Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen.

Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95

- Volledig lederen bekleding

- Airco

- En nog veel meer

- 110 pk

pics

Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! :puh:

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen.

Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95

- Volledig lederen bekleding

- Airco

- En nog veel meer

- 110 pk

pics

Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! :puh:

Zeker een leuke auto, vooral leuk dat ik er al aan kan klussen, en er is veel te doen. :D

Geplaatst:

Zijn hier trouwens ook nog mensen die een motor berijden danwel niet willen berijden? Ik zit er namelijk aan te twijfelen om ipv een eerste autootje een eerste motortje te nemen :D Natuurlijk wel m'n B'tje halen dan, maar opzich heb je naast de koude winters niet veel nadeel aan een motor. Als het namelijk te glad is voor een motor is het eigenlijk ook al te glad voor een auto :)

Ik. Maar ga pas rond men 21 ofzo als ik vast werk heb, een motor kopen. waarschijnlijk word dat een kawasaki Ninja 250CC.

Overigens moet je minstens 2jaar in het bezit zijn van een B rijbewijs vooraleer je met een 125CC mag rijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, das dan een Belgen regel ;) Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden :D

-edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden.

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Hmm, das dan een Belgen regel ;) Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden :D

-edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden.

Wordt opgetrokken naar de 24... Dat van dat motorrijbewijs is overigens hetzelfde. Ik heb het over het autorijbewijs dat je minstens 2 jaar moet hebben voordat je met een 125cc mag rijden.

Geplaatst:

Wordt opgetrokken naar de 24... Dat van dat motorrijbewijs is overigens hetzelfde. Ik heb het over het autorijbewijs dat je minstens 2 jaar moet hebben voordat je met een 125cc mag rijden.

Zonder een motorrijbewijs te halen mag je dan een 125cc rijden? Das wel beters, hier in Nederland heb je voor alles dat hoger dan 50CC is een rijbewijs nodig voor op de weg (mits legaal dn :puh:). In Engeland mag je op je 17e al een 125cc rijden, zonder een rijbewijs te hebben (of brommer rijbewijs).

Maar in België stinken de regels wel qua brommertje, in beslag name bij 60 km/h en 1500 euro boete voorwaardelijk? :7

Geplaatst:

Zonder een motorrijbewijs te halen mag je dan een 125cc rijden? Das wel beters, hier in Nederland heb je voor alles dat hoger dan 50CC is een rijbewijs nodig voor op de weg (mits legaal dn :puh:). In Engeland mag je op je 17e al een 125cc rijden, zonder een rijbewijs te hebben (of brommer rijbewijs).

Maar in België stinken de regels wel qua brommertje, in beslag name bij 60 km/h en 1500 euro boete voorwaardelijk? :7

In beslag name bij 54Km/h en €2500 voorwaardelijk alhoewel je niet altyd een boete krijgt. Over het algemeen krijg je deze 14dagen later al terug alleen dan teruggevoerd.

Geplaatst:

Succes man! :tu:

Thx kzal et nodig hebben :puh:.

Enne, al nieuws?

Geslaagd :D.Nu nog aftellen tot augustus voor auto. Maar ach als we naar spanje gaan mag ik ook rijden en in spanje doen we een safari met jeeps waar ik ook mee mag rijden :puh:.

Geplaatst:
Geslaagd :D.Nu nog aftellen tot augustus voor auto. Maar ach als we naar spanje gaan mag ik ook rijden en in spanje doen we een safari met jeeps waar ik ook mee mag rijden :puh:.

Gefeliciteerd :klap:

@Golf_MK1

You are officially the dumbest fuck :Y:klap:

Geplaatst:

Gefeliciteerd :klap:

@Golf_MK1

You are officially the dumbest fuck :Y:klap:

Thx :D. Pics zullen dus pas voor augustus zijn waarschijnlijk :puh:. Tenzij ik de auto al kan bemachtigen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...