GolfG60 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Rullez, golje ziet er erg lekker uit Moechy, je gaat achter toch wel alle schoenen vervangen of niet? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Vette bak Rullez, hoeveel geld heeft je Golf gekost met alle upgrades etc? Ontbreekt er vooraan linksonderaan en rechtsonderaan geen grill of zie ik dat nou verkeerd? Ergg mooie bak! Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Tnx, totaal prijs zou ik niet weten en hoef ik ook niet te weten. :$ Gril onderin mis ik inderdaad daar ben ik zelf mee bezig opnieuw zwart te spuiten. Ook ga ik de interieurlijst zilver spuiten. R32 spoiler en V6 lip achter plus V6 uitlaat stukjes komen er later nog op. Ging mij er nu vooral om dat ik kon rijden en dat hij maandag voor de APK kon. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Reageren
moechy Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 (bewerkt) Rullez, golje ziet er erg lekker uit Moechy, je gaat achter toch wel alle schoenen vervangen of niet? Tuurlek. OVerigens heb ik nu een nieuw probleem. Daarstraks duw ik op eject bij men radio, er kwam echter geen cd uit. Dus ik steek een nieuwe in. Deze wilt er echter niet meer uit, ik vermoed dat er nu 2cd's in zitten. Dan als ik het contact uitzet, gaat men radio mee uit. En even daarna springt ie spontaan weer uit. Weet er iemand hier een oplossing voor? Zonder dat ik elke keer de hoofdzekering of zekering van de radio hoef uit te trekken? Probleem is opgelost. Heb de hoofdzekering uitgetrokken en hij gaf de cd meteen terug. Bewerkt: 18 juni 2011 door moechy Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Die vent die die Ron's BMW de waarde daarvan ging bepalen? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Die vent die die Ron's BMW de waarde daarvan ging bepalen? Vent die de taxatie gaat uitvoeren, en als het het met zijn 4-en doen kan het misschien voordeliger (Mijn E30, mijn vaders E30 cabrio, E30 m3 van de monteur en jouw auto ) Maar dit kan nog wel een week of 2 duren, ik moet namelijk eerst mijn auto maar gaan afkrijgen. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Die vent die die Ron's BMW de waarde daarvan ging bepalen? Ja daar wil ik wel bij mijn, maar dan moet die van mij ook af zijn, heb hier achter de schuur nog zoveel onderdelen die erop moeten. Reageren
moechy Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Die vent die die Ron's BMW de waarde daarvan ging bepalen? Ja daar wil ik wel bij mijn, maar dan moet die van mij ook af zijn, heb hier achter de schuur nog zoveel onderdelen die erop moeten. Handig als je een schuur en een oprit hebt . Ik moet alles op straat doen of bij men vriendin maarja als ik elke keer naar daar moet rijden voor een kleine reparatie . Reageren
Rullez Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Roy, ga je ook nog met Ron naar die vent binnekort? Over 2 weekjes ofzo? Want miss kom ik dan ook. Ik wil binnekort wel effe naar Ron ze BMW kijken, maar over welke vent heb jij het? Die vent die die Ron's BMW de waarde daarvan ging bepalen? Ja daar wil ik wel bij mijn, maar dan moet die van mij ook af zijn, heb hier achter de schuur nog zoveel onderdelen die erop moeten. Handig als je een schuur en een oprit hebt . Ik moet alles op straat doen of bij men vriendin maarja als ik elke keer naar daar moet rijden voor een kleine reparatie . Heerlijk is dat, maar die dingen die ik nu nog moet dan kan ik ook gewoon op straat doen. Me auto mag namelijk niet meer permanent in de schuur staan. Hooguit als ik eraan klus, maar daarna moet hij er weer uit. Mijn golf moest plaats maken voor mijn vaders nieuwe Mercedes. Overigens toen ik gisteren weg rijd na het afleveren van mijn auto bij de dealer stond er nog een leuke 25 Jahre editie voor 9500. Maandag of dinsdag ga ik er even langs voor een proef rondje. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Om wat voor tests gaat het dan? Wat wordt er getest en hoe? Ik dacht namelijk dat Franse wagens bekend staan om hun veiligheid en rijcomfort. Hij heeft het over kwaliteit, niet rijcomfort en veiligheid. Kee, dat is waar. Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat m'n vader testchauffeur bij een willekeurig merk is, en dat hij ook regelmatig auto's uit dezelfde klasse test, en dat die dan slecht uit de tests komen. Als je zoiets zegt, moet je dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen, en geef je er tenminste een bron bij. (Een site met die test uitslagen bijvoorbeeld.) Wie zegt dat het nu niet is gebaseerd op een persoonlijke mening? Als je werkt bij Ford lijkt het me aanneembaar dat je Ford al gauw beter vind als een ander merk. Je moet het onafhankelijk testen, dus niet door iemand die voor een bepaald merk werkt. Niks tegen Ford of welk ander merk dan ook hoor, maar als je zegt dat Ford beter is dan andere merken, moet je dat gewoon netjes kunnen onderbouwen. Anders kun je geen fatsoenlijke discussie voeren en krijg je inderdaad fanboy achtige toestanden. Tuurlijk kan ik dit allemaal niet bewijzen, maar deze tests zijn eigelijk ook geheim, m'n vader mocht in principe het niet eens tegen mij vertellen over die tests. Overigens werkt hij nu niet, hij zit namelijk al 4 weken thuis door een gescheurde achillespees. Het enige detail dat ik over de test weet is dat er ook veel op roest werd getest, en het bleek dat Citroëns na een korte tijd al enorm veel roest vertoonden, zal nog eens wat meer uitleg vragen aan mijn vader over de tests en zodra ik er het fijne van weet post ik het hier, maar sssht, mondje dicht. