Golf_MK1 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen. Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95 - Volledig lederen bekleding - Airco - En nog veel meer - 110 pk pics Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen. Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95 - Volledig lederen bekleding - Airco - En nog veel meer - 110 pk pics Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! Zeker een leuke auto, vooral leuk dat ik er al aan kan klussen, en er is veel te doen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Leuk autotje inerdaad om aan te klussen Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Zijn hier trouwens ook nog mensen die een motor berijden danwel niet willen berijden? Ik zit er namelijk aan te twijfelen om ipv een eerste autootje een eerste motortje te nemen Natuurlijk wel m'n B'tje halen dan, maar opzich heb je naast de koude winters niet veel nadeel aan een motor. Als het namelijk te glad is voor een motor is het eigenlijk ook al te glad voor een auto Ik. Maar ga pas rond men 21 ofzo als ik vast werk heb, een motor kopen. waarschijnlijk word dat een kawasaki Ninja 250CC. Overigens moet je minstens 2jaar in het bezit zijn van een B rijbewijs vooraleer je met een 125CC mag rijden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 (bewerkt) Hmm, das dan een Belgen regel Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden -edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden. Bewerkt: 11 juni 2011 door flippie13 Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hmm, das dan een Belgen regel Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden -edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden. Wordt opgetrokken naar de 24... Dat van dat motorrijbewijs is overigens hetzelfde. Ik heb het over het autorijbewijs dat je minstens 2 jaar moet hebben voordat je met een 125cc mag rijden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hmm, das dan een Belgen regel Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden -edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden. Wordt opgetrokken naar de 24... Dat van dat motorrijbewijs is overigens hetzelfde. Ik heb het over het autorijbewijs dat je minstens 2 jaar moet hebben voordat je met een 125cc mag rijden. Zonder een motorrijbewijs te halen mag je dan een 125cc rijden? Das wel beters, hier in Nederland heb je voor alles dat hoger dan 50CC is een rijbewijs nodig voor op de weg (mits legaal dn ). In Engeland mag je op je 17e al een 125cc rijden, zonder een rijbewijs te hebben (of brommer rijbewijs). Maar in België stinken de regels wel qua brommertje, in beslag name bij 60 km/h en 1500 euro boete voorwaardelijk? Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hmm, das dan een Belgen regel Hier in nederland is het gewoon op je 18e je motorrijbewijs halen, dan 2 (of 3) jaar met een lichte (dwz onder de 25 kw) motor rijden en daarna mag je ongelimiteerd rijden -edit- of op je 21 je motor rijbewijs halen en gelijk ongelimiteerd gaan rijden. Wordt opgetrokken naar de 24... Dat van dat motorrijbewijs is overigens hetzelfde. Ik heb het over het autorijbewijs dat je minstens 2 jaar moet hebben voordat je met een 125cc mag rijden. Zonder een motorrijbewijs te halen mag je dan een 125cc rijden? Das wel beters, hier in Nederland heb je voor alles dat hoger dan 50CC is een rijbewijs nodig voor op de weg (mits legaal dn ). In Engeland mag je op je 17e al een 125cc rijden, zonder een rijbewijs te hebben (of brommer rijbewijs). Maar in België stinken de regels wel qua brommertje, in beslag name bij 60 km/h en 1500 euro boete voorwaardelijk? In beslag name bij 54Km/h en €2500 voorwaardelijk alhoewel je niet altyd een boete krijgt. Over het algemeen krijg je deze 14dagen later al terug alleen dan teruggevoerd. Reageren
moechy Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 *dubbelpost* Morgen rij examen. Hoop dat het nu wel lukt. Reageren
moechy Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Succes man! Thx kzal et nodig hebben . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Succes man! Thx kzal et nodig hebben . Enne, al nieuws? Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Succes man! Thx kzal et nodig hebben . Enne, al nieuws? Geslaagd .Nu nog aftellen tot augustus voor auto. Maar ach als we naar spanje gaan mag ik ook rijden en in spanje doen we een safari met jeeps waar ik ook mee mag rijden . Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Geslaagd .Nu nog aftellen tot augustus voor auto. Maar ach als we naar spanje gaan mag ik ook rijden en in spanje doen we een safari met jeeps waar ik ook mee mag rijden . Gefeliciteerd @Golf_MK1 You are officially the dumbest fuck Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Geslaagd .Nu nog aftellen tot augustus voor auto. Maar ach als we naar spanje gaan mag ik ook rijden en in spanje doen we een safari met jeeps waar ik ook mee mag rijden . Gefeliciteerd @Golf_MK1 You are officially the dumbest fuck Thx . Pics zullen dus pas voor augustus zijn waarschijnlijk . Tenzij ik de auto al kan bemachtigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.