GolfG60 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Ehm, wat ging jij ook al weer doen met jouw autootje? Overigens ben ik het wel eens met Nick, al vind ik dat Jappers gewoon origineel moeten blijven, vooral als je zoiets moois als een Sileighty hebt. Geen tupperware? Hij Blijft volledig standaard. Enkel andere binnenbekleding + vloermatjes aangezien die versleten zijn. En andere wieldoppen. Velgen weet ik nog niet zeker. Tribal en vlammen matjes is ook iets typisch voor sjonnie bakken Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Ehm, wat ging jij ook al weer doen met jouw autootje? Overigens ben ik het wel eens met Nick, al vind ik dat Jappers gewoon origineel moeten blijven, vooral als je zoiets moois als een Sileighty hebt. Geen tupperware? Hij Blijft volledig standaard. Enkel andere binnenbekleding + vloermatjes aangezien die versleten zijn. En andere wieldoppen. Velgen weet ik nog niet zeker. Tribal en vlammen matjes is ook iets typisch voor sjonnie bakken Gelukkig heeft alleen de berijder daar last van en wij niet. Hier rijdt in het dorp een golfje rond met een spoiler zo groot, dat is echt om te lachen. Vooral omdat er 1.4 achterop staat. Kortom, net zo snel als de mijne, dus langzaam. Reageren
moechy Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 En dat zijn geen sjonniebakken? Dan lekkere tupperware rommel eronder en hupakee je hebt je sjonnie - ride . Ehm, wat ging jij ook al weer doen met jouw autootje? Overigens ben ik het wel eens met Nick, al vind ik dat Jappers gewoon origineel moeten blijven, vooral als je zoiets moois als een Sileighty hebt. Geen tupperware? Hij Blijft volledig standaard. Enkel andere binnenbekleding + vloermatjes aangezien die versleten zijn. En andere wieldoppen. Velgen weet ik nog niet zeker. Tribal en vlammen matjes is ook iets typisch voor sjonnie bakken Ik heb geen tribal en vlammenmatjes . Ik heb een clean nieuw matsetje van Sparco. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik heb geen tribal en vlammenmatjes . Ik heb een clean nieuw matsetje van Sparco. Beter, veel beter Reageren
moechy Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik heb geen tribal en vlammenmatjes . Ik heb een clean nieuw matsetje van Sparco. Beter, veel beter En mooie zetel overtrekken van onbekend merk xD. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 ik zit toch met een vraagje, ik weet niet of ik in een aparte topic moet zetten of hier maar soit: weet iemand soms goeie materia(len) voor 'verchromen' (chroom geven aan een bepaald stuk voor auto's) Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 @Mythbuster, dankje Ik vind de spiegels opzich wel wat hebben, iig veel mooier dan die standaard spiegels die in een andere kleur zijn. De standaard spiegels op die Golf zijn misschien in een andere kleur (zwart), maar als je een nieuwere Golf 3 hebt zijn ze wel in de kleur van het koetswerk. Dit is bij ons toch zo (Rabbit). De spiegels die er nu opstaan vind ik echt lelijk, maar ja dat moet je zelf weten. Voor de rest ziet de Golf er wel vrij netjes uit. Heeft ie trouwens geen roest? Want die Golf 3's roesten bijna allemaal weg in tegenstelling tot Golf 2. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 De standaard spiegels op die Golf zijn misschien in een andere kleur (zwart), maar als je een nieuwere Golf 3 hebt zijn ze wel in de kleur van het koetswerk. Dit is bij ons toch zo (Rabbit). De spiegels die er nu opstaan vind ik echt lelijk, maar ja dat moet je zelf weten. Voor de rest ziet de Golf er wel vrij netjes uit. Heeft ie trouwens geen roest? Want die Golf 3's roesten bijna allemaal weg in tegenstelling tot Golf 2. Weet je 't wel zeker? Ik ken iemand die ook een Golf 2 in z'n bezit heeft en dat ding roest van onder tot boven helemaal weg. Die gozert blijft maar plamuren. Reageren
