Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen.

Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95

- Volledig lederen bekleding

- Airco

- En nog veel meer

- 110 pk

pics

Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! :puh:

Daarom.

Geplaatst:

Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen.

Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95

- Volledig lederen bekleding

- Airco

- En nog veel meer

- 110 pk

pics

Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! :puh:

Daarom.

Bullshit!

Geplaatst:

Gratz Moechy!

Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen :7

Ja, spijtig he! En ik word er dan nog bij betrokken ook..

Geplaatst:

Gratz Moechy!

Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen :7

Niet zo raar ook, aangezien jij het weer aanstak :clown:

Maargoed, Moechy, gefeliciteed! ;) Gewoon de autosleuteltjes uit de keukenlade pakken wanneer je ouders weekendje weg zijn, lukt hier, lukt daar :puh:

Geplaatst:

Ja, oké. Maar ik gaf gewoon mijn mening en blijkbaar is die voor sommigen hier te overdreven/discriminerend? Dat gebeurt dus gewoon onbewust en als jullie ophouden met zagen zal ik me er in het vervolg proberen buiten te houden.

Geplaatst:

Gratz Moechy!

Maargoed, Moechy, gefeliciteed! ;) Gewoon de autosleuteltjes uit de keukenlade pakken wanneer je ouders weekendje weg zijn, lukt hier, lukt daar :puh:

Gewoon met de auto naar school als men ma een vrije dag heeft :7. Dan heeft ze haar auto niet nodig.

Geplaatst:

Als eerste auto haal ik een bmw 320d uit 2001. Als ik volwassen ben hoop ik een Audi s4 of een mercedes c class te bemachtigen ^^

Geplaatst:

Als eerste auto haal ik een bmw 320d uit 2001. Als ik volwassen ben hoop ik een Audi s4 of een mercedes c class te bemachtigen ^^

Begin maar met een lichtere auto :7. Tenzij je je blauw wilt betalen :puh:.

Geplaatst:

Weet iemand hoe duur rijlessen kosten ongeveer? Want ik ga binnekort rijles nemen alleen ik moet wel een prijsindicatie weten.

Geplaatst:

Weet iemand hoe duur rijlessen kosten ongeveer? Want ik ga binnekort rijles nemen alleen ik moet wel een prijsindicatie weten.

Kijk eens op je (lokale) rijschool site, daar staat het vast wel op, maar gemiddeld zit je zo tussen de 40 a 50 euro per les.

Geplaatst:

Kijk eens op je (lokale) rijschool site, daar staat het vast wel op, maar gemiddeld zit je zo tussen de 40 a 50 euro per les.

En hoeveel lessen heeft een gemiddeld persoon nodig?

Geplaatst:

Lessen sux lol. Heb het volledig zonder lessen gedaan.

Overigens vandaag samen met men vriendin met men schoonouders hun auto (Peugeot Partner) gereden :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...