Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kortere en stijvere veren zijn onderweg. Ik houd alles het liefst orgineel, maar dit vind ik toch wel ietsjes te hoog. :D

42511ab1.jpg

962bafa9.jpg

En hier op de richtbank

b42512cb.jpg

b3cc49be.jpg

f027feea.jpg

e2101775.jpg

c5a7ebf6.jpg

f621b0be.jpg

aeba91ae.jpg

7f81097e.jpg

Gister de auto schoongemaakt, orginele speakers in gedaan en in de wax gezet. Persoonlijk heb ik afgezien van het front nog nooit zo'n nieuwe E30 gezien. :eten: Helaas kan je dit niet zo goed zien op de foto's.

Hier nog de oude speakers.

8dbffe6d.jpg

b1a7940a.jpg

Lak is nog helemaal goed en de M3 van die monteur op de achtergrond :D

2a7d0f6e.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Kortere en stijvere veren zijn onderweg. Ik houd alles het liefst orgineel, maar dit vind ik toch wel ietsjes te hoog. :D

En hier op de richtbank

Gister de auto schoongemaakt, orginele speakers in gedaan en in de wax gezet. Persoonlijk heb ik afgezien van het front nog nooit zo'n nieuwe E30 gezien. :eten: Helaas kan je dit niet zo goed zien op de foto's.

Hier nog de oude speakers.

Lak is nog helemaal goed en de M3 van die monteur op de achtergrond :D

Wauw! Die ziet er mooi uit!

Vind je dat te hoog? :puh:

Geplaatst:

Binnekort men 2de keer praktijkexamen. Op 14 juni. Hopen dat het nu wel lukt.

Succes,deze keer lukt het wel :bier:

Geplaatst:

Succes Moechy!

Die m3 ziet er wel heeeeel lekker uit Tha Ran :puh:, hopelijk wordt die van jou ook weer zo netjes! _O_

Idd, als je dat te hoog vind *kuch kijkt naar zichzelf* moet je de VW T2b van m`n maat is zien... :7

Foto0407-1.jpg

Geplaatst:

Succes Moechy!

Die m3 ziet er wel heeeeel lekker uit Tha Ran :puh:, hopelijk wordt die van jou ook weer zo netjes! _O_

Idd, als je dat te hoog vind *kuch kijkt naar zichzelf* moet je de VW T2b van m`n maat is zien... :7

Foto0407-1.jpg

Bedankt, en ja ik vind het wel wat te hoog. E30's rijden lekkerder als ze lager op hun pootjes staan, sportiever en directer. Als hij op z'n orginele veren staat, zwabbert hij erg veel om het zo maar te zeggen. En ik doe het natuurlijk ook voor de looks, verder heeft hij niks nodig. :)

Even een shopje om te laten zien wat ik ongeveer bedoel.

8dbffe6d.jpg

Untitled-1.jpg

Geplaatst:

Binnekort men 2de keer praktijkexamen. Op 14 juni. Hopen dat het nu wel lukt.

Succes,deze keer lukt het wel :bier:

Ik hoop het echt.

@mythuster : Thx :D.

Zodra de punto van mij is komen er foto's. alhoewel ik het gevoel heb dat ie niet lang meer zal leven.

Kleine probleempjes beginnen nu de kop op te steken.

Succes Moechy!

Foto0407-1.jpg

Bij die T2B vind ik dat normaal, vind het bij een T2B toch beter uitzien dan bij die E30. (We hebben hier thuis trouwens ook zo'n T2B, wel mooier kleurtje :puh: )

@Moechy: alvast veel succes voor je praktijk examen, de tweede keer zal het wel lukken!

Bewerkt: door Golf_MK1
Geplaatst:

Ietsje? :schater:

Plat op d'r bek moet ze :sigaar:

Carter schrapende hoogte, banden vretende spatborden en een schurende uitlaat :D

Doet me denken aan me zwagers BMW, weliswaar een E36, maar ding lag zo laag dat ie om de haverklap zijn uitlaat lek had :clown:

Geplaatst:

Ietsje? :schater:

Plat op d'r bek moet ze :sigaar:

Carter schrapende hoogte, banden vretende spatborden en een schurende uitlaat :D

Doet me denken aan me zwagers BMW, weliswaar een E36, maar ding lag zo laag dat ie om de haverklap zijn uitlaat lek had :clown:

Toch niet plat! :N Zou echt zonde zijn!

Tha_Ran: Ziet er inderdaad veel beter uit als hij inderdaad ongeveer zo wordt. Gooi `m alleen niet te laag want da's ook weer niets. Als je ooit een extra setje velgjes kan opduikelen zou het misschien wel cool zijn om die zwart te maken, en de rand chrome ofzo, staat wel mooi denk ik, en iets lager dan op je photoshopje, dan staat dat echt heel vet denk ik. Heb eventueel nog wel wat voor je voor inspiratie...:

E30 "Britney the Beemer"

Rullez ik neem aan dat je die lampen niet hebt gevonden? Staat namelijk een Caddy/Inca bij ons op de sloop nu, dus ga zo even bellen of hij mistlampen heeft en hoeveel ik ervoor moet betalen if so...

EDIT: Nou als er nog iemand die dingen vind voor onder 40 euro, hoeft niet per se met het grille deeltje te zijn: neem maar mee, bij onze sloop stonden 3 Caddys(geen één pre-facelift, terwijl de pre-facelifts bijna altijd mistlampen hebben :ch: ), 'n Cordoba, 3 Ibiza`s en een Toledo, en geen van allen had ze of ze waren er al af gehaald/heel de voorkant was er al af... Heb nog 'n uur staan klooien voor een antenne die wel recht was, maar die wilde er niet af, dus was weer een lekker vruchteloos uitje :(

Bewerkt: door Mythbuster

@G60, carter schrapend word hij niet hoor. Zou zonde zijn om dat met zo'n 'nieuwe' E30 te doen.

@MK1, nee niet plat, gewoon rondom verlagen zodat de wielkasten precies mooi worden gevuld. :)

@Giggit, bedankt :). Die M3 van die monteur word ook opnieuw gespoten, net als mijn wielen in Nogaro silber. Want die M3 is een gewone met cecotto onderdelen. En alleen de cecotto werd geleverd in Nogaro. :)

@Myth, bedankt en zoals ik zei, hij word subtiel en net mooi verlaagd. :bier: Eerst deze velgen spuiten, en misschien in de toekomst mijn winterset in zwart spuiten met chromen/zilveren randjes.

@Moechy, succes met praktijk!

Bewerkt: door Tha-Ran

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...