GolfG60 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Of wat dacht je van een Golf 3, heb je daar niet een leren interieur bij en airco en zo, op sommige modellen? Jep, ze zijn er, alleen is het een kunst om een fatsoenlijke te vinden, meeste hebben wang schade. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 17Inch x 7J ET42 4x100/114,3 Weet iemand n auto waar deze velgen onder passen ? De meeste golfjes en opels passen die wel. Nissan Primera P10 ook (heb ik gehad) Vanaf Golf 3 gaat dit sowieso al niet meer passen, want die hebben steek 5x100 t/m Golf IV als ik het goed zeg en daarna steek 5x112. Trouwens nog een update van mijn kant. Heb vandaag mijn tussentijdse toets gehaald en mag 8 Juni afrijden zonder dat ik bijzondere verrichtingen hoeft te doen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Vanaf Golf 3 gaat dit sowieso al niet meer passen, want die hebben steek 5x100 t/m Golf IV als ik het goed zeg en daarna steek 5x112. Trouwens nog een update van mijn kant. Heb vandaag mijn tussentijdse toets gehaald en mag 8 Juni afrijden zonder dat ik bijzondere verrichtingen hoeft te doen. Jawel, ligt aan uitvoering, normale hebben 4x100(dacht ook tot een bepaalde leeftijd) en GTI/VR6 heeft 5x100. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Of wat dacht je van een Golf 3, heb je daar niet een leren interieur bij en airco en zo, op sommige modellen? Of een wat oudere Peugeot (206/306/307 enzovoort, ken al die types niet zo goed)... Of, om toch trouw te blijven aan m`n auto , is een Ibiza mk4 of mk3 niets?(Met mk3 bedoel ik dus de Ibiza 6k2 (na 2001), met mijn bodystijl, maar veel nieuwere voorkant en achterlichten) Zijn redelijk goedkoop, redelijk betrouwbaar, maar rijden toch een beetje als een Golf 4...? Denk dat je de mk4 ook al wel hebt onder de 3000? Leren interieur bij de Cupra's als het goed is, en ogen allebei ook wat mannelijker en sportiever dan een C2, maar ook weer niet zo "Daar heb je weer zo`n sjonnie in een Golf"(denken veel mensen...) Zou jou persoonlijk met 3000 euro, geen Golf 2 of Ibiza mk2 aan gaan raden , aangezien je voor 3000 euro wel wat nieuwers(= toch betrouwbaarder/netter over het algemeen) kan en wil kopen , maar als je eens gek wil doen, zijn allebei top auto's! Of als je helemaal gek wil doen: Golf 1 GTI, met leren interieur, eventueel cabriootje Een Golf 3 is wel moeilijk te vinden zonder roest. Het is wel niet dat het nieuwer is, dat het daardoor betrouwbaarder is. Die golfjes 2 hebben nog niet veel elektronica dus daar kan al niets aan kapot gaan. Met 3000 euro kan je wel al een heeeel mooie Golf 2 kopen! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Of wat dacht je van een Golf 3, heb je daar niet een leren interieur bij en airco en zo, op sommige modellen? Of een wat oudere Peugeot (206/306/307 enzovoort, ken al die types niet zo goed)... Of, om toch trouw te blijven aan m`n auto , is een Ibiza mk4 of mk3 niets?(Met mk3 bedoel ik dus de Ibiza 6k2 (na 2001), met mijn bodystijl, maar veel nieuwere voorkant en achterlichten) Zijn redelijk goedkoop, redelijk betrouwbaar, maar rijden toch een beetje als een Golf 4...? Denk dat je de mk4 ook al wel hebt onder de 3000? Leren interieur bij de Cupra's als het goed is, en ogen allebei ook wat mannelijker en sportiever dan een C2, maar ook weer niet zo "Daar heb je weer zo`n sjonnie in een Golf"(denken veel mensen...) Zou jou persoonlijk met 3000 euro, geen Golf 2 of Ibiza mk2 aan gaan raden , aangezien je voor 3000 euro wel wat nieuwers(= toch betrouwbaarder/netter over het algemeen) kan en wil kopen , maar als je eens gek wil doen, zijn allebei top auto's! Of als je helemaal gek wil doen: Golf 1 GTI, met leren interieur, eventueel cabriootje Een Golf 3 is wel moeilijk te vinden zonder roest. Het is wel niet dat het nieuwer is, dat het daardoor betrouwbaarder is. Die golfjes 2 hebben nog niet veel elektronica dus daar kan al niets aan kapot gaan. Met 3000 euro kan je wel al een heeeel mooie Golf 2 kopen! G60 Maarja, dat is niet echt iets voor dagelijkse ritjes Reageren
