Sharingan Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Bassie en Adriaan zeker? Goed, de mazda 6 is weer zo clean van binnen en buiten, de deuk is er gisteren ook uitgehaald met een houten hamer en een blokje. Reageren
moechy Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Reageren
Sharingan Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Koppakkingen zitten toch ergens bij de cyllinders ofzo erboven op ( ik ben een nub op autogebied) Maar ik heb toch echt zekerste weten gezien dat het in de radiator gegoten werd! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Koppakkingen zitten toch ergens bij de cyllinders ofzo erboven op ( ik ben een nub op autogebied) Maar ik heb toch echt zekerste weten gezien dat het in de radiator gegoten werd! Ja, een koppakking zit tussen het onderblok en de kop in, bij de cilinders dus. En ja, het kan ook voor een kleine lek in je radiateur zijn, maar nee, het is idd niet een eeuwige fix, uiteindelijk moet je toch een nieuwe radiateur/koppakking halen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Koppakking is toch 'joint de coulasse' in het Vlaams he? Zou me logisch lijken als het koppakking heet in het Nederlands, maar heb dat nog nooit gebruikt Reageren
moechy Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Koppakking is toch 'joint de coulasse' in het Vlaams he? Zou me logisch lijken als het koppakking heet in het Nederlands, maar heb dat nog nooit gebruikt Ja klopt . Maar dacht dat als ik dat woord zou gebruiken ze het toch niet zouden snappen . Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 (bewerkt) Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg Bewerkt: 17 mei 2011 door Mythbuster Reageren
Sharingan Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg YAAAA Daar had ik het gezien! Reageren
moechy Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg En voor je koppakking. Aangezien dat Ei stolt en zo het lek in de koppakking dicht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 (bewerkt) Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg En voor je koppakking. Aangezien dat Ei stolt en zo het lek in de koppakking dicht. Ja, lekker, een ei laten stollen in je koelkanalen zodat die dichtslibben Maar je vergeet een ding, een ei komt wss niet eens bij je koppakking, eerst moet ie compleet door je radiateur. Dan is ie inmiddels wel 'op', maar dan eerst langs de waterpomp, en daar wordt ie dan helemaal aan flarden gescheurd Misschien dat een klein beetje erbij komt, maar het lijkt me stug dat een ei tegen waterdruk kan. Ergens waar het gigantisch heet wordt, en dan evt. ook nog eens tegen de compressie van een zuiger kan. Of de druk van de andere kant door bv. een oliekanaal. Bewerkt: 17 mei 2011 door GolfG60 Reageren
moechy Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg En voor je koppakking. Aangezien dat Ei stolt en zo het lek in de koppakking dicht. Ja, lekker, een ei laten stollen in je koelkanalen zodat die dichtslibben Maar je vergeet een ding, een ei komt wss niet eens bij je koppakking, eerst moet ie compleet door je radiateur. Dan is ie inmiddels wel 'op', maar dan eerst langs de waterpomp, en daar wordt ie dan helemaal aan flarden gescheurd Misschien dat een klein beetje erbij komt, maar het lijkt me stug dat een ei tegen waterdruk kan. Ergens waar het gigantisch heet wordt, en dan evt. ook nog eens tegen de compressie van een zuiger kan. Of de druk van de andere kant door bv. een oliekanaal. Ik vertel ook alleen maar wat een leerkracht vertelde op school . Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje . Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik. Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD Dit was btw voor als je Koppakking beetje lek was. Niet je radiator. Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg Inderdaad, heel vreemd dat je daarmee een radiator kan dichten! Ik ben in elk geval niet van plan dit ooit te proberen, hoewel ik de Mythbusters wel geloof. Reageren
Bling Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Fout. 't Is voor je radiator. En het was bij Mythbusters, kan het me nog goed herinneren, werkte perfect, gek genoeg Werkt maar heel tijdelijk en is niet bepaald gezond voor je auto om dit vaak te herhalen. Het wordt vooral gebruikt door oplichters die een auto door willen verkopen, omdat het zo lijkt alsof er geen lekkage is en je op deze manier uiteraard meer geld kunt vangen voor de auto. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Verdomme, dit is gewoon om moedeloos van te worden.. 't Zit zo, vanmiddag is er een nieuwe visco fan aangekomen (3e intussen) en ik heb hem gemonteerd, uur geleden kwam me vader aan met een nieuwe radiateur en ook gemonteerd. Alle slangen stevig aangedraaid en toen zijn we wezen rijden. Komen we terug en 2 meter voor onze garage hoorden we een kleine plof. Ik wezen kijken, alles zat nog stevig vast, en kom na 5 minuten terug en hoor water druppelen. Dus ik kijken, en ja hoor er is weer een gat in geslagen.. Ik denk dat er ergens in een hoekje nog een klein stukje lag van de oude fan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.