Sharingan Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Hey, Kan iemand me het verschil van deze velgenmaten vertellen ? 17Inch x 7J ET42 4x100/114,3 17Inch x 7J ET42 5x100/114,3 En misschien ook een leuk autootje waar deze velgen onder passen ? Voor een eerste auto is dit. Niet te duur natuurlijk. Het zijn deze velgen btw. Zitten Toyo bandjes onder met genoeg profiel Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Weet je 't wel zeker? Ik ken iemand die ook een Golf 2 in z'n bezit heeft en dat ding roest van onder tot boven helemaal weg. Die gozert blijft maar plamuren. Vind je het gek? Roest bestrijden doe je niet door te plamuren Hey, Kan iemand me het verschil van deze velgenmaten vertellen ? 17Inch x 7J ET42 4x100/114,3 17Inch x 7J ET42 5x100/114,3 steek is anders, ene heeft 5 boutgaten en de ander 4. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Weet je 't wel zeker? Ik ken iemand die ook een Golf 2 in z'n bezit heeft en dat ding roest van onder tot boven helemaal weg. Die gozert blijft maar plamuren. Vind je het gek? Roest bestrijden doe je niet door te plamuren Dat was ook niet de bedoeling. Hij wou 't wegpoetsen ( iets te hard ) en toen sloeg de roestduivel toe met als gevolg een roestgat in z'n zijpaneel. Hij heeft het opgevuld met plamuur en toen Corroless erover gesmeerd. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Weet je 't wel zeker? Ik ken iemand die ook een Golf 2 in z'n bezit heeft en dat ding roest van onder tot boven helemaal weg. Die gozert blijft maar plamuren. Vind je het gek? Roest bestrijden doe je niet door te plamuren Dat was ook niet de bedoeling. Hij wou 't wegpoetsen ( iets te hard ) en toen sloeg de roestduivel toe met als gevolg een roestgat in z'n zijpaneel. Hij heeft het opgevuld met plamuur en toen Corroless erover gesmeerd. Leg mij is uit hoe je roest wil weg poetsen? Sowieso roest kan je niet weg halen door er wat overheen te smeren. Dat moet je helemaal kaal schuren en opnieuw in de lak zetten of het gedeelte eruit slijpen en er een nieuw gedeelte inlassen. Anders gaat het geheid op den dier weer roesten. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 De standaard spiegels op die Golf zijn misschien in een andere kleur (zwart), maar als je een nieuwere Golf 3 hebt zijn ze wel in de kleur van het koetswerk. Dit is bij ons toch zo (Rabbit). De spiegels die er nu opstaan vind ik echt lelijk, maar ja dat moet je zelf weten. Voor de rest ziet de Golf er wel vrij netjes uit. Heeft ie trouwens geen roest? Want die Golf 3's roesten bijna allemaal weg in tegenstelling tot Golf 2. Weet je 't wel zeker? Ik ken iemand die ook een Golf 2 in z'n bezit heeft en dat ding roest van onder tot boven helemaal weg. Die gozert blijft maar plamuren. Het geldt natuurlijk niet voor alle golfjes, wij hebben bijvoorbeeld een goede golf 3 die geeen roest heeft. Als je bijvoorbeeld veel in het zout hebt gereden met een golf 2 gaat die ook roesten of je kan gewoon pech hebben. Goed behandelen en lassen in plaats van plamuren kan natuurlijk ook altijd helpen. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Gisteren avond weinig zin om uit te gaan, dus maar even de schuur in gedoken en me achterklep strak geschuurd. Ik vind hem aardig gelukt. Net nog even de putjes gevuld en dan morgen hoop ik hem helemaal strak te hebben. Ook vanochtend aan de voorkant gewerkt. Halve maantje bij de bumper zo goed als strak en de ergste steenslag gevuld met een beetje plamuur die ik morge ook helemaal strak wil hebben. De achterklep De bumpert Foto van af de zijkant met gril Hele voorkant Nog een menings vraagje, wat vinden jullie van het GTI logo in de gril? Is de plaats zo goed of zeggen jullie iets meer naar rechts? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Gisteren avond weinig zin om uit te gaan, dus maar even de schuur in gedoken en me achterklep strak geschuurd. Ik vind hem aardig gelukt. Net nog even de putjes gevuld en dan morgen hoop ik hem helemaal strak te hebben. Ook vanochtend aan de voorkant gewerkt. Halve maantje bij de bumper zo goed als strak en de ergste steenslag gevuld met een beetje plamuur die ik morge ook helemaal strak wil hebben. Nog een menings vraagje, wat vinden jullie van het GTI logo in de gril? Is de plaats zo goed of zeggen jullie iets meer naar rechts? Netjes gedaan. Dat GTI-logo staat ongeveer goed zo. Als ik het vergelijk met een folder lijkt het te kloppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.