Golf_MK1 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 @Golf_MK1 You are officially the dumbest fuck Waarom? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen. Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95 - Volledig lederen bekleding - Airco - En nog veel meer - 110 pk pics Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! Daarom. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Jaja, mijn vader heeft een nieuwe auto, welke ik mag overnemen zodra ik 18 word. tot nu toe mag ik er wel lekker aan klussen. Het is een Volvo 480 GT 2.0 Liter uit 95 - Volledig lederen bekleding - Airco - En nog veel meer - 110 pk pics Leuk eerst autotje! Model is wel niet echt mijn smaak, maar ja wel beter dan eender welke Franse auto! Daarom. Bullshit! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Is geen stierenpoep hoor Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Gratz Moechy! Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Gratz Moechy! Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen Ja, spijtig he! En ik word er dan nog bij betrokken ook.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Gratz Moechy! Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen Ja, spijtig he! En ik word er dan nog bij betrokken ook.. Niet zo raar ook, aangezien jij het weer aanstak Maargoed, Moechy, gefeliciteed! Gewoon de autosleuteltjes uit de keukenlade pakken wanneer je ouders weekendje weg zijn, lukt hier, lukt daar Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Niet zo raar ook, aangezien jij het weer aanstak Ja, oké. Maar ik gaf gewoon mijn mening en blijkbaar is die voor sommigen hier te overdreven/discriminerend? Dat gebeurt dus gewoon onbewust en als jullie ophouden met zagen zal ik me er in het vervolg proberen buiten te houden. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Gratz Moechy! Enne, ik zie weer dat de kleuterklas is geopenend en weer ruzie is wat betreft merken/landen Ja, spijtig he! En ik word er dan nog bij betrokken ook.. Niet zo raar ook, aangezien jij het weer aanstak Maargoed, Moechy, gefeliciteed! Gewoon de autosleuteltjes uit de keukenlade pakken wanneer je ouders weekendje weg zijn, lukt hier, lukt daar Gewoon met de auto naar school als men ma een vrije dag heeft . Dan heeft ze haar auto niet nodig. Reageren
GetRich Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Als eerste auto haal ik een bmw 320d uit 2001. Als ik volwassen ben hoop ik een Audi s4 of een mercedes c class te bemachtigen ^^ Reageren
moechy Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Als eerste auto haal ik een bmw 320d uit 2001. Als ik volwassen ben hoop ik een Audi s4 of een mercedes c class te bemachtigen ^^ Begin maar met een lichtere auto . Tenzij je je blauw wilt betalen . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Weet iemand hoe duur rijlessen kosten ongeveer? Want ik ga binnekort rijles nemen alleen ik moet wel een prijsindicatie weten. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Weet iemand hoe duur rijlessen kosten ongeveer? Want ik ga binnekort rijles nemen alleen ik moet wel een prijsindicatie weten. Kijk eens op je (lokale) rijschool site, daar staat het vast wel op, maar gemiddeld zit je zo tussen de 40 a 50 euro per les. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Weet iemand hoe duur rijlessen kosten ongeveer? Want ik ga binnekort rijles nemen alleen ik moet wel een prijsindicatie weten. Kijk eens op je (lokale) rijschool site, daar staat het vast wel op, maar gemiddeld zit je zo tussen de 40 a 50 euro per les. En hoeveel lessen heeft een gemiddeld persoon nodig? Reageren
moechy Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Lessen sux lol. Heb het volledig zonder lessen gedaan. Overigens vandaag samen met men vriendin met men schoonouders hun auto (Peugeot Partner) gereden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.