moechy Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Dat betekent nog 6weken met de fiets. . Ach ja, met de fiets zit je tenminste niet in de file ofzo. En als je dan al niet te ver moet fietsen vind ik het lekker ontspannend, hoewel autorijden waarschijnlijk veel leuker is. De afstand valt op zich goed mee. Maar ik wil gewoon autorijden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je bedoeld 7 weken, want je moet ongeveer een weekje wachten totdat je daadwerkelijk mag rijden? Daarnast kun je blij zijn dat het mooi weer is, goed weer om te fietsen Reageren
moechy Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je bedoeld 7 weken, want je moet ongeveer een weekje wachten totdat je daadwerkelijk mag rijden? Daarnast kun je blij zijn dat het mooi weer is, goed weer om te fietsen Weekje wachten? Is hier niet het geval hoor . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je bedoeld 7 weken, want je moet ongeveer een weekje wachten totdat je daadwerkelijk mag rijden? Daarnast kun je blij zijn dat het mooi weer is, goed weer om te fietsen Weekje wachten? Is hier niet het geval hoor . Krijg je gelijk je rijbewijs in je handen gedrukt dan? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je bedoeld 7 weken, want je moet ongeveer een weekje wachten totdat je daadwerkelijk mag rijden? Daarnast kun je blij zijn dat het mooi weer is, goed weer om te fietsen Weekje wachten? Is hier niet het geval hoor . Krijg je gelijk je rijbewijs in je handen gedrukt dan? Nee, hij heeft gewoon zijn voorlopig rijbewijs nog, waardoor hij mag rijden met begeleider. Reageren
moechy Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je bedoeld 7 weken, want je moet ongeveer een weekje wachten totdat je daadwerkelijk mag rijden? Daarnast kun je blij zijn dat het mooi weer is, goed weer om te fietsen Weekje wachten? Is hier niet het geval hoor . Krijg je gelijk je rijbewijs in je handen gedrukt dan? Je gaat gewoon zodra je klaar bent je rijbewijs afhalen op het gemeentehuis. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Het gemeentehuis moet ze wel eerst nog maken,dacht ik. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je gaat gewoon zodra je klaar bent je rijbewijs afhalen op het gemeentehuis. Ah, ik had het verkeerd gelezen. Je kan inderdaad naar het gemeentehuis gaan na het examen, maar daar moet je meestal enkele dagen wachten totdat het klaar is. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je gaat gewoon zodra je klaar bent je rijbewijs afhalen op het gemeentehuis. Ah, ik had het verkeerd gelezen. Je kan inderdaad naar het gemeentehuis gaan na het examen, maar daar moet je meestal enkele dagen wachten totdat het klaar is. Precies, en in Nederland iig, mag je niet rijden als je geen geldig rijbewijs hebt, dus ook niet als die nog in de maak is. Weet niet hoe ze dat in België doen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 fapfap, ik wil dr ook zo'n eentje. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Hmmm, E30 M3 = fapmateriaal Reageren
moechy Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Je gaat gewoon zodra je klaar bent je rijbewijs afhalen op het gemeentehuis. Ah, ik had het verkeerd gelezen. Je kan inderdaad naar het gemeentehuis gaan na het examen, maar daar moet je meestal enkele dagen wachten totdat het klaar is. Wtf? Enkele dagen? Hier krijg je het meteen mee. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Maar ze weten toch niet of je slaagt of niet? Om dat op voorhand te maken. Reageren
Sharingan Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Nice ass :$ Die rechter is gans geil! M3<3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.