Mythbuster Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Thanks! Mja netjes is een groot woord, met een deuk in allebei de achterpanelen :/ Hoop snel die US running lights te zien op je Golf, en ik wil weten wat voor autosloop jij zoal bezoekt. Hier in Breda zit er ook een ("autosloperij 't Haasje" ) maar daar staan bijna nooit Ibiza's, en zeker niets nuttigs... Overigens, als je nou mistlampen ziet van een Cordoba of Caddy/Seat Inca bus of Polo Classic. Met Polo kan het ook zijn met van die smooth bumpers, die zijn daarop hetzelfde... Mistlampen van een gefacelifte Ibiza zijn weer anders en die passen helaas niet ... Als je ze ziet.... Meenemen voor mij als het niet te duur is ! En dat is een serieuze vraag, want ik wil echt graag mistlampen, kan ze alleen nergens voor redelijke prijs vinden! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Heren, hou het leuk alsjeblieft. Een welles-nietes-spelletje heeft geen zin, dus dat gaan we niet doen. Mensen die auto mogen rijden zijn 18 jaar of ouder, dan verwacht ik geen kinderachtig gedrag. Er posten hier ook genoeg mensen onder de 18 maar okee, back on topic. Vandaag ga ik lekker naar de autosloop kijken voor leuke hebben dingetjes en zodra ik thuis ben ga ik mijn V6 eind pijpjes erop lassen. Voorkant is helemaal strak alleen me achterklep nog. Als dat gebeurd is veel nat schuren. Ik heb overigens gisteren mijn US Running Lights binnen gekregen waardoor mijn knipperlichten altijd blijven branden. Deze komt er na de APK keuring in samen met nog wat andere updates aan mijn koplamp, maar dat houd ik nog even voor mezelf. Vanavond waarschijnlijk wel een paar foto's van mijn kant. Nee ik ben nog geen 18 en heb nog geen rijbewijs, maar ik vind wel dat ik hier mag posten want ik heb toch 2 auto's.. @Myth: Je auto ziet er mooi uit en dat zwart dak valt eigenlijk niet eens op. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Thanks! Mja netjes is een groot woord, met een deuk in allebei de achterpanelen :/ Hoop snel die US running lights te zien op je Golf, en ik wil weten wat voor autosloop jij zoal bezoekt. Hier in Breda zit er ook een ("autosloperij 't Haasje" ) maar daar staan bijna nooit Ibiza's, en zeker niets nuttigs... Overigens, als je nou mistlampen ziet van een Cordoba of Caddy/Seat Inca bus of Polo Classic. Met Polo kan het ook zijn met van die smooth bumpers, die zijn daarop hetzelfde... Mistlampen van een gefacelifte Ibiza zijn weer anders en die passen helaas niet ... Als je ze ziet.... Meenemen voor mij als het niet te duur is ! En dat is een serieuze vraag, want ik wil echt graag mistlampen, kan ze alleen nergens voor redelijke prijs vinden! Zal nog wel even duren voordat het erop zit wil hem eerst te keuren en er moeten nog meer dingen binnen komen voor me koplampen. Vandaag eerst maar even lassen, ga vandaag wel US Lights bij een maatje van me instaleren daar kan ik wel even een foto van maken. Ik ga naar een vrij kleine sloop, maar staat vaak wel leuks spul. Zal wel even voor je kijken. Wat is je maximum budget voor 2 van die mistlampen met roosters? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Wat me dwars zat was dat je eerst net deed alsof Golf_Mk1 en de rest elke keer hun auto aftrappen, Whaha, als je leest zie je dat ik reageer op een post van Gekkiej.... Ik heb nooit van tegen Golf_MK1 gezegd.. Dus ik snap nog steeds niet waar je nou over aan het jammeren bent En om de tijd van 0 tot 100 te meten, heb je ook spullen voor Maar ik snap wel wat jullie probleem is, ik heb geen Duitse auto, dus ik val erbuiten Overigens, die mistlichten die je zoekt, heb ik laatst nog op de sloop zien liggen hier Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Wat me dwars zat was dat je eerst net deed alsof Golf_Mk1 en de rest elke keer hun auto aftrappen, en vervolgens zelf gaat zeggen dat je precies weet hoe snel jouw auto op de 100 zit, op een tiende nauwkeurig. (zucht, jij kan vast zo nauwkeurig tellen ja..., en een stopwatch kan vast zo nauwkeurig aan en uit gezet worden...). Je kan het toch ook filmen, en dan aan de tijdlijn zien wanneer je begint en wanneer je de 100 bereikt, verdomd nauwkeurig lijkt mij Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Ik ga naar een vrij kleine sloop, maar staat vaak wel leuks spul. Zal wel even voor je kijken. Wat is je maximum budget voor 2 van die mistlampen met roosters? Eurootje of 40 lijkt me toch wel redelijk, voor die prijs heb ik een stel kunnen overkopen van een gefaceliftte, maar aangezien die niet passen heb ik dat ook niet gedaan... Ze moeten rechthoekig zijn, en die van facelift Ibiza's hebben één afgeronde hoek. Dus ik moet deze hebben: en niet deze: @Rustyrustler: Ja, maar je schrijft je post zo alsof je het tegen iedereen hebt... ("dat jullie zelf auto gaan rijden")... Daarbij maakt het me niets uit wat voor auto je hebt. Ok daar heb je spullen voor, maar waarom zou je in godsnaam zulke spullen gaan aanschaffen voor een auto voor normaal gebruik, als je zelf al zegt dat mensen die "steeds trappen in hun gebakjes" daar beter mee op houden wanneer ze zelf auto gaan rijden... @GolfG60: True, maar nog steeds niet nauwkeurig genoeg om het op 'n tiende nauwkeurig te zeggen, dat kun je bijna