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Om wat voor tests gaat het dan? Wat wordt er getest en hoe? Ik dacht namelijk dat Franse wagens bekend staan om hun veiligheid en rijcomfort. Hij heeft het over kwaliteit, niet rijcomfort en veiligheid. Kee, dat is waar. Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat m'n vader testchauffeur bij een willekeurig merk is, en dat hij ook regelmatig auto's uit dezelfde klasse test, en dat die dan slecht uit de tests komen. Als je zoiets zegt, moet je dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen, en geef je er tenminste een bron bij. (Een site met die test uitslagen bijvoorbeeld.) Wie zegt dat het nu niet is gebaseerd op een persoonlijke mening? Als je werkt bij Ford lijkt het me aanneembaar dat je Ford al gauw beter vind als een ander merk. Je moet het onafhankelijk testen, dus niet door iemand die voor een bepaald merk werkt. Niks tegen Ford of welk ander merk dan ook hoor, maar als je zegt dat Ford beter is dan andere merken, moet je dat gewoon netjes kunnen onderbouwen. Anders kun je geen fatsoenlijke discussie voeren en krijg je inderdaad fanboy achtige toestanden. Tuurlijk kan ik dit allemaal niet bewijzen, maar deze tests zijn eigelijk ook geheim, m'n vader mocht in principe het niet eens tegen mij vertellen over die tests. Overigens werkt hij nu niet, hij zit namelijk al 4 weken thuis door een gescheurde achillespees. Het enige detail dat ik over de test weet is dat er ook veel op roest werd getest, en het bleek dat Citroëns na een korte tijd al enorm veel roest vertoonden, zal nog eens wat meer uitleg vragen aan mijn vader over de tests en zodra ik er het fijne van weet post ik het hier, maar sssht, mondje dicht. Autotests die geheim zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Om wat voor tests gaat het dan? Wat wordt er getest en hoe? Ik dacht namelijk dat Franse wagens bekend staan om hun veiligheid en rijcomfort. Hij heeft het over kwaliteit, niet rijcomfort en veiligheid. Kee, dat is waar. Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat m'n vader testchauffeur bij een willekeurig merk is, en dat hij ook regelmatig auto's uit dezelfde klasse test, en dat die dan slecht uit de tests komen. Als je zoiets zegt, moet je dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen, en geef je er tenminste een bron bij. (Een site met die test uitslagen bijvoorbeeld.) Wie zegt dat het nu niet is gebaseerd op een persoonlijke mening? Als je werkt bij Ford lijkt het me aanneembaar dat je Ford al gauw beter vind als een ander merk. Je moet het onafhankelijk testen, dus niet door iemand die voor een bepaald merk werkt. Niks tegen Ford of welk ander merk dan ook hoor, maar als je zegt dat Ford beter is dan andere merken, moet je dat gewoon netjes kunnen onderbouwen. Anders kun je geen fatsoenlijke discussie voeren en krijg je inderdaad fanboy achtige toestanden. Tuurlijk kan ik dit allemaal niet bewijzen, maar deze tests zijn eigelijk ook geheim, m'n vader mocht in principe het niet eens tegen mij vertellen over die tests. Overigens werkt hij nu niet, hij zit namelijk al 4 weken thuis door een gescheurde achillespees. Het enige detail dat ik over de test weet is dat er ook veel op roest werd getest, en het bleek dat Citroëns na een korte tijd al enorm veel roest vertoonden, zal nog eens wat meer uitleg vragen aan mijn vader over de tests en zodra ik er het fijne van weet post ik het hier, maar sssht, mondje dicht. Autotests die geheim zijn. Je moest eens weten hoeveel er gefoefeld word in dat wereldje . Reageren
ColaGlas Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Om wat voor tests gaat het dan? Wat wordt er getest en hoe? Ik dacht namelijk dat Franse wagens bekend staan om hun veiligheid en rijcomfort. Hij heeft het over kwaliteit, niet rijcomfort en veiligheid. Kee, dat is waar. Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat m'n vader testchauffeur bij een willekeurig merk is, en dat hij ook regelmatig auto's uit dezelfde klasse test, en dat die dan slecht uit de tests komen. Als je zoiets zegt, moet je dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen, en geef je er tenminste een bron bij. (Een site met die test uitslagen bijvoorbeeld.) Wie zegt dat het nu niet is gebaseerd op een persoonlijke mening? Als je werkt bij Ford lijkt het me aanneembaar dat je Ford al gauw beter vind als een ander merk. Je moet het onafhankelijk testen, dus niet door iemand die voor een bepaald merk werkt. Niks tegen Ford of welk ander merk dan ook hoor, maar als je zegt dat Ford beter is dan andere merken, moet je dat gewoon netjes kunnen onderbouwen. Anders kun je geen fatsoenlijke discussie voeren en krijg je inderdaad fanboy achtige toestanden. Tuurlijk kan ik dit allemaal niet bewijzen, maar deze tests zijn eigelijk ook geheim, m'n vader mocht in principe het niet eens tegen mij vertellen over die tests. Overigens werkt hij nu niet, hij zit namelijk al 4 weken thuis door een gescheurde achillespees. Het enige detail dat ik over de test weet is dat er ook veel op roest werd getest, en het bleek dat Citroëns na een korte tijd al enorm veel roest vertoonden, zal nog eens wat meer uitleg vragen aan mijn vader over de tests en zodra ik er het fijne van weet post ik het hier, maar sssht, mondje dicht. Autotests die geheim zijn. Je moest eens weten. M'n vader mag zijn gsm met camera nog niet eens mee naar binnen nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.