Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Volgens mij staat dat rechtervoorwiel scheef? Stuur iets gedraaid? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Volgens mij staat dat rechtervoorwiel scheef? Stuur iets gedraaid? Wou precies hetzelfde zeggen Nou aan de M3 zitten werken, man wat is die rot geworden zeg. En dan heb ik tot nu toe alleen de voorkant kunnen doen, voor de rest heb ik alles zitten demonteren. Ook zijn de nieuwe onderdelen binnengekomen Er waren nog meer rotte plekjes maar ik bespaar je die wel Ook heb ik een nieuwe motorkap gevonden voor mijn witte E30, ben nu bezig met schuren, plamuren en uitdeuken Ook heb ik een mooi M-Tech 2 stuurtje gevonden op de sloop voor maar 25 euro! Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ho dat zijn vervelende rotte plekken. Maar volgens mij zijn die nog wel met wat plaatjes en goed laswerk te repareren. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Reageren
commando Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 m'n vader en m'n moeder ruilen hun Citroen C5 in voor een kleinere auto, de Nissan Pixo zuiniger, en de ruimte die ze vroeger hadden om mij ( en de rest van het gezin ) te vervoeren... hebben ze nu niet meer nodig ( ik heb nu een autootje, dus de rest kan in mijn autootje ) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Binnekort maar weer de Mazda 6 goed schoonmaken.. van de binnen en buitenkant. Iemand die nog goede middeltjes weet voor de bekleding en de buitenkant ( dus ook velgenreiniger ). Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Voor velgenreiniger gebruiken wij op het werk een of andere interieur schoonmaakspul, werkt perfect gek genoeg, beter dan echte velgenreiniger. @ Nick_Kerkwijk: Hij ziet er erg netjes uit! :O Die velgen zijn wel echt cool man Wel net `n maatje te klein, maar als je die ooit eraf wil hebben dan zet je ze maar hier op `t forum. Zijn velgen met maat 4x100(4 boutgaten, 100 is voor ruimte tussen gaten, staat er op) toch, 15 inch of zo? Nouja, mocht je die ooit weg willen doen dan roep je maar, ik vind ze wel cool. Die spiegels vind ik helaas echt niets, veel te nieuw, maar gelukkig, smaken verschillen Als je d`r nog iets aan wil gaan veranderen, zou ik van achteren het VW logo eraf halen, is zo`n lichte kleur vergeleken met het Golf logo, dat het net iets té veel in het oog springt in mijn ogen. Vind je Golf er in ieder geval héél netjes uit zien voor z`n leeftijd, qua lelijke plekjes valt het echt wel mee ! Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Leuke wagen Nick Beetje geld erin en hij word helemaal dik :$ Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 @Mythbuster, dankje Ik vind de spiegels opzich wel wat hebben, iig veel mooier dan die standaard spiegels die in een andere kleur zijn. En de velgmaat hou ik zo wel denk ik want ze zijn echt heel licht en staan opzich best goed. Ik vind een golf niet echt een auto om op 17 of 18 inch te zetten, want dan vind ik het ook weer zo'n sjonnie bak. @Rullez, dankje, maar ik ga er zo goed als geen geld in stoppen want met deze auto heb ik liever dat hij geld opbrengt dan dat ie geld kost. Misschien nog wat kleine dingen zoals een embleemloze grill en de lak laten bijwerken/poetsen. