moechy Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Giggity sinds wanneer bestaat er zoiets als niet-standaard super hippe stalen velgen dan, van een paar honderd euro? Stalen velgen zijn vrijwel altijd origineel, denk niet dat er mensen zijn die, als ze nieuwe velgen NODIG hebben, 4 nieuwe normale stalen velgen gaan kopen. Dat is pas geld weggooien(ok, tenzij je ze rood verft en white-walls eromheen legt). (dan heb ik het trouwens alleen over echt puur standaard staal, niet over verbreed/gerold staal met wit/zwarte glanslak zoals onder Bling z`n Golf, want dat was gewoon prachtig) De enige stalen wielen die wel écht cool zijn zijn wel meer dan een paar honderd euro, kun je beter een setje LM velgen voor kopen, aangezien dat soort stalen wielen bijna alleen vet staat onder klassieke en off-road wagens. En ja, dit zeg ik terwijl ik zelf op standaard VW/Seat staal rijd. Moet ze nodig van de vakantie laten rollen en lakken of zo, ze zijn wel erg vernaaid eigenlijk. Volgens mij weet Giggity niet zo goed het verschil tussen stalen velgen en licht-metalen/aluminium velgen. Iemand die er hetzelfde over denkt? Ik. Lult wat veel . Reageren
Bling Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Overigens ga ik echt geen nieuwe velgen steken op een auto van 9jaar oud . [...] Wel ik vind het verspild geld. Misschien als ik ergens een goedkoop setje vind met de juiste steek dat ik het wel doe, maar heb er op deze moment geen plannen voor. Velgen kun je naderhand altijd weer los verkopen, hè.. Als je je oude velgen erbij houdt en deze er bij een eventuele verkoop van de auto er weer onder plaatst, dan kun je de andere velgen weer doorverkopen. De leeftijd van een auto heeft daar dus niets mee te maken. Maar als je daar geen zin in hebt en/of dat je er niets om geeft, dan houdt het natuurlijk op. Doen wat je zelf wilt. Reageren
moechy Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Overigens ga ik echt geen nieuwe velgen steken op een auto van 9jaar oud . [...] Wel ik vind het verspild geld. Misschien als ik ergens een goedkoop setje vind met de juiste steek dat ik het wel doe, maar heb er op deze moment geen plannen voor. Velgen kun je naderhand altijd weer los verkopen, hè.. Als je je oude velgen erbij houdt en deze er bij een eventuele verkoop van de auto er weer onder plaatst, dan kun je de andere velgen weer doorverkopen. De leeftijd van een auto heeft daar dus niets mee te maken. Maar als je daar geen zin in hebt en/of dat je er niets om geeft, dan houdt het natuurlijk op. Doen wat je zelf wilt. Ja, i know. Maar ik zie nog wel wat ik doe. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem. Of hij moet 4x100 velgen pakken met centreer/springbouten. Reageren
moechy Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem. Of hij moet 4x100 velgen pakken met centreer/springbouten. Dat is wat me vooral tegen houdt. Nee geen centreer/springbouten voor mij . Reageren
commando Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Box met Cd's . Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen . Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb . whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. ) Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Box met Cd's . Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen . Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb . whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. ) Gare punto? Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Box met Cd's . Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen . Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb . whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. ) Gare punto? Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Box met Cd's . Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen . Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb . whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. ) Gare punto? Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) Een goede punto inruilen tegen een stilo die waarschijnlijk meer kilometers heeft? Ik dacht het niet hé . Rijdt 170km/h. Reageren
Bling Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem. Of hij moet 4x100 velgen pakken met centreer/springbouten. Zelf heb ik ook ooit een setje 4x98 met schuifbouten gehad, zodat ze als 4x100 gebruikt konden worden. Geen problemen gehad toen ik dit setje weer ging verkopen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Zelf heb ik ook ooit een setje 4x98 met schuifbouten gehad, zodat ze als 4x100 gebruikt konden worden. Geen problemen gehad toen ik dit setje weer ging verkopen. Heb je nog geluk gehad, aanbod voor gewone 4x100 is veel groter, en over algemeen veel meer gewild dan een 4x98 setje. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 (bewerkt) Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem. Of hij moet 4x100 velgen pakken met centreer/springbouten. Zelf heb ik ook ooit een setje 4x98 met schuifbouten gehad, zodat ze als 4x100 gebruikt konden worden. Geen problemen gehad toen ik dit setje weer ging verkopen. Bling! Vraagje, jij had toch eerst verbreed staal onder die Golfjes zitten? Weet jij toevallig hoe veel het ongeveer kost om stalen velgen te laten rollen/verbreden? Wil dat graag laten doen, maar kan er eigenlijk niet veel over vinden... Morgen krijgt de Ibiza als t weer een beetje mee zit weer een was en stofzuiger beurt, beetje glas eruit halen nog, lekker poetsen. Welverdiend! Bewerkt: 24 juni 2011 door Mythbuster Reageren
commando Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ziet er zo gaar uit ... maar wel mooie karretjes die Punto's Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) een Stilo vind ik niks punto's zijn opzich wel mooi ,behalve dez... commando doe eens lief Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 (bewerkt) Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ziet er zo gaar uit ... maar wel mooie karretjes die Punto's Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) een Stilo vind ik niks punto's zijn opzich wel mooi ,behalve dez... commando doe eens lief Ik denk dat je gewoon maar wat roept omdat anderen zeggen dat Punto's en Stilo's niet "cool" zijn ofzo. Ik vind overigens een Stilo wel mooier dan ene Punto, maar een Punto vind ik nog steeds wel leuk hoor. Even eten nu, en dan de Ibiza maar weer eens verwennen EDIT: En met dat ik op "plaats bericht" druk begint het te regenen Bewerkt: 24 juni 2011 door Mythbuster Reageren
moechy Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor . hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ziet er zo gaar uit ... maar wel mooie karretjes die Punto's Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) een Stilo vind ik niks punto's zijn opzich wel mooi ,behalve dez... commando doe eens lief Zijn dan ook nog de originele wieldoppen van 9jaar oud . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.