Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

En niet geslaagd :duh:.

Alles perfect, totdat die fucking kutfietser alles dichtsmeet achter me en de examinator zag dat als fout...

Ach, zo zijn die examinators.. Die mogen maar een maximum aantal laten slagen per dag.. Volgende keer heb je meer succes. ;)

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En niet geslaagd :duh:.

Alles perfect, totdat die fucking kutfietser alles dichtsmeet achter me en de examinator zag dat als fout...

Ach, zo zijn die examinators.. Die mogen maar een maximum aantal laten slagen per dag.. Volgende keer heb je meer succes. ;)

Het was nog een goeie examinator. Alles was perfect zei ie. Parkeren en draaien en manoeuvres. Behalve die fietser. Was de laatste 10min van men examen op de terugweg :duh:.

Geplaatst:

Fietsers zijn normaal gesproken het gevaarlijkst in het verkeer. Door rood rijden, spook rijden, inhalen waar 't niet mag. Maar dat komt omdat fietsers ook bijna nooit worden gepakt. :)

Geplaatst:

Fietsers zijn normaal gesproken het gevaarlijkst in het verkeer. Door rood rijden, spook rijden, inhalen waar 't niet mag. Maar dat komt omdat fietsers ook bijna nooit worden gepakt. :)

Als ik die er niet was geweest, had ik nu men rijbewijs gehad. Kan ik weer 6weken wachten :duh:.

Geplaatst:

Hoezo moet je 6 weken wachten ? Das echt klote. Kan je niet gewoon meteen een nieuwe aanvragen ?

Daar zit ook een wachttijd op ;)

En echt klote voor je Moechy, me zus had ook zoiets.

Was gezakt omdat een fietser aankwam en zette een voet op de grond, en toen reed me zus door en was ze gezakt omdat ze moest wachten totdat die vrouw met beide voeten aan de grond stond, ofzoiets was het.

Geplaatst: (bewerkt)

Klote man, Moechy :( Maar volgende keer beter! ik ben ook de eerste keer gezakt, al was dat om m`n eigen domme schuld...

Even wat anders. Ik heb na 3 uur of zo vakantie, dan een week school, en dan meivakantie. Wil graag de zijkant van m`n auto gaan repareren, eventueel professioneel laten spuiten, maar ik wil eerst zelf de deuken gaan vullen en uitdeuken waar mogelijk. Kan iemand me wat tips geven hiervoor? En hoeveel zou zo`n achterscherm laten spuiten ongeveer kosten denken jullie? Meer dan 300 euro?

Verder zit ik te twijfelen over m`n dak, ik ga sowieso de lak aanpakken, maar ik weet niet wat ik zal doen: Wil eigenlijk graag schoolbordverf gebruiken, zodat je er op kan schrijven en zo, maar ik weet niet of het heel mooi zal zijn of niet en ben bang dat ik de lak eronder verniel(aangezien je toch zwart gebruikt...)... Tis dat, of gewoon rood, want ik denk dat gewoon mat-zwart veel moeilijker zal zijn en dat het oppervlak nogal groot is daarvoor. Glimmend zwart zou sowieso een pain in the ass zijn voor mij, terwijl ik schoolbordverf kan rollen, en voor rood alleen maar de blanke lak hoef te doen(verf eronder is gewoon nog goed). Wat vinden jullie daarvan? Gewoon mooi rood maken, wat wel saai is, of schoolbordverf erop rollen, iets waarmee je toch wel bekijks trekt op shows...?

EDIT: Denk dat ik toch wel voor schoolbordverf ga, is makkelijker te doen volgens mij, en t trekt aandacht :)... Tenzij er iemand een groot bezwaar/nadeel van weet?

'T gaat dus een beetje om dit....

l_27d57725317ceca3c0935c61be53a5eb.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Uitdeuken is moeilijk hoor, kans dat je de deuk goed wegkrijgt is toch wel klein.

Als je (voorzichtig) hem uit deukt, heb je als nog kans dat de deuk juist naar buiten komt te staan ipv. naar binnen.

Wat je kan doen is het proberen met aan de andere kant een houtblokje zeg maar, dat je de deuk niet de kans geeft om naar buiten te buigen.

Maar ben er bang voor.

Schoolbordverf is idd leuk, en goed te doen, maar van de ene kant, denk ik dat die kleur na een tijd toch saai wordt, voordeel is wel dat vuil niet zo goed zichtbaar is.

Geplaatst:

Morgen maar is een nieuwe afspraak maken en hopen dat ik in het allerbeste geval vrijdag al terug kan of volgende week.

Geplaatst:

Nou ben bezig met m`n dak in de grondverf te rollen... Tis toch iets moeilijker dan ik dacht, het schuren... Gister eerste laag gedaan, vandaag minstens `n uur staan schuren en het is nog steeds fucking hobbelig, ben maar gewoon gaan verven want het is bijna niet te doen. Schuurpapier schiet echt gelijk dicht met verf! 'T enige waar het nog een beetje mee te doen was was korrel 400 met water. en zelfs dan is het 'n halve minuut schuren, weer in t water en alle verf van m`n schuurpapier afkrabben... Wilde het daarna eerst nog met 600 doen zodat het nog mooier glad is, maar doe ik wel na de 2e laag anders ben ik nog heel de dag bezig.

En dekken doet het ook niet zo goed als het zo warm is, verf droogt te snel, heb 't al een beetje verdunt en dan gaat het perfect, maar weet niet of dat met die schoolbordverf straks ook een goed idee is(is wel niet op waterbasis, maar toch)

Ach ja, komt wel goed :) Ben in ieder geval blij dat ik geen wit dak heb gekozen, aangezien het er ook gewoon ECHT niet uit ziet xD Zal zo wel plaatjes posten :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ach joh, ik moest ook wel tijdje wachten hoor(weliswaar niet zó lang, maar wel `n maand of zo)...

Anyway, pics... Al die witte plekken zijn dus stukken waar de blanke lak was losgelaten of eraf was gegaan... Door 't schuren om die overgang glad te maken ging de gewone rode lak er dan af waar de blanke lak er al af was... Komt dus niet door hobbels of doordat ik niet kan schuren ofzo ;)

Foto1448.jpg

Foto1451.jpg

Foto1453.jpg

Moet je zien hoe lelijk dat wit staat :7

Foto1455.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ach joh, ik moest ook wel tijdje wachten hoor(weliswaar niet zó lang, maar wel `n maand of zo)...

Anyway, pics... Al die witte plekken zijn dus stukken waar de blanke lak was losgelaten of eraf was gegaan... Door 't schuren om die overgang glad te maken ging de gewone rode lak er dan af waar de blanke lak er al af was... Komt dus niet door hobbels of doordat ik niet kan schuren ofzo ;)

Dat dak was nog echt niet goed genoeg geschuurd om te gaan verven. XD je krijgt een fail dak denk ik :sigaar:

Geplaatst:

Dat betekent nog 6weken met de fiets. :duh:.

Ach ja, met de fiets zit je tenminste niet in de file ofzo. En als je dan al niet te ver moet fietsen vind ik het lekker ontspannend, hoewel autorijden waarschijnlijk veel leuker is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...