RustyRustler89 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Nondeju, mijn autosleutels zijn gejat (in combinatie met mijn tas en wat gereedschap, risico van m'n werk) Nu wou ik de auto met de reserve sleutel starten, gaat de start onderbreking er niet af, dus de startmotor draait wel, maar de motor wilt niet aanslaan Lees ik op het internet, dat ze je sleutel moeten inleren, hoe de F*CK moet ik de auto langsbrengen zonder sleutel dan..... Een voordeel is dat m'n auto nu achter een hek op mijn werk staat, maar het is hoe dan ook klote Wou eigenlijk de kofferbak afmaken Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Dat wordt slepen of een auto ambulance, of ze moeten een busje hebben waarmee ze rond scheuren met een computer die dat kan. Je hebt nog wel geluk dat ze alleen dat gejat hebben, al weet ik niet wat er in je tas zitten(qua persoonlijke dingen) en wat voor gereedschap, maar het blijft ernstig zuur. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Jezus, dat wordt rondom nieuwe sloten of niet O.o? Da's wel klote joh! Overigens vind ik je achterlichten nog steeds awesome Geluid klinkt ook wel erg lekker! :O Zo kan ik inderdaad wel horen dat m`n supercheape boxjes niets zijn Als ik die van mij zo hard probeer te krijgen dan zijn ze gelijk kapot Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Eehm, ik bestel alleen een nieuwe sleutel, die kost alleen al 150 euro ! Maandag maar even iets regelen om de auto af te slepen, zodat ze de start onderbreker kunnen uitzetten Sleutel is overigens in Duitsland verdwenen, dus ze zullen de auto niet snel zoeken Geluid heeft overigens nog wel veel afstelwerk, maar dat gaat iemand anders doen Ook ga ik de achterkant nog helemaal dempen, want dat getril komt het geluid niet ten goede Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Wat is eigenlijk een leuk autotje om mee te beginnen dan ga ik daar alvast voor sparen aangezien het me leuk lijkt om aan een auto te sleutelen Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Wat is eigenlijk een leuk autotje om mee te beginnen dan ga ik daar alvast voor sparen aangezien het me leuk lijkt om aan een auto te sleutelen Als je wilt sleutelen, neem er dan eentje zonder elektronica. Een oude auto dus. Welke hangt natuurlijk af van je persoonlijke smaak. Ik zou natuurlijk voor een Golf gaan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Bedoel je dan de echte klassiekers of die rond 2000? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Als jij er voor mij eentje kan vinden vind ik het goed. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Als jij er voor mij eentje kan vinden vind ik het goed. Jat er een in GTA! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Dan kan je ook echt lang,lang,lang,lang etc. gaan zoeken Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Persoonlijk zou ik ook een VAG(VW, Seat, Audi, Skoda(?) enz.) wagen aanraden omdat de blokken goed bekend staan en omdat ik het zelf vaak leuke wagens vind, of oudere BMW, omdat ze gewoon mooi zijn... Verder gewoon zoeken naar iets dat wegenbelasting vrij is, dat is het fijnste als je net begint(heb ik ook naar gezocht ), en anders toch sowieso zoeken naar iets van voor 1995 denk ik, anders wordt het al snel (te?) duur... En als het je echt om het sleutelen gaat: Koop een oude Kever die niet al te verrot is... Die kun je letterlijk met nul ervaring uit elkaar halen en als je een goed geheugen hebt ook weer in elkaar krijgen @Rusty: Aii... Bij mij koste het toen maar 80 euro voor 'n nieuw contactslot + nieuwe sleutel + reserve sleutel van die nieuwe sleutel... Maar ja, jij hebt waarschijnlijk zo`n afstandsbedieninkje of zo, dan is het al een heel ander verhaal gok ik zo. Bij mij is dat nog allemaal mechanisch, die sloten ... Maar goed, als je inderdaad zeker weet dat ie in Duitsland is verdwenen, zou ik me er ook niet te veel zorgen over maken. Lijkt me alleen wel een kudttt idee dat iemand anders eigenlijk gewoon je autosleutel heeft... Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik vermoed dat de code niet in z'n reservesleutel staat, of een niet originele reservesleutel heeft. Volgens mij staat dat toch ook altijd al in je reservesleutel? Moet ik ook maar eens proberen denk ik, nooit gedaan. Ik weet wel dat ik alleen kan starten met de hoofdsleutel als de accu los geweest is, volgens het boekje dan. Bij sommige auto's kun je de code "handmatig" invoeren heb ik eens gelezen. Was iets met contact aan, zoveel x op het rempedaal trappen, contact uit en weer aan, weer rempedaal, contact uit, starten. Dat is volgens mij te vinden op een kaartje wat bij je auto/sleutels hoort. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik vermoed dat de code niet in z'n reservesleutel staat, of een niet originele reservesleutel heeft. Volgens mij staat dat toch ook altijd al in je reservesleutel? Moet ik ook maar eens proberen denk ik, nooit gedaan. Ik weet wel dat ik alleen kan starten met de hoofdsleutel als de accu los geweest is, volgens het boekje dan. Bij sommige auto's kun je de code "handmatig" invoeren heb ik eens gelezen. Was iets met contact aan, zoveel x op het rempedaal trappen, contact uit en weer aan, weer rempedaal, contact uit, starten. Dat is volgens mij te vinden op een kaartje wat bij je auto/sleutels hoort. Meerdere merken geven een sleutel met een transponder erin, en een reservesleutel voor alleen de deur te openen. En zonder transponder springt de startblokkering in. Me zus brak eens de sleutel van haar Golf 4, zonder kastje eraan startte hij voor 5 seconde en sprong ie uit. Ander kastje eraan met de originele transponder en het werkte weer. Reageren
Bling Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Bling! Vraagje, jij had toch eerst verbreed staal onder die Golfjes zitten? Weet jij toevallig hoe veel het ongeveer kost om stalen velgen te laten rollen/verbreden? Wil dat graag laten doen, maar kan er eigenlijk niet veel over vinden... Nog steeds. In de laatste paar maanden is er op de geluidsinstalatie na weinig tot niets gebeurd met de Golf, behalve het rijden zelf. Er zijn nog plannen voor een nieuw interieur die ik wil laten bekleden, maar ik ben er nog niet over uit of ik dit door wil laten gaan. Het verbreden kost zo'n 30 à 40 euro per velg, als ik me goed kan herinneren.. Zelf kon ik goedkoop aan drie velgen komen en heb toen een dezelfde stalen velg in originele staat erbij gezocht. Deze heb ik toen laten verbreden naar dezelfde maat als de ontbrekende velg moest wezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.