Tha-Ran Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Nou vandaag mei race gehad op Zandvoort. Paps 130i reed in sport klasse en was best wel leuk om te zien. Vooral de E30 cup aangezien daar (de meesten) even veel PK hebben en het eruit ziet als een leuke behoorlijke race, toch waren er 3 aan kop die aan hun auto's hadden gekloot. En bij de sport klasse varieerde de PK's van 200 tot 360 pk, dus dat was niet heel leuk om te kijken, wel grappig dat een 200 PK Renault Clio het bij kan houden bij een M3 die uitgebouwd is en ongeveer 320 pk had. ontopic: morgen zal ik weer verder gaan werken aan de E30 M3 en mijn E30 Zal kijken of ik foto's kan maken @Mythbuster, wij zijn aan het kijken voor goed onderhouden BBS RS'jes voor onder de M3, word waarschijnlijk overgekocht van vriend. Staan zooo gaaf onder E30'jes. En succes met je auto @Nick, ik ben benieuwd Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 160 in een 1.4 Golf 3!? Wait.. what? Dat is qua logica echt onmogelijk (niet dat ik je niet geloof of zo ) Waarom? M`n Ibiza heeft voor zo ver ik weet dezelfde 1.4 als de Golf 3(of 2?), en m`n Ibiza gaat maar 150... Terwijl de Ibiza een HEEL stuk lichter is.... Je moet eens proberen met een Tomtom erbij hoe hard hij volgens de Tomtom kan. Bij mijn Ibiza staat de snelheidsmeter ongeveer 10km/h te hoog afgesteld, en volgens die meter kan ik ook ongeveer 155/160, terwijl de Tomtom 145/150 zegt(150 was ook officiële topsnelheid toen hij nieuw was). Misschien dat dat bij jou ook zo is, anders snap ik er niets van... Tenzij de Golf 3 snufjes op de motor heeft die de Ibiza niet heeft gehad... Voor zo ver ik weet is het namelijk gewoon dezelfde motor. Idd, jullie hebben wss allebei dezelfde motoren erin zitten(ABD). Fabrikanten stellen graag hun kilometertellers iets te hoog af, en vooral hogere snelheden gaat ie steeds meer afwijken, voor te voorkomen dat mensen 50 rijden, terwijl ze eigenlijk bv. 53 rijden. Wss rijdt die van hem ook +/- 150, al staat op wikipedia dat die vanaf fabriek zo'n 157km/u kunnen rijden. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Misschien dat het aan de versnellingsbak ligt, al komt die volgens mij ook gewoon uit een Golf 2 of 3... Achja Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Misschien dat het aan de versnellingsbak ligt, al komt die volgens mij ook gewoon uit een Golf 2 of 3... Achja Kan natuurlijk ook, of misschien is je omtrek van je wielen of van de zijne verschillend. Reageren
Daantja Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 wil deze wel maar is een beetje duur éh Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Ik ga morgen langs een autospuiter Kijken wat de mogelijkheden en de kosten zijn voor het helemaal overspuiten van de auto, eventueel in andere kleur Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Spuit 'm in het geel! Als je in een gele auto rijdt, dan wordt er gegarandeerd op elkaar geklopt door JOUW auto! Reageren
moechy Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Spuit 'm in het geel! Als je in een gele auto rijdt, dan wordt er gegarandeerd op elkaar geklopt door JOUW auto! Wij hadden vroeger een gele Fiat Cinquecento. De sport versie. 1.1 en dat was goed voor een 70 - 80 Pk. Man wat een zalig dingetje was dat. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Gele auto's zijn vet, maar het moet wel op een auto staan. En imo, denk ik niet dat het op een 206 zal staan Reageren
moechy Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Gele auto's zijn vet, maar het moet wel op een auto staan. En imo, denk ik niet dat het op een 206 zal staan Nee denk ik ook niet. Maar op een punto dan weer wel. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Geel op een 206 is geen porem Overigens raak je de auto dan, als je hem wilt verkopen, dan aan de straat stenen niet kwijt Ik zit zelf te denken aan: Orginele kleur (zwart) Blauw (van de 206 RC of Audi RS4) Oranje (zéér kleine kans op) Gunmetal Wat voorbeeldjes: Blauw: Oranje(indicatie): Gun-Metal (idicatie) : Reageren
moechy Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Dat gun metal en dat blauw zie je standaard en dat is zo... saai. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 (bewerkt) Ik zeg antraciet zwart/heel donkergrijs metallic. En anders gunmetal of gewoon zwart houden, vind dat zwart namelijk erg netjes. Zoek anders eens naar wat kleuren van de nieuwere 306'jes. En zoek eens Topaz Blue en Copper op uit de oudere Seat kleuren, Topaz is een hele mooie kleur licht-blauw metallic, en Copper is een erg beschaafde bruin/oranje metallic, een oranje die helemaal niet zo opvallen is, maar toch ook niet zo bruin dat het lelijk wordt. Weet niet zeker of Copper op een 206 ook netjes staat, maar ik denk Topaz Blue in ieder geval wel. Bewerkt: 2 mei 2011 door Mythbuster Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Ik zal ook nog even de foto's posten voordat ik het weer vergeet. Trouwens de golf haalde echt 150 en bijna 160 dus rondde ik het naar boven af. :$ Met veel pijn en moeite en vooral een heeele lange weg was het toch gelukt. Er moet nog een hoop aan gedaan worden qua wat lelijke plekjes en krasjes, maar om me naar het werk te rijden vind ik het best. Ongewassen zoals je kan zien, en btw de spiegels zijn wel dezelfde kleur als de lak ook al lijkt het opde foto van niet. Maar dat komt omdat de zon er precies opstaat denk ik. Kenteken zit er trouwens niet meer op ivm met afgelopen verzekering. En het staat mooier, iig als de bumper schoon zou zijn. Bewerkt: 4 mei 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Volgens mij staat dat rechtervoorwiel scheef? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.