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 @Rullez, dankje, maar ik ga er zo goed als geen geld in stoppen want met deze auto heb ik liever dat hij geld opbrengt dan dat ie geld kost. Misschien nog wat kleine dingen zoals een embleemloze grill en de lak laten bijwerken/poetsen. Heb het ook niet over een groot mega project, maar gewoon kleine dingetjes. Meld je aan op een leuke VW website voor een beetje goedkope 2ehands onderdelen *Kuch*VWForum*Kuch* Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) @Rullez, dankje, maar ik ga er zo goed als geen geld in stoppen want met deze auto heb ik liever dat hij geld opbrengt dan dat ie geld kost. Misschien nog wat kleine dingen zoals een embleemloze grill en de lak laten bijwerken/poetsen. Heb het ook niet over een groot mega project, maar gewoon kleine dingetjes. Meld je aan op een leuke VW website voor een beetje goedkope 2ehands onderdelen *Kuch*VWForum*Kuch* Ja dat is een goed idee en het kost niet veel tijd/geld meestal. Eigenlijk was het voor mij de bedoeling om alvast een auto te hebben zodat ik mijn brommer gelijk kan verkopen als ik mijn rijbewijs heb. En daarna kijken hoelang ik met de VW ga rijden. Ik neem aan dat het nog geen half jaar is aangezien dat ding niet eens stuurbekrachteging heeft. Maar zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik. Maar misschien is het wel slim om dit ding te rijden totdat ik een jaar of 21 (moet je zijn dacht ik) en dan een wat snellere auto te kopen. Het liefste een Impreza uit 98 ofzo. En als het helemaal meezit rond die tijd toch een oude Skyline R33 of Nissan Silvia S14 of 15. Bewerkt: 5 mei 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Mag mijn vader vrijdagmiddag gaan halen, foto's post ik morgen of ten laatste maandagavond Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 @Rullez, dankje, maar ik ga er zo goed als geen geld in stoppen want met deze auto heb ik liever dat hij geld opbrengt dan dat ie geld kost. Misschien nog wat kleine dingen zoals een embleemloze grill en de lak laten bijwerken/poetsen. Heb het ook niet over een groot mega project, maar gewoon kleine dingetjes. Meld je aan op een leuke VW website voor een beetje goedkope 2ehands onderdelen *Kuch*VWForum*Kuch* Ja dat is een goed idee en het kost niet veel tijd/geld meestal. Eigenlijk was het voor mij de bedoeling om alvast een auto te hebben zodat ik mijn brommer gelijk kan verkopen als ik mijn rijbewijs heb. En daarna kijken hoelang ik met de VW ga rijden. Ik neem aan dat het nog geen half jaar is aangezien dat ding niet eens stuurbekrachteging heeft. Maar zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik. Maar misschien is het wel slim om dit ding te rijden totdat ik een jaar of 21 (moet je zijn dacht ik) en dan een wat snellere auto te kopen. Het liefste een Impreza uit 98 ofzo. En als het helemaal meezit rond die tijd toch een oude Skyline R33 of Nissan Silvia S14 of 15. En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Nee dat vind ik geen sjonniebakken. Golfjes met 20inch velgen en een picknicktafel achterop als spoiler wel. En je kan van je Mercedes of Audi ook een sjonniebak maken met tupperware, dus dan kun je elke auto een sjonniebak vinden. Ik vind zo'n jap met veel Pk echt vet, en het uiterlijk vind ik ook vet. Vooral als het laag bij de grond is en boos kijkt, vind ik het mooie auto's. En als ik er iets aan zou veranderen dan niet het uiterlijk maar alleen motorisch, zoals het hoort. Of je moet echt je auto met een bodykit ofzo gestroomlijnder maken. Bewerkt: 5 mei 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Hayte Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Ehm, wat ging jij ook al weer doen met jouw autootje? Overigens ben ik het wel eens met Nick, al vind ik dat Jappers gewoon origineel moeten blijven, vooral als je zoiets moois als een Sileighty hebt. Reageren
moechy Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Ehm, wat ging jij ook al weer doen met jouw autootje? Overigens ben ik het wel eens met Nick, al vind ik dat Jappers gewoon origineel moeten blijven, vooral als je zoiets moois als een Sileighty hebt. Geen tupperware? Hij Blijft volledig standaard. Enkel andere binnenbekleding + vloermatjes aangezien die versleten zijn. En andere wieldoppen. Velgen weet ik nog niet zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.