moechy Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Of een Audi A3. Met +180.000 kilometer zeker . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 (bewerkt) Of een Ferrari Panda Ferrari, Fiat, allemaal hetzelfde Bewerkt: 10 mei 2011 door GolfG60 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 G60 Maarja, dat is niet echt iets voor dagelijkse ritjes Bwaa, gaat wel vooruit... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Allemaal met een F toch Ja precies, en het geld dat die dingen opleveren komt uiteindelijk toch bij dezelfde Italiaan in de pocket G60 Maarja, dat is niet echt iets voor dagelijkse ritjes Bwaa, gaat wel vooruit... Ja, dat wel, maarja, 'A G60 is a classic mechanical spiral which hoovers up money like a black hole' Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Ja, dat wel, maarja, 'A G60 is a classic mechanical spiral which hoovers up money like a black hole' Je moet er iets voor overhebben... :D Reageren
commando Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 (bewerkt) ik wil een nieuw autotje kopen ( deze wordt veel betalen bij apk denk ik ) , als liefst onder de 3000 euro met wat comfort... denk dat ik over 3 mnd er wel eentje heb, dan post ik er dan wel weer een pic ik heb nu nog steeds een Citroen C2 1.6 VTR dit is hem niet, maar wel zelfde model/kleur enz ( kan atm geen foto vinden op mn pc ) Wat dacht je van een Golf 2? Kost minder dan 3000 euro, is betrouwbaar, is mooi en heeft toch al wat comfort voor die tijd. Voor 3000 euro kan je makkelijk een Golf 3 of 4 kopen. Stuk meer comfort en nieuwer golf 3,4 no way nee, een golf dat doet me denken dat ik nog steeds aan het werk ben in golfjes rij ik al genoeg ( al vind ik zo'n oude golf 4 ook nog wel wat hebben mja geen golfje ) denk dat ik weer een fransoos ga nemen goede comfort voor degene die met me mee wilt rijden en inderdaad de inruilwaarde zal rond de 3000 euro liggen, wil er zelf niet al te veel aan weggeven Bewerkt: 10 mei 2011 door commando Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Of wat dacht je van een Golf 3, heb je daar niet een leren interieur bij en airco en zo, op sommige modellen? Of een wat oudere Peugeot (206/306/307 enzovoort, ken al die types niet zo goed)... Of, om toch trouw te blijven aan m`n auto , is een Ibiza mk4 of mk3 niets?(Met mk3 bedoel ik dus de Ibiza 6k2 (na 2001), met mijn bodystijl, maar veel nieuwere voorkant en achterlichten) Zijn redelijk goedkoop, redelijk betrouwbaar, maar rijden toch een beetje als een Golf 4...? Denk dat je de mk4 ook al wel hebt onder de 3000? Leren interieur bij de Cupra's als het goed is, en ogen allebei ook wat mannelijker en sportiever dan een C2, maar ook weer niet zo "Daar heb je weer zo`n sjonnie in een Golf"(denken veel mensen...) Zou jou persoonlijk met 3000 euro, geen Golf 2 of Ibiza mk2 aan gaan raden , aangezien je voor 3000 euro wel wat nieuwers(= toch betrouwbaarder/netter over het algemeen) kan en wil kopen , maar als je eens gek wil doen, zijn allebei top auto's! Of als je helemaal gek wil doen: Golf 1 GTI, met leren interieur, eventueel cabriootje Een Golf 3 is wel moeilijk te vinden zonder roest. Het is wel niet dat het nieuwer is, dat het daardoor betrouwbaarder is. Die golfjes 2 hebben nog niet veel elektronica dus daar kan al niets aan kapot gaan. Met 3000 euro kan je wel al een heeeel mooie Golf 2 kopen! Ik bedoel betrouwbaarder als in, tja... Meer als in, het blijft er mooier uit zien en is waarde-vaster, en moderner... Aan oude auto's heb je toch vaak dat je na een tijdje wat moet vervangen, op die manier is een nieuwere auto meestal wat handiger(als in, daarom rijd 60%* van de mensen ook in een auto van nu, en niet een auto van 20 jaar geleden ) *random geschat percentage... @Commando: What about die mk3/mk4 Ibiza dan? Die rijden net zo goed als een Golf 4, maar zijn wel 20 keer goedkoper, en het zijn degelijke auto's omdat ze half Volkswagen zijn, Duitse degelijkheid for the win in dit geval. Met comfort zit je dan ook wel goed Overigens, als je een Fransoos neemt, Peugeotje eens proberen. M`n zus heeft zo`n 207 hatchback en dat is echt een fijne auto, al heb ik nog zo`n hekel aan Franse auto's... Ook al kun je voor 3000 euro niet zo`n nieuwere 207 krijgen, ik denk dat je met oudere Peugeootjes ook wel redelijk wat comfort krijgt, misschien een 306 of een 206'je? Of doe eens gek en haal een 205 GTI Die zijn vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.