Rullez Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Zo ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs Straks even langs me spuiter alles bespreken daar kan hij dan waarschijnlijk volgende week heen en dan kan ik er hopelijk gelijk in rijden. En voor Moechy, heel veel succes man. Rustig aan doen en je aandacht goed verspreiden dan ben je binnen. Bewerkt: 8 juni 2011 door Rullez Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Zo ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs Straks even langs me spuiter alles bespreken daar kan hij dan waarschijnlijk volgende week heen en dan kan ik er hopelijk gelijk in rijden. En voor Moechy, heel veel succes man. Rustig aan doen en je aandacht goed verspreiden dan ben je binnen. Naar welke spuiter ga je? Reageren
.Senne Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Bedankt, en ja ik vind het wel wat te hoog. E30's rijden lekkerder als ze lager op hun pootjes staan, sportiever en directer. Als hij op z'n orginele veren staat, zwabbert hij erg veel om het zo maar te zeggen. En ik doe het natuurlijk ook voor de looks, verder heeft hij niks nodig. Even een shopje om te laten zien wat ik ongeveer bedoel. Hij staat toch op een krik? Dan lijkt 't me logisch dat er veel ruimte is tussen de wielkasten en de band.. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Zo ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs Straks even langs me spuiter alles bespreken daar kan hij dan waarschijnlijk volgende week heen en dan kan ik er hopelijk gelijk in rijden. En voor Moechy, heel veel succes man. Rustig aan doen en je aandacht goed verspreiden dan ben je binnen. Naar welke spuiter ga je? Ik hier een spuitcabine af waar je zelf kan klussen en dan neem ik mijn privé spuiter mee. Reageren
Sharingan Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Bedankt, en ja ik vind het wel wat te hoog. E30's rijden lekkerder als ze lager op hun pootjes staan, sportiever en directer. Als hij op z'n orginele veren staat, zwabbert hij erg veel om het zo maar te zeggen. En ik doe het natuurlijk ook voor de looks, verder heeft hij niks nodig. Even een shopje om te laten zien wat ik ongeveer bedoel. Hij staat toch op een krik? Dan lijkt 't me logisch dat er veel ruimte is tussen de wielkasten en de band.. Kijk even een pagina misschien 2 terug! Daar zie je fotos waar de auto op een aanhanger staat. En daar staat ie wel verdomd hoog Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Zo ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs Straks even langs me spuiter alles bespreken daar kan hij dan waarschijnlijk volgende week heen en dan kan ik er hopelijk gelijk in rijden. En voor Moechy, heel veel succes man. Rustig aan doen en je aandacht goed verspreiden dan ben je binnen. Prificiat! En nu rijden maar!! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Bedankt, en ja ik vind het wel wat te hoog. E30's rijden lekkerder als ze lager op hun pootjes staan, sportiever en directer. Als hij op z'n orginele veren staat, zwabbert hij erg veel om het zo maar te zeggen. En ik doe het natuurlijk ook voor de looks, verder heeft hij niks nodig. Even een shopje om te laten zien wat ik ongeveer bedoel. Hij staat toch op een krik? Dan lijkt 't me logisch dat er veel ruimte is tussen de wielkasten en de band.. Kijk even een pagina misschien 2 terug! Daar zie je fotos waar de auto op een aanhanger staat. En daar staat ie wel verdomd hoog Idd Giggity, hier staat hij op een aanhanger en veel verschilt het niet met de foto's op de richtbank. Reageren
bram567 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 mijn auto is de opel astra 1.9 cdti gechiptuned tot 186.7pk met trek koppel van 480nm:) http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0017490/OPEL/OPEL-Astra-1-9-CDTI-Caravan-DPF--2005-2006-.jpg Reageren
moechy Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 mijn auto is de opel astra 1.9 cdti gechiptuned tot 186.7pk met trek koppel van 480nm:) http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0017490/OPEL/OPEL-Astra-1-9-CDTI-Caravan-DPF--2005-2006-.jpg Ik weet niet hoe oud je bent, maar qua verzekering is dat een redelijk dure auto.. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 (bewerkt) mijn auto is de opel astra 1.9 cdti gechiptuned tot 186.7pk met trek koppel van 480nm:) http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0017490/OPEL/OPEL-Astra-1-9-CDTI-Caravan-DPF--2005-2006-.jpg Ik weet niet hoe oud je bent, maar qua verzekering is dat een redelijk dure auto.. In een post stond dat hij 16 was, dus ik denk eerder dat de auto van zijn vader is. (Of het is een auto die hij later graag wil hebben) Bewerkt: 9 juni 2011 door Tha-Ran Reageren
commando Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 (bewerkt) hmm.. ik heb voor die prijs wel leukere auto's dan een gechiptunede 1.9 Astra stationwagon... deze BMW 316i bijvoorbeeld. achja, voor die prijs... had ik het geld ervoor, dan kocht ik gewoon een kleiner autootje... en laat ik de rest op me bankrekening staan Bewerkt: 10 juni 2011 door commando Reageren
moechy Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 hmm.. ik heb voor die prijs wel leukere auto's dan een gechiptunede 1.9 Astra stationwagon... deze BMW 316i bijvoorbeeld. achja, voor die prijs... had ik het geld ervoor, dan kocht ik gewoon een kleiner autootje... en laat ik de rest op me bankrekening staan Bleh weer een BMW. Zou liever voor dat geld een oude Audi 80 of 100 kopen dan. Spijtig genoeg vind je voor dat geld geen oude Quattro. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Volgens mij is Opel ook een klasse lager dan die BMW die je opgeeft Commando. Al vind ik de nieuwe Opel Insignia wel een prachtstuk, net zoals de Peugeot 508. Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen. Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95 - Volledig lederen bekleding - Airco - En nog veel meer - 110 pk pics Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Zijn hier trouwens ook nog mensen die een motor berijden danwel niet willen berijden? Ik zit er namelijk aan te twijfelen om ipv een eerste autootje een eerste motortje te nemen Natuurlijk wel m'n B'tje halen dan, maar opzich heb je naast de koude winters niet veel nadeel aan een motor. Als het namelijk te glad is voor een motor is het eigenlijk ook al te glad voor een auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.