-TonyStark- Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 @Mythbuster, ergens lijkt het wel alsof je een carbon dak hebt . Nice work. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Ik heb een vraagje over Golf MK2. Weet iemand de originele kenmerken van een GTD? Dus grill, stuur, striping... Als iemand een (online) foldertje weet te vinden is ook heel interessant. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Ik heb een vraagje over Golf MK2. Weet iemand de originele kenmerken van een GTD? Dus grill, stuur, striping... Als iemand een (online) foldertje weet te vinden is ook heel interessant. Klik Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Klik Dit had ik al gevonden, toch bedankt. Verder heb ik ook al het één en ander gevonden door wat surfwerk. Nu vraag ik me nog af of er vooraan een GTD logo hoort en of er vooraan een rode rand rond de grill hoort? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 (bewerkt) Dit had ik al gevonden, toch bedankt. Verder heb ik ook al het één en ander gevonden door wat surfwerk. Nu vraag ik me nog af of er vooraan een GTD logo hoort en of er vooraan een rode rand rond de grill hoort? Dit is idd een goeie, denk dat het een keuze was vanaf fabriek omdat je sommige GTD's zonder logo ziet en/of zonder bies. Maarja, hoe groot is de kans dat je een (goede/echte) GTD vindt, toch wel klein eigenlijk. Dit zou best nog wel eens een echte GTD kunnen zijn, hij heeft iig wel veel trekjes van een GTD. Zonde dat vele een MK2 diesel als GTD bestempelen, sommige hebben niet eens een toerenteller Bewerkt: 26 april 2011 door GolfG60 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Dit is idd een goeie, denk dat het een keuze was vanaf fabriek omdat je sommige GTD's zonder logo ziet en/of zonder bies. Maarja, hoe groot is de kans dat je een (goede/echte) GTD vindt, toch wel klein eigenlijk. Dit zou best nog wel eens een echte GTD kunnen zijn, hij heeft iig wel veel trekjes van een GTD. Zonde dat vele een MK2 diesel als GTD bestempelen, sommige hebben niet eens een toerenteller De kans om een goede/echte GTD te vinden is inderdaad bijzonder klein. Ik ben er in mijn zoektocht ook maar weinigen tegengekomen en daarbij wist ik nog niet eens of het echte waren. Maar het zit zo: we weten eentje die we kunnen kopen die niet op het internet staat, maar waarbij de motor stuk is. Deze is in vrij goede staat en ook interieur is zeer netjes zonder scheuren. Ik weet bijna zeker dat het een echte GTD is omdat: 1) striping op koffer is in 1 stuk en waarschijnlijk dus niet achteraf geplakt 2) spoiler op koffer is juist 3) motor klopt 4) interieur klopt zoals ik zag in folder van GTD 5) toerenteller is aanwezig Ze vragen 500E, is dit veel? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Dit is idd een goeie, denk dat het een keuze was vanaf fabriek omdat je sommige GTD's zonder logo ziet en/of zonder bies. Maarja, hoe groot is de kans dat je een (goede/echte) GTD vindt, toch wel klein eigenlijk. Dit zou best nog wel eens een echte GTD kunnen zijn, hij heeft iig wel veel trekjes van een GTD. Zonde dat vele een MK2 diesel als GTD bestempelen, sommige hebben niet eens een toerenteller De kans om een goede/echte GTD te vinden is inderdaad bijzonder klein. Ik ben er in mijn zoektocht ook maar weinigen tegengekomen en daarbij wist ik nog niet eens of het echte waren. Maar het zit zo: we weten eentje die we kunnen kopen die niet op het internet staat, maar waarbij de motor stuk is. Deze is in vrij goede staat en ook interieur is zeer netjes zonder scheuren. Ik weet bijna zeker dat het een echte GTD is omdat: 1) striping op koffer is in 1 stuk en waarschijnlijk dus niet achteraf geplakt 2) spoiler op koffer is juist 3) motor klopt 4) interieur klopt zoals ik zag in folder van GTD 5) toerenteller is aanwezig Ze vragen 500E, is dit veel? Een kant is dit wel een leuke kans, omdat de motor nogal veel kwaaltjes kunnen hebben, door de leeftijd bv. Namelijk de koppakking dacht ik zijn vaak gaar, daardoor is je koelvloeistof pot zwart en kan er druk op de oliepeilstokgat staan. Van de andere kant, hoe snel vindt je een goede/verse SB(bv.) motor? Maar wat wel is, als je een losse motor hebt, kun je hem makkelijk pakkingen verversen en de motor controleren op gebreken. Dus het is een beetje een 50-50 kans Als je er een budget project van wilt maken, kun je beter iets anders zoeken vrees ik. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap. Wat is dat precies? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap. Wat is dat precies? Gereedschap dat op lucht gaat, dmv een compressor, dan spreek ik voornamelijk over een luchthamer en een luchtschroevendraaier Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Aah ik dacht meer aan gereedschap dat in de lucht werkt... nja . Reageren
moechy Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap. Wat is dat precies? Gereedschap dat op lucht gaat, dmv een compressor, dan spreek ik voornamelijk over een luchthamer en een luchtschroevendraaier Een bolleneur dus . Reageren
MaxVito Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Wij rijden in een Hyundai Santa Fe van 2004: deze: alleen een ander kenteken: Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2? We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total. Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap. Wat is dat precies? Gereedschap dat op lucht gaat, dmv een compressor, dan spreek ik voornamelijk over een luchthamer en een luchtschroevendraaier En voor wat precies heb je dat nodig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.