alleen maar doen via GPS signalen die je échte snelheid meten, in plaats van de snelheid op je metertje(die standaard toch al te hoog afgesteld staat) Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) De golf is eindelijk verrijdbaar, we hebben eindelijk de aandrijfassen geplaatst. We hebben ook een setje velgen GEKREGEN van de buren en die staan dik onder die golf! We hebben ze er nog niet alle 4 onder omdat we maar 1 passende band hadden. Bewerkt: 2 juni 2011 door onbekendeIV Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 De golf is eindelijk verrijdbaar, we hebben eindelijk de aandrijfassen geplaatst. We hebben ook een setje velgen GEKREGEN van de buren en die staan dik onder die golf! We hebben ze er nog niet alle 4 onder omdat we maar 1 passende band hadden. Ziet er -ondanks dat het niet origineel is- vrij proper uit. Ga je er ook GTI-striping etc. opzetten? Zou wel mooi staan denk ik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) Mooi autootje OnbekendeIV! Ik ging vandaag met een vriend rondje op brommers rijden, kwamen we op zo een bedrijventerrein waar 3 van die gasten in hun "opgeleukte" autootjes aan het driften waren. Ziet er toch altijd wel leuk uit Bewerkt: 2 juni 2011 door Djmaddox Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Mooi autootje OnbekendeIV! Dankje Ziet er -ondanks dat het niet origineel is- vrij proper uit. Ga je er ook GTI-striping etc. opzetten? Zou wel mooi staan denk ik. We zitten er aan te denken, maar we weten het nog niet zo. Eerst motorisch en Elektronisch klaar maken dan de uiterlijke dingen. En hij moet nog door de keuring komen, logisch als hij al 20 jaar niet meer heeft gereden. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 We zitten er aan te denken, maar we weten het nog niet zo. Eerst motorisch en Elektronisch klaar maken dan de uiterlijke dingen. En hij moet nog door de keuring komen, logisch als hij al 20 jaar niet meer heeft gereden. Al 20 jaar niet meer gereden? Dan heeft hij maar pakweg 10 jaar gereden? Daarin heb je wel gelijk, motorisch en elektronisch is uiteindelijk het belangrijkste, uiterlijk komt wel. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Al 20 jaar niet meer gereden? Dan heeft hij maar pakweg 10 jaar gereden? Dat klopt. Het was mijn stiefvader's eerste auto maar door carrière etc is hij er niet meer aan toe gekomen. Nu vindt hij het eens tijd om de Golf voor eens en altijd af te krijgen. Hij is van 1979 en de laatste keuring was in 1990 dus hij heeft maar 11jaar gereden en staat al bijna 21 jaar stil. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Al 20 jaar niet meer gereden? Dan heeft hij maar pakweg 10 jaar gereden? Dat klopt. Het was mijn stiefvader's eerste auto maar door carrière etc is hij er niet meer aan toe gekomen. Nu vindt hij het eens tijd om de Golf voor eens en altijd af te krijgen. Hij is van 1979 en de laatste keuring was in 1990 dus hij heeft maar 11jaar gereden en staat al bijna 21 jaar stil. Zoiets zal je niet snel tegenkomen! Was het eigenlijk een echte GTI of niet? Als hij van '79 is heeft hij dan geen kleine achterlichten? Meen me te herinneren dat ik op een eerdere foto zag dat hij grote lichten had of niet? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Al 20 jaar niet meer gereden? Dan heeft hij maar pakweg 10 jaar gereden? Dat klopt. Het was mijn stiefvader's eerste auto maar door carrière etc is hij er niet meer aan toe gekomen. Nu vindt hij het eens tijd om de Golf voor eens en altijd af te krijgen. Hij is van 1979 en de laatste keuring was in 1990 dus hij heeft maar 11jaar gereden en staat al bijna 21 jaar stil. Zoiets zal je niet snel tegenkomen! Was het eigenlijk een echte GTI of niet? Als hij van '79 is heeft hij dan geen kleine achterlichten? Meen me te herinneren dat ik op een eerdere foto zag dat hij grote lichten had of niet? Idd, er is iets geknutseld aan zijn wagen. Spucknapf stuur en tittentacho zijn niet met de grote achterlichten gekomen, grote achterlichten zijn namelijk met een ander dashboard en stuur gekomen(facelift). Dus in principe zou hij dus kleine achterlichten erin moeten hebben. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Al 20 jaar niet meer gereden? Dan heeft hij maar pakweg 10 jaar gereden? Dat klopt. Het was mijn stiefvader's eerste auto maar door carrière etc is hij er niet meer aan toe gekomen. Nu vindt hij het eens tijd om de Golf voor eens en altijd af te krijgen. Hij is van 1979 en de laatste keuring was in 1990 dus hij heeft maar 11jaar gereden en staat al bijna 21 jaar stil. Zoiets zal je niet snel tegenkomen! Was het eigenlijk een echte GTI of niet? Als hij van '79 is heeft hij dan geen kleine achterlichten? Meen me te herinneren dat ik op een eerdere foto zag dat hij grote lichten had of niet? Idd, er is iets geknutseld aan zijn wagen. Spucknapf stuur en tittentacho zijn niet met de grote achterlichten gekomen, grote achterlichten zijn namelijk met een ander dashboard en stuur gekomen(facelift). Dus in principe zou hij dus kleine achterlichten erin moeten hebben. Dat was het dus wat ik dacht (icm met dat dashboard). Wel vreemd dat ze hem in die 10 jaar al hebben omgebouwd, spijtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.