GolfG60 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Misschien wou diegene eerst zijn motor warm draaien, of dacht hij, f*ck it, ik ga niet steeds trappen Corsa OPC - 7,2 seconden Mazda 6 - 8,4 seconden (en dan heb ik de snelste gepakt, die jullie niet hebben) Dus ik trek jullie er nog uit met mijn auto, die overigens op de 7,9 seconden op de 100 zit Ik ga ook niet elke keer volgas wegrijden hoor Het wordt tijd dat jullie uberhaupt eens auto gaan rijden... Dan ga je vanzelf snel genoeg ophouden met dat door blijven janken met die gebakjes... Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden Je kan toch ook een snelle auto kopen voor de looks? Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden Je kan toch ook een snelle auto kopen voor de looks? Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen. Dus je wilt zeggen dat je hem nooit op zijn staart trapt en dus 40 gaat rijden waar je 50 mag? Reageren
moechy Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden Je kan toch ook een snelle auto kopen voor de looks? Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen. Dus je wilt zeggen dat je hem nooit op zijn staart trapt en dus 40 gaat rijden waar je 50 mag? Ik trap over het algemeen de punto niet op zijn staart . Weet niet of de Koppakking dat wel overleefd. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Ik trap over het algemeen de punto niet op zijn staart . Weet niet of de Koppakking dat wel overleefd. Maar een 1.2 Punto kun je bv. niet vergelijken met een 1.8 GTI, een auto die gemaakt is voor wat sneller rijgedrag. En een Punto is niet gebouwd om sneller mee te rijden, tenzij je de GT Turbo hebt. Reageren
ESPNatsume Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb geen auto. Zou ook veel te duur zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Ik trap over het algemeen de punto niet op zijn staart . Weet niet of de Koppakking dat wel overleefd. Maar een 1.2 Punto kun je bv. niet vergelijken met een 1.8 GTI, een auto die gemaakt is voor wat sneller rijgedrag. En een Punto is niet gebouwd om sneller mee te rijden, tenzij je de GT Turbo hebt. True. Alhoewel ie toch wel de 170Km/h haalt . In zen gloriejaren kon je tot 5500 toeren . xD Overigens is het de "rabbit" versie. (kuipachtige zetels, nog een paar dingetjes) Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden Je kan toch ook een snelle auto kopen voor de looks? Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen. Dus je wilt zeggen dat je hem nooit op zijn staart trapt en dus 40 gaat rijden waar je 50 mag? Eigenlijk wel ja, maar wel af en toe eens gas geven op autostrade, verder gewoon rustig rijden. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 (bewerkt) Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... Helaas wou hij niet meegaan. Misschien wou diegene eerst zijn motor warm draaien, of dacht hij, f*ck it, ik ga niet steeds trappen Corsa OPC - 7,2 seconden Mazda 6 - 8,4 seconden (en dan heb ik de snelste gepakt, die jullie niet hebben) Dus ik trek jullie er nog uit met mijn auto, die overigens op de 7,9 seconden op de 100 zit Ik ga ook niet elke keer volgas wegrijden hoor Het wordt tijd dat jullie uberhaupt eens auto gaan rijden... Dan ga je vanzelf snel genoeg ophouden met dat door blijven janken met die gebakjes... Ja want jij doet dat nooit, ook al zeg je wel dat jij hem er uit trekt met jouw auto, en natuurlijk moet je er toch nog even bijvertellen dat jou auto binnen maar 7.9 seconden op de 100 zit... Maar nee, jij houd er niet van om door te trekken hoor, echt niet... Mag ik je een tip geven? Dat jouw auto volgens fabrieksspecs binnen 7.9 op de 100 zit(en ik neem aan dat het fabrieksspecs zijn aangezien jij met een stopwatch zoiets niet op een tiende nauwkeurig kunt meten vanwege reactietijd), dat wil nog niet zeggen dat JIJ dat ook kan. Zulke cijfers van een fabriek worden meestal gedaan door iemand die dat echt kan, en niet door een of ander gastje die z`n auto wat opleukt(zoals wij allemaal) en denkt dat hij perfect kan rijden of zo... Oja, en als/dat je auto gechipt