dichtsmeet achter me en de examinator zag dat als fout... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.