Teh_Ninja Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 En voor wat precies heb je dat nodig? Dingen die nogal vastzitten . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 En voor wat precies heb je dat nodig? Luchthamer gebruik je vaak om gemakkelijk bouten los te halen, maar ook om flink geroeste bouten los te halen. Een bout die vast zit, met een ratel zet je een geleidelijke maar toch flinke kracht erop, te veel kracht en je trekt de bout te lang waardoor ie breekt. Met een luchthamer zet je een keer kracht en laat ie los, en dat herhaalt zich snel, en daardoor 'breekt' de roest ertussen zeg maar. Dus de kans op afgebroken bouten is kleiner, maar je kan weliswaar niet iedere bout met de luchthamer los of vast knallen, voornamelijk de kleintjes niet maar dat is vrij logisch. Lucht schroevendraaier is puur voor het gemak Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Witte E30 320i gekocht in duitsland met 40.000 km op de teller. Helemaal orgineel, alleen de motorkap, 2 voorschermen, voorbumper en gril moeten vervangen worden.. Zo gedaan Donderdag ophalen. @hieronder, nice.. Wel foto's laten zien van je project als je hem opgehaald Bewerkt: 27 april 2011 door Tha-Ran Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Luchthamer gebruik je vaak om gemakkelijk bouten los te halen, maar ook om flink geroeste bouten los te halen. Een bout die vast zit, met een ratel zet je een geleidelijke maar toch flinke kracht erop, te veel kracht en je trekt de bout te lang waardoor ie breekt. Met een luchthamer zet je een keer kracht en laat ie los, en dat herhaalt zich snel, en daardoor 'breekt' de roest ertussen zeg maar. Dus de kans op afgebroken bouten is kleiner, maar je kan weliswaar niet iedere bout met de luchthamer los of vast knallen, voornamelijk de kleintjes niet maar dat is vrij logisch. Lucht schroevendraaier is puur voor het gemak Ik dacht wel dat het zoiets was, maar denk dat het zonder ook wel zal lukken (hopelijk). Als het niet lukt kan ik het wel ergens lenen. En ik denk dat we hem gaan kopen, dus weer nieuw projectje! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Nou opgehaald in Duitsland ; Binnenkort helemaal in nieuwstaat proberen te maken, want wat je op de foto's niet ziet zijn de deukjes en krassen Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 (bewerkt) Die e30's blijven gewoon vette auto's. Is toch een 4 cilinder zo'n 2liter of toch 6 cilinder. Nieuwere modellen hebben een 6 cilinder dacht ik die een 2.0 motor hebben. Bewerkt: 28 april 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Nou opgehaald in Duitsland ; Binnenkort helemaal in nieuwstaat proberen te maken, want wat je op de foto's niet ziet zijn de deukjes en krassen Ziet er heel mooi uit! Proficiat. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Die e30's blijven gewoon vette auto's. Is toch een 4 cilinder zo'n 2liter of toch 6 cilinder. Nieuwere modellen hebben een 6 cilinder dacht ik die een 2.0 motor hebben. Bij de E30 zijn 2 liter of meer 6 cilinders, en 1.6 en 1.8 zijn 4 cilinders Golf, bedankt! Als de M3 klaar is ga ik aan deze beginnen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @ Tha-Ran, lage kilometerstand voor zijn leeftijd, en ziet er erg netjes uit :O Leuke basis is dit zeg @Golf MK1, wanneer gaan jullie de GTD halen? Willen natuurlijk foto's zien Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @ G60, dankje en voldoet helemaal aan mijn lijst. - van een oud vrouwtje geweest.. Check! - Altijd garage gestald.. Check! - Alle beurten bij BMW dealer gehad.. Check! - Nooit in gerookt.. Check! - Weinig KM's.. Check! - 1 Eigenaar(eigenaresse dan ).. Check! Zo'n auto bestaat dus wel met deze kenmerken. Nog even met pa gepraat, blijkt dat er alleen deuken aan de voorkant zitten. Achterkant is als nieuw. Dus is inderdaad een mooie basis, ook nog aan het denken om deze wielen op te knappen en in het antreciet te spuiten. Eventueel ook nog een schroefset. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @tha-ran,mooie kar man. Velgen zeker in het antraciet!! Reageren
moechy Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @ G60, dankje en voldoet helemaal aan mijn lijst. - van een oud vrouwtje geweest.. Check! - Altijd garage gestald.. Check! - Alle beurten bij BMW dealer gehad.. Check! - Nooit in gerookt.. Check! - Weinig KM's.. Check! - 1 Eigenaar(eigenaresse dan ).. Check! Zo'n auto bestaat dus wel met deze kenmerken. Nog even met pa gepraat, blijkt dat er alleen deuken aan de voorkant zitten. Achterkant is als nieuw. Dus is inderdaad een mooie basis, ook nog aan het denken om deze wielen op te knappen en in het antreciet te spuiten. Eventueel ook nog een schroefset. Leuk zo'n choke motor. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @Golf MK1, wanneer gaan jullie de GTD halen? Willen natuurlijk foto's zien Ik hoop deze zaterdag (als we nog een trailer kunnen vinden). Anders zal het binnen twee weken zijn. We hebben er trouwens twee gekocht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 @Golf MK1, wanneer gaan jullie de GTD halen? Willen natuurlijk foto's zien Ik hoop deze zaterdag (als we nog een trailer kunnen vinden). Anders zal het binnen twee weken zijn. We hebben er trouwens twee gekocht. Twee nog wel Een donor auto zeker? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Twee nog wel Een donor auto zeker? Nee, geen donor auto, die hebben we al. We hebben eentje die per total is waar de motor voor de GTD inzit en ter vervanging van die donor komt nog een Cl dieseltje, snap je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.