is en volgens die cijfers binnen 7.9 op de honderd zit, wat dan waarschijnlijk op de dyno getest is, wil nog niet zeggen dat hij dat met windweerstand ook nog kan... En zelfs dan kan het dat degene die in de Mazda rijdt sneller reageert dan jij, beter kan schakelen dan jij, enzovoort... Dus je kunt wel zeggen dat "jij hem er uit trekt", maar dat hoeft niet zo te zijn Als je een beetje pech hebt en schakelt één keer verkeerd kan zelfs een Prius je nog inhalen... Plus, ik own je dik met m`n 1.4 die wel 150 kan(was fabrieksopgave die lager was dan realiteit om de Cupra`s beter te laten lijken, maar hij doet het nog steeds) Wacht maar! Wacht maar tot ik een 20vt/vr6/1.8l 16v heb... Bewerkt: 1 juni 2011 door Mythbuster Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 @Mythbuster Wat loop je nou toch weer je janken man, heeft je moeder je koekjes afgepakt ofzo Anyway, die 7,9 seconden zijn geen fabrieks opgave hoor Overigens lukt dat nu niet op mijn zomervelgen, die zijn te zwaar Als je nou een leert lezen, dan lees je dat ik ook niet ELKE keer volgas wegrij, oftewel, ik doe het niet altijd, maar wel af en toe, als het mogelijk is... Aangezien ik hier vaak als 2e of 3e auto sta, heeft het toch geen donder zin, aangezien ik moeilijk door mijn voorganger kan Maar zeg maar jochie, wat zit je dwars? Als je moet kakken, moet je dat niet ophouden, maar dan moet je gewoon eens even lekker gaan zitten kleien Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Heren, hou het leuk alsjeblieft. Een welles-nietes-spelletje heeft geen zin, dus dat gaan we niet doen. Mensen die auto mogen rijden zijn 18 jaar of ouder, dan verwacht ik geen kinderachtig gedrag. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Heren, hou het leuk alsjeblieft. Een welles-nietes-spelletje heeft geen zin, dus dat gaan we niet doen. Mensen die auto mogen rijden zijn 18 jaar of ouder, dan verwacht ik geen kinderachtig gedrag. Er posten hier ook genoeg mensen onder de 18 maar okee, back on topic. Vandaag ga ik lekker naar de autosloop kijken voor leuke hebben dingetjes en zodra ik thuis ben ga ik mijn V6 eind pijpjes erop lassen. Voorkant is helemaal strak alleen me achterklep nog. Als dat gebeurd is veel nat schuren. Ik heb overigens gisteren mijn US Running Lights binnen gekregen waardoor mijn knipperlichten altijd blijven branden. Deze komt er na de APK keuring in samen met nog wat andere updates aan mijn koplamp, maar dat houd ik nog even voor mezelf. Vanavond waarschijnlijk wel een paar foto's van mijn kant. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) @Mythbuster Wat loop je nou toch weer je janken man, heeft je moeder je koekjes afgepakt ofzo Anyway, die 7,9 seconden zijn geen fabrieks opgave hoor Overigens lukt dat nu niet op mijn zomervelgen, die zijn te zwaar Als je nou een leert lezen, dan lees je dat ik ook niet ELKE keer volgas wegrij, oftewel, ik doe het niet altijd, maar wel af en toe, als het mogelijk is... Aangezien ik hier vaak als 2e of 3e auto sta, heeft het toch geen donder zin, aangezien ik moeilijk door mijn voorganger kan Maar zeg maar jochie, wat zit je dwars? Als je moet kakken, moet je dat niet ophouden, maar dan moet je gewoon eens even lekker gaan zitten kleien Wat me dwars zat was dat je eerst net deed alsof Golf_Mk1 en de rest elke keer hun auto aftrappen, en vervolgens zelf gaat zeggen dat je precies weet hoe snel jouw auto op de 100 zit, op een tiende nauwkeurig. (zucht, jij kan vast zo nauwkeurig tellen ja..., en een stopwatch kan vast zo nauwkeurig aan en uit gezet worden...). Persoonlijk heb ik `m maar één keer van nul naar 100 snel door getrokken, en dan nog niet eens tot het rood(overigens 10 à 11 seconden)... Maar zoals Nandro zegt, doe wat je wil, ik vind het zonde van m`n motor, of ie nou zo nieuw is als die van jou of zo oud als die van mij. Overigens.... Random pics for the win! (Jep, dat is mijn oude deur in die container ) Bewerkt: 2 juni 2011 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Hij staat er weer netjes bij man! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.