Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor :puh:.

hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ^_^ ziet er zo gaar uit :D ... maar wel mooie karretjes die Punto's

Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) :clown:

:7

een Stilo vind ik niks

punto's zijn opzich wel mooi ,behalve dez... commando doe eens lief :engel::D

Uhmm, je hebt een van de jongere auto's hier, maar je bent ook diegene die bang gaat worden voor de APK, zegt genoeg ofniet?

Had je maar geen eendagsvlieg moeten kopen :bonk:

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had juist gehoopt dat de Peugeot van het werk vorige maand keihard afgekeurd zou worden, maar hij fietste er weer probleemloos doorheen. Dat gekke ding is niet stuk te krijgen. :clown:

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Ik had juist gehoopt dat de Peugeot van het werk vorige maand keihard afgekeurd zou worden, maar hij fietste er weer probleemloos doorheen. Dat gekke ding is niet stuk te krijgen. :clown:

Hahaha, stiekem gehoopt op een andere bedrijfsauto, maar hij stelt je teleur, maar nu op een 'goede' manier :schater:

Welke Peugeot spreek je over? :puh:

Geplaatst:

Ja, we hebben er echt nooit wat mee. En we crossen er al dik 100.000km mee naar Duitsland en weer terug. Gaat om een 306, 2.0 turbodiesel uit 2000 of 2001, weet even niet meer. Volgens mij het model met volledige opties.

Geplaatst:

Ja, we hebben er echt nooit wat mee. En we crossen er al dik 100.000km mee naar Duitsland en weer terug. Gaat om een 306, 2.0 turbodiesel uit 2000 of 2001, weet even niet meer. Volgens mij het model met volledige opties.

Ah, zo ken ik iemand met een 406 station, had al dik 300.000 erop staan en reed nog goed.

Weet alleen niet meer of het een diesel of benzine was :$

Geplaatst:

Wij hebben er nu zo'n beetje 205.000 op staan geloof ik. Hoop dat ie binnenkort toch een keer instort, en dan wil ik iets comfortabelers. Na 3 uur stap je met spierpijn uit. :7

Tis of de motor, of de koppeling. Motor heeft merkbaar minder vermogen dan pak m beet 1-2 jaar terug, vooral warm, en de koppeling is echt alles of niks, ertussen in is niks meer. :7 Toch rijd ie nog altijd 180 (174 gps), duurt alleen wel even.. :clown:

Geplaatst:

Wij hebben er nu zo'n beetje 205.000 op staan geloof ik. Hoop dat ie binnenkort toch een keer instort, en dan wil ik iets comfortabelers. Na 3 uur stap je met spierpijn uit. :7

Tis of de motor, of de koppeling. Motor heeft merkbaar minder vermogen dan pak m beet 1-2 jaar terug, vooral warm, en de koppeling is echt alles of niks, ertussen in is niks meer. :7 Toch rijd ie nog altijd 180 (174 gps), duurt alleen wel even.. :clown:

Haha, dat ken ik, vader van me ex-zwager had een Mercedes Vaneo, reed 160, je reed alleen een half uur om dat te halen :schater:

Maarja, gewoon toerenjagen totdat ie boem zegt, maarja, niet hopen dat je ergens in een ghetto stil komt te staan :clown::schater:

Geplaatst:

Toerenjagen kan ie niet meer. :7 Boven de 4000 houd ie ineens in, dat voel je duidelijk. Vroegah ging ie zonder problemen naar het rood. Schijnt alleen niet goed te zijn voor een diesel heb ik wel eens gehoord.

Vond er nog een filmpje van op m'n iPod. Niet dat ik altijd aan het filmen ben als ik rijd ofzo hoor. :clown:

Staat me toch iets van bij dat ie vroegah harder ging, maar lijkt me toch stug aan de andere kant.

Geplaatst:

Toerenjagen kan ie niet meer. :7 Boven de 4000 houd ie ineens in, dat voel je duidelijk. Vroegah ging ie zonder problemen naar het rood. Schijnt alleen niet goed te zijn voor een diesel heb ik wel eens gehoord.

Vond er nog een filmpje van op m'n iPod. Niet dat ik altijd aan het filmen ben als ik rijd ofzo hoor. :clown:

Staat me toch iets van bij dat ie vroegah harder ging, maar lijkt me toch stug aan de andere kant.

Dat was toch de bedoeling? :D

Geplaatst:

Ja, maar om hem nou helemaal express om zeep te helpen is ook weer wat.. :7

Idd, dan zal de baas niet meer zo blij met je zijn :schater:

Geplaatst:

Ja, dat moet maar niet. We wachten gewoon netjes totdat hij zelf de geest geeft, ooit. :7

Of iemand hem (per ongeluk) de sloot in